"CRC- kemistin raamattu"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kelpaakohan tuollainen kirja, jos sen pistää jonnekin myyntiin?
Vuodelta 95 painos.
Siinähän on kaikki siihen asti havaitut kemikaalit, alkuaineet, molekyylit, orgaanisen ja epäorgaanisen kaavat ym.

Kommentit (6)

Vierailija
taiteilijatyyppi
Vuodelta 95 painos.
Siinähän on kaikki siihen asti havaitut kemikaalit, alkuaineet, molekyylit, orgaanisen ja epäorgaanisen kaavat ym.

Taitaa olla aika paksu kirja kyseessä, pelkästään orgaanisia yhdisteitä tunnetaan yli 20 miljoonaa.
Onko kirjassa selostukset aineista ym.

Vierailija

On juu, semmoinen liki 2596 sivua. kaavat ja kaikki.
8 senttiä paksu, sivut hieman A4:sta isompia eli kunnon jötikkä.

Yks kemianalalla toiminut sukulainen toi tuon kerran mulle. Mutta kun olen kouluttautumassa esimieshommiin, niin kemia ei enää tunnu niin kiinnostavalta.

Vierailija
taiteilijatyyppi
Vuodelta 95 painos.

CRC Handbook of Chemistry and Physics, 87th Edition, 2006 - 2007 maksaa n. €130,- eli siitä voi lähteä arvioimaan kirjan myyntihintaa. CRC löytyy lähes jokaisesta laboratoriosta joten suuria summia ei kannattane pyytää noin vanhasta kirjasta vaikka siellä on suunnilleen samat asiat kuin uusissakin. Ehkä joku alan opiskelija voisi tarjota vitosen ja pullakaffeet kaupan päälle

Vierailija
taiteilijatyyppi
On juu, semmoinen liki 2596 sivua. kaavat ja kaikki.
8 senttiä paksu, sivut hieman A4:sta isompia eli kunnon jötikkä.

Yks kemianalalla toiminut sukulainen toi tuon kerran mulle. Mutta kun olen kouluttautumassa esimieshommiin, niin kemia ei enää tunnu niin kiinnostavalta.

Ei kyllä hirveästi kemia kiinnosta nykyään, olen opiskellut sitä ihan riittävästi.
Kyllä siitä varmaan joitakin kymppejä voi pyytää, 30.- ?

Vierailija
taiteilijatyyppi
Jep. nyt selvisi kirjan arvo. kiitos!

Jos haluat myydä kirjan, laita sille joku pyyntihinta, vaikka tuo jukteri?n kolmekymppiä. Ei se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa.

Uusimmat

Suosituimmat