Pushlove/henkoset suhde tiivistymässä intiimiksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Foorumi on jo muutenkin täynnä kaikenlaista, joten tämäkin varmaan mahtuu tänne.
Sain eräältä keskustelijalta viestin, jossa hän kertoi että pushlove/"Dr"strange... oli lähettänyt hänelle vahingossa henkoselle tarkoitetun yksityisviestin, laitan sen tähän lyhentämättömänä.
Terve henkonen,
Olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut tapaamisesta, en vain viitsi myöntää sitä komukoille, käyn usein yrjönkadun uimahallissa katselemassa miehiä, tavattaisiinko siellä?
En ole onnistunut autofellaatiossa, toivoisin että painaisit minua olkapäistä kyyryyn, haluaisin kokeilla miltä tuntuu imeskellä itseään.
Myös muut miesten väliset jutut kiinnostaa, laita puhelinnumerosi niin sovitaan asiasta tarkemmin.
En tiedä onko viesti aito, pusman varmaan kiistää asian joka tapauksessa, laitan siksi äänestyksen aiheesta.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Mitähän "jukteri?" jos sinä menisit nyt perinteiseen tapaasi fantasoimaan
mamman rantakuvan kanssa puuseehen ?

Vierailija

Tässä taitaa nyt käydä niin, että kohta on jukterilla? ja henkisellä ilmiriita päällä... Eräänlainen "kolmiodraama" sillä jukteri?, erehdyit nyt osoittamaan kiinnostuksesi Dr_Strangelovea kohtaan ja henkisen nimiin...
Voi voi .

Vierailija
Kuukkeli
Tässä taitaa nyt käydä niin, että kohta on jukterilla? ja henkisellä ilmiriita päällä... Eräänlainen kolmiodraama sillä jukteri?, erehdyit nyt osoittamaan kiinnostuksesi Dr_Strangelovea kohtaan ja henkisen "nimiin"...
Voi voi .

Voisitko kertoa tarkemmin minkä asian ymmärsit väärin.

Vierailija
Dr_Strangelove
Mitähän "jukteri?" jos sinä menisit nyt perinteiseen tapaasi fantasoimaan
mamman rantakuvan kanssa puuseehen ?

Eiei. Kuten tekstistään näkyy, Jukterilla on eri vessalukemisto kuin muilla pojilla:

Vierailija
jukteri?
Dr_Strangelove
:lol:

Tällä hetkellä 5 uskoo viestisi olevan aito, 3 ei usko, onko sinulla 3 nikkiä?

Toistaakseni niin monia: mitä ainetta sä käytät? Minä haluan välttää sitä.

Vierailija
AJT
jukteri?
Dr_Strangelove

Siideriä, joskus kossua krapulaan.

Vierailija
jukteri?
AJT
jukteri?
Dr_Strangelove

Täytynee sitten allekirjoittaneenkin vähentää noita mietoja. Näkyy hapattavan aivoja. Viinaa krapulaan en ole kokeillutkaan viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen. Vieläkö se nykyään toimii?

Vierailija
AJT
jukteri?
AJT
jukteri?
Dr_Strangelove

Täytynee sitten allekirjoittaneenkin vähentää noita mietoja. Näkyy hapattavan aivoja. Viinaa krapulaan en ole kokeillutkaan viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen. Vieläkö se nykyään toimii?

Et ilmeisesti ole tietoinen henkisen itsensä-imemis ja muista hinttiketjuista, joissa pushman on ollut innokkaasti mukana, kannattaa ehkä kokeilla pirtua, jos se estää tiukkapipoksi muuttumisen.

Vierailija
jukteri?
AJT
jukteri?
AJT
jukteri?
Dr_Strangelove

Et ilmeisesti ole tietoinen henkisen itsensä-imemis ja muista hinttiketjuista, joissa pushman on ollut innokkaasti mukana, kannattaa ehkä kokeilla pirtua, jos se estää tiukkapipoksi muuttumisen.

No, vain toisen käden tietona. En koskaan lue Henkisen viestejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat