Venäjä käyttää Georgiaa ampumaratana

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

( Uutinen )

Kaksi venäläistä hävittäjää ylitti Georgian rajan ja ampui ohjuksen maahan Georgian puolella.

( Uutinen )

Venäjä aloittaa uuden monikärkiohjuksen sarjatuotannon, vaikka koelaukaisuista vain yksi on onnistunut. Ohjuksessa on kahdeksan ydinkärkeä.

Mitä vastaan Venäjä tarvitsee monikärkiohjuksia ja miksi hyökkäilee naapurimaihinsa, kenties Suomenkin ilmatilaa on loukattu how many times mutta pupupöksyt eivät uskalla sitä meille kertoa ?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joo, enpäs ehtinyt tänne ennen ja ei aiheesta näy toista topicia ?

Ryssä hoseltaa merkillisesti, kyllä on syytä olla huolissaan. Turvallisuustilanteemme on muuttunut, koska lähialueillamme varustetaan minkä ehditään.

Nyt NATO:oon ja kiireesti !!!

"Sign of Freedom"

Vierailija
Dr_Strangelove
Joo, enpäs ehtinyt tänne ennen ja ei aiheesta näy toista topicia ?

Ryssä hoseltaa merkillisesti, kyllä on syytä olla huolissaan. Turvallisuustilanteemme on muuttunut, koska lähialueillamme varustetaan minkä ehditään.

Nyt NATO:oon ja kiireesti !!!

"Sign of Freedom"

Taas on DR_STRANGELOVEUSANATOBUSHFRIIKKI vauhdissa. Ei Georgia nyt ihan lähinaapurissa ole.

http://www.yeer.de/competition/1997/pics/Europe.gif

Vierailija

Kun USA hyökkää, Tavja-täti rientää YK:iin pitämään palopuheen toveri Saddamin puolesta. Kun ryssä hyökkää naapurimaahan, "mitäs tuo" ? Varsinaista "suomettumista" !!!

Shot at 2007-08-07

Tavja-täti

Vierailija
Dr_Strangelove
Kun USA hyökkää, Tavja-täti rientää YK:iin pitämään palopuheen toveri Saddamin puolesta. Kun ryssä hyökkää naapurimaahan, "mitäs tuo" ? Varsinaista "suomettumista" !!!

Shot at 2007-08-07

Tavja-täti

Varokin vaan. Joudun Varkauden käräjä-oikeuteen kunnianloukkauksesta, mutta laitoin vain pyynnöstä omakuvan hänen sivuilleen. Jos tuosta ei tule poliisitutkintaa, niin mulle osoitettu syyte raukeaa

Terveisin

Kraateripiru

Vierailija

Nyt pitää osata asennoitua Georgian tasolle, jos esim. Suomeen oltaisiin ammuttu tuo ohjus, kyseessä oli ns. suutariksi jäänyt, mutta jos olisi räjähtänyt, olisi se vienytkin ihmishenkiä, siviilien ihmishenkiä.

KUULUUKO OHJUS VENÄJÄLLE?

No, kelles muulle? Georgian ja Venäjän välillä on ollut jo jonkin aikaa kitkaa, ja onhan Suomessakin noita ilmtilan loukkauksia tapahtunut Venäjän johdosta ja viimeksi Brittein ilmatilaloukkaus, että onhan noita kyseenalaisia asioita tapahtunut, mutta asiasta tekee nyt äärimmäisen vakavan se, että kyseessä oli ilmatilaloukkaus pommikoneella ja siitä ammuttu ohjus. Alan kyllä pikkuhiljaa ärsyyntymään Venäjän meiningistä ja erityisesti heidän mitään piittaamattomasta asenteesta ihmishenkiä kohtaan.

Vierailija

Asiasta mitään tietämättä, niin kyllä Georgian uho on kasvanut vuosi vuodelta "iso-veljeään" kohtaan. Politikointia, kuten oli Mainilan laukauksetkin. Sitäkään asiaa ei ole perinpohjin selvitetty. Venäjä osittain myöntää ampuneensä, mutta samalla heidän mukaan suomalaiset ampuivat.

Paras olla puuttumatta ulkovatioiden asioihin. Keskitytään nyt maamme omiin sisäisiin ongelmiin. Nokia tekee pääkonttorin maavaihdosta [size=75:27mp1rqe](sisäpiirin tieto)[/size:27mp1rqe]
jp

Vierailija
Lassi
Dr_Strangelove

Shot at 2007-08-07

Tavja-täti

Varokin vaan. Joudun Varkauden käräjä-oikeuteen kunnianloukkauksesta, mutta laitoin vain pyynnöstä omakuvan hänen sivuilleen. Jos tuosta ei tule poliisitutkintaa, niin mulle osoitettu syyte raukeaa

Terveisin

Kraateripiru

Tämähän on julkista kamaa, lainaus "Hikipediasta" -nettitietokirjasta. Mistä minä tiedän, ettei Tavja ole tuon näköinen, en ole nähnyt livenä ?

Vierailija

Dr_Strangelove:
"Nyt NATO:oon ja kiireesti !!!"

markent kirjoitti:
"Koska aiot lähteä ja mikä on kohdemaa?
Ei kai Usa."

Dr_Strangelove:
"Tätihöperö"

Vierailija
mvd
Muistatteko inarijärven ohjusselkkausta?
http://www.yle.fi/radiopeili/mmjuttu.php?id=473

Voisko tuosta postuumisti julistaa sodan?

No tässä nyt oli viisimetrinen kuoppa ja ohjuksen osia, joissa venäläistä tekstiä, joten älkääpä ryssänrengit yrittäkö mitätöidä ! On tämä ryssän lipominen uskomatonta, liekö kolmannessa polvessa stallarimamman pyllystä siirtynyt jo geeneihin ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat