Maria Magdalena, tervetuloa jälleen luoksemme

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katolinen kirkko ehkäpä luuli päässeensä eroon Maria Magdalenasta aikoinaan. Mutta kuinkas kävikään...

http://www.netikka.net/mpeltonen/mariamagd.htm

ja Äiti Marian palvonnan taustaa:

http://pakana.150m.com/maria.htm

mitenkäs se meni...minkä taakseen jättää sen edestään löytää,
tai ...hullu työtä paljon tekee, viisas pääsee vähemmällä...

Terve tuloa Maria Magdalena, jälleen luoksemme.

Kommentit (6)

Vierailija
hanion
Katolinen kirkko ehkäpä luuli päässeensä eroon Maria Magdalenasta aikoinaan. Mutta kuinkas kävikään...

http://www.netikka.net/mpeltonen/mariamagd.htm

ja Äiti Marian palvonnan taustaa:

http://pakana.150m.com/maria.htm

mitenkäs se meni...minkä taakseen jättää sen edestään löytää,
tai ...hullu työtä paljon tekee, viisas pääsee vähemmällä...

[size=150:2kyxqsfv]MARIA MADA[/size:2kyxqsfv] (LENA : LINA : EL ISA : EL AIA: AIO -perhe) [size=150:2kyxqsfv]ADAM AIRAM[/size:2kyxqsfv]
AIO -perheen nimissä ei ole arvottomia k.e. G.

Vierailija

Matteus 18 - Maallinen ja Sielullinen Sukupuu ja Identiteetti

"Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Isan (Jesus) tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin Sielujen Valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: Ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse Sielujen Valtakuntaan."

* Taivasten Valtakunta on muutettu Sielujen Valtakunnaksi.

Isä edustaa molempia vanhempia koska lapsessa Äiti ja Isä on yhdistyneet.

MARIA MADA EL ISA > MARIA IMALA EL ISA

Lapsi jonka isä kutsuu ja asettaa kaikkien keskelle on Isän* oma lapsi. Tässä yhteydessä on tärkeä huomioida että lapsi asetetaan kaikkien keskelle. Lapsen maallinen identiteetti ja sukupuu ja hänen sielullinen perimä pitää aina esittää oikein Maallisessa ja Sielullisessa Sukupuussa. Lapsen isää lukuunottamatta, kukaan lapsen ympärillä olevista ei saa missään mielessä tekeytyä lapsen isäksi. Kaikkien pitää olla tietoisia ja kunnioittaa lapsen maallista ja sielullista perimää.

... .. .

* Yhtä hyvin se voi olla lapsen Äiti

Sinun Maallinen ja Sielullinen Sukupuu
http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=sukupuut

Vierailija

Mestari Kirael kertoo, että Venuksen transiitti on yhteydessä kommunikaation laajentumisen kanssa. Ensimmäisen kerran kun ihmiskunta todella huomasi tämän Venuksen linjauksen auringon kanssa, oltiin 1500-luvulla, aikana jolloin merenkulkija nimeltä Magellan todella oivalsi, että Maa on pyöreä, ja että et voi pudota sen reunan yli, että voit todella purjehtia koko maan ympäri. Magellanin purjehdus maailman ympäri loi maan ympärin ensimmäisen ihmiskunnallisen tietoisuusverkon.

Tähän liittyy kaksi asiaa, joita ei yleisesti tunneta. Ensiksikin Magellan oli todellisuudessa Magdaleenan perheen jälkeläinen, ja että hänen tärkein
henkinen oppaansa oli Maria Magdaleena itse. Hän johti Magellanin maailman ympäri.

Seuraavalla kerralla kun kauniin Venuksen energia linjautui Maan ja Auringon kanssa, kommukaatio astui jälleen uuden askeleen postijärjestelmän kehittyessä Ruotsissa (Matti!!!! EIIIhän?) vaan (Suomi- Ruotsissa!) ja muualla Euroopassa 1600-luvulla. 1700-luvun transiitin yhteydessä taas tiede alkoi mitata etäisyyksiä Maasta aurinkoon, maan magneettikenttää, tiede asettui koko maan yhteyteen. Ja 1800-luvun transiitin aikoihin Bell oli kehittämässä puhelinta, joka toi kommunikaation maapallon mittakaavassa aivan uudelle tasolle.

t:2012

Vierailija

gm sika on parasta mitä minä tiedän, vaikuttaa mieleen ja kroppaan. Haba turpoo ja nuppi sekoo. Ja näet...Kaikki on ylösalaisin. Lääkärit tuhoavat terveyden, lakimiehet oikeuden, korkeakoulut tiedon, hallitukset vapauden, tiedotusvälineet informaation, uskonnot hengellisyyden....

Älä syö sitä sikaa jouluna...ota omenakin vain omasta puustasi, ihan niinkun aatami ja eevakin.

Vierailija
hanion
....

http://jumalasuomi.tripod.com/NagHammadi.htm

Maria Magdalenan evankeliumi:

... sitten, onko pelastettu vaiko ei?

Vapahtaja sanoi: "Kaikki luonnollinen, kaikenmuotoiset asiat, kaikki luotu on olemassa toistensa kanssa ja toisissaan, ja tulee ymmärretyksi omien juuriensa kautta, koska asioiden olemus on purettu yksin niiden olemuksen ja alkuperän kautta (dissolved into the roots of its nature alone). Ne joilla on korvat, kuulkoot. (myös Matt. 11:15, etc.)

Pietari sanoi hänelle: "Kun nyt olet selittänyt meille kaikki asiat, kerro meille mikä on maailman synti?" (myös Johannes 1:29) Vapahtaja sanoi: "Syntiä sellaisenaan ei ole, mutta sinä teet syntiä jos teet jotakin, mikä on haureutta, jota kutsutaan 'synniksi'. Tästä syystä jumala tuli teidän joukkoonne, kaiken luonnollisen ytimeen, palauttaakseen sen juurilleen." Hän jatkoi: "Tästä syystä sinä tulet olemaan ja tulet kuolemaan ...

... kuka ikinä tietää, tulee tietämään...

... kärsimys, jolla ei ole mitään itsensä kaltaista, joka on saanut alkunsa jostakin, mikä on luonnonvastaista. Sitten seuraa epäjärjestys koko kehossa. Tästä syystä minä sanon sinulle, ole hyvin rohkea (myös Matt. 28:9) ja jos sinut on lannistettu, sinun tulee yhä ottaa rohkeasti vastaan mitä on tulossa. Jolla on korvat, kuulkoon." Kun Siunattu oli sanonut tämän, hän tervehti heitä kaikkia sanoen: "Rauha kanssasi (myös Johannes 14:27) Ota vastaan minun rauhani itsellesi. Ole varuillasi, ettei kukaan johda sinua harhaan sanoilla 'katso täällä (on Kristus)' tai 'katso tuolla (on Kristus)' (myös Matt. 24:5, 24:23, Luukas 17:21) koska Ihmisen Poika on kanssasi (myös Luukas 17:21). Seuraa häntä; jotka etsivät häntä, tulevat löytämään hänet (myös Matt. 7:7). Mene, ja levitä evankeliumia kuningaskunnasta (myös Matt. 4:23, 9:15, Markus 16:15). Minä en jätä käskyjä, mutta mitä olen käskenyt sinua, en ole antanut sinulle lakeja, kuten lainlaatija tekee, ettet tulisi estetyksi niiden kautta."

He itkivät ja valittivat suuresti sanoen: "Kuinka me voimme mennä pakanoiden (gentiles) eteen ja saarnata heille Ihmisen Pojan kuningaskunnasta? Jos he eivät säästäneet häntä, miten he säästävät meidät?"

Silloin Maria nousi ylös, tervehti heitä kaikkia, ja sanoi heille veljellisesti: "Älkää itkekö ja surko, älkääkä olko neuvottomia, sillä hänen armonsa on teidän kanssanne ja suojelee teitä, vaan ylistäkää mieluummin hänen suuruuttaan." Kun Maria tämän sanoi, hän käänsi heidän sydämensä Jumalan puoleen, ja he alkoivat keskustella (Vapahtajan) sanoista.

Pietari sanoi Marialle: "Sisar, me tiedämme että Vapahtaja rakasti sinua enemmän kuin muita naisia (myös Johannes 11:5, Luukas 10:38-42). Kerro meille Vapahtajan sanat jotka sinä muistat - jotka sinä tiedät, mutta me emme tiedä emmekä ole kuulleet."

Maria vastasi sanoen: "Mikä on kätketty sinulta, sen tulen julistamaan sinulle." Ja hän puhui heille näillä sanoilla: "Minä", hän sanoi, "näin näyssä Herran, ja sanoin hänelle: 'Herra, näin sinut tänään näyssä.' Hän vastasi ja sanoi minulle: 'Olet siunattu, koska et ollut päättämätön näkyni edessä. Missä on mieli, siellä on sinun rohkaisusi.' (myös Matt. 6:21) Sanoin hänelle: 'Herra, näkeekö hän joka näkee näyn sen sielun vai hengen kautta?' Vapahtaja vastasi sanoen: 'Hän näkee sen sielun, ei hengen, kautta, mutta mieli joka (on) kahden välissä - tämä on (se mikä) näkee näyn...'

(Osa alkuperäistä tekstiä on kadonnut.)

...ja Himo sanoi, 'en nähnyt sinun alenevan, mutta nyt näen sinun ylenevän. Miksi valehtelet, koska sinä kuulut minulle?' Sielu vastasi ja sanoi: 'Minä näin sinut. Sinä et voi nähdä minua etkä tunnistaa minua. Minä vaatetan sinut, etkä tunne minua.' Kun se oli sanonut tämän, se poistui suurella riemulla.

Jälleen he tulivat kolmanteen voimaan, jota kutsutaan tietämättömyydeksi. Se (voima) puhutteli sielua sanoen: 'Mihin olet menossa? Pahuuteen olet sidottu. Mutta olet sidottu; älä siis tuomitse!' (myös Matt. 7:11) Ja sielu sanoi, 'Miksi tuomitset minut vaikka en ole tuominnut? Olin sidottu vaikka en ollut sitonut. Minua ei oltu tunnistettu. Mutta olin tunnistanut että Kaikki tulevat vapautumaan, sekä maalliset (asiat) että taivaalliset.'

Kun sielu on ohittanut kolmannen voiman, se meni ylöspäin ja näki neljännen voiman, (joka) otti seitsemän muotoa. Ensimmäinen muoto on pimeys, toinen himokkuus, kolmas on tietämättömyys, neljäs on kuoleman kiihoittuminen, viides on lihan valtakunta,

Kuudes on lihan hulluuden viisaus, seitsemäs on vihantäyteinen viisaus. Nämä ovat vihan seitsemän (voimaa). He kysyvät sielulta: "Mistä tulet, ihmisen surmaaja, tai mihin menet, avaruuden valloittaja (conqueror of space)?" Sielu vastasi sanoen, "Mikä sitoo minua, on irroitettu, mikä saartaa minua, se on lyöty, ja himoni on loppunut ja tietämättömyyteni on kuollut. Yhdessä (maailmassa) olen vapautunut maailmasta, (ja) esikuvassa (vapautunut) taivaallisesta esikuvasta, ja unohduksen kahleista, jotka ovat hetkelliset. Tästä ajasta siirryn ajan lepoon, ikuisuuden hiljaisuuteen."

Kun Maria oli tämän sanonut, hän vaikeni kunnes Vapahtaja oli puhunut hänelle. Mutta Andreas vastasi ja sanoi veljille, "Sanokaa, mitä (haluatte) sanoa siitä, mitä hän (Maria) on sanonut. Viimeksi en uskonut, että Vapahtaja puhui näin. Tämä opetus on tosiaan vierasta oppia."

Pietari vastusti myös häntä (Mariaa) ja vastasi puhuen samat asiat. He kyselivät toisiltaan Vapahtajasta: "Voiko hän todella puhua naisen kanssa (myös Johannes 4:27) ilman meidän tietämystämme (ja) salaa meiltä? Käännymmekö me ja kaikki kuuntelemme häntä? Pitääkö Hän (Vapahtaja) häntä (Maria M) meitä parempana?

Silloin Maria itki ja sanoi Pietarille, "Veljeni Pietari, mitä sinä ajattelet? Luuletko sinä, että minä keksin tämän itse sydämessäni, tai että olen valehdellut Vapahtajasta?" Leevi vastasi ja sanoi Pietarille, "Pietari, sinä olet aina ollut kuumaluonteinen. Nyt näen sinut kiistelemässä naisen kanssa kuten kiistakumppanit. Jos Vapahtaja teki hänestä kunnioitetun, aiotko tosiaan hyljeksiä häntä? Vapahtaja tunsi hänet perinpohjin (myös Luukas 10:38-42). Siksi Hän rakasti häntä enemmän kuin meitä (myös Johannes 11:5). Olkaamme mieluummin häpeissämme ja hankkikaamme Hänet itsellemme johtamaan meitä, ja levittäkäämme evankeliumia, älkäämme manatko pois toisia ohjeita ja toisia lakeja (jotka ovat) Vapahtajan sanojen takana." ... ja he tulivat esiin ja julistivat evankeliumia.

Jolla on korvat, kuulkoot?

Uusimmat

Suosituimmat