Onko ihmisessä oleva hentoinen sähkövirta tie uuteen elämään

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin todellakin, miten lienee tiedemiehet ja tutkijat siitä mieltä?
Voisiko se olla todellakin niin? Eli kun kuolemme, niin siirrymme hetken ajaksi sähköiseen muotoomme, ja sitten siirrymme uuteen olomuotoon tai energiaan, eikö? Energian määrä on aina vakio!!!

Pistäkää paremmaksi...

Kun tämä astuu voimaan, niin ihmiskunnan tulevaisuus näyttää mille?

Aika jännä homma, mitäs me nyt tehdään???
Olisiko kellään ideaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Repikää nyt pelihousunne, jos ette tajua miksi sinkoilen kuin sinkoilen...
Alusta alkaen oltu kuolemattomia, penskasta lähitein ihan selvä homma, että kyllä se jotenkin sujuu, se kuoleminenkin. Olen opetellut sitä jo neljästi...eli kuollut 4, nii enksä mä oo tuonu sillon samalla muitakin??

Vierailija

Muistelisin, en muista oliko se dokkari vai huuhaa-dokkari, että olisi mitattu energiapyrähdys, kun ihminen kuolee. Jotenkin sellainen muistikuva on, että se oli dokkariasoa kuten JFK and magic bullet.

Siittä on kyllä aikaa - 1980-1990 luvulla.

Edit:
energiapyrähdys - typerä sana - en viitti korjata

Vierailija

Meidän pitää vain ymmärtää että olemme itse löytämässä itsemme.

Taas kerran.

Koska ikuisuus on niin pitkä aika, että on aina välillä mukava unohtaa kaikesta kaikki.

Eli on mukava lähteä pois kotoa eli unohtaa itsensä ja kaikki, vain koska on mukavaa palata kotiin eli löytää itse itsensä.

Me siis olemme me hän, joka on kaikki. Kaikki mitä teemme toisillemme, teemme itsellemme.

Tietyllä tasolla koemme kaikki kaiken.

Ajatuksemme voimalla käpersimme itsestämme paljon erillisiä erittäin tiheitä energiakeskittymiä joilla taas kerran heitimme noppaa, katsoaksemme mitä meistä tällä kertaa syntyi.

Onesimple

;):)

Vierailija

Ja toinen asia.

Jos aika on miltei ääretön, niin mikä on todennäköisyys sille, että elämme juuri nyt? Lähentelee nollaa. Oletko koskaan voittanut lotossa jättipotin?

Uusimmat

Suosituimmat