Ruottalaisilla vihreät maastopuvut ruskealla aavikolla...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ruotsin Afganistanissa olevat joukot valittavat, että saamansa vihreä maastopuku erottuu kuin sika synagogassa Afganistanin ruskealla hiekalla. Svenskeistä kun kysymys on, kas kun eivät lähettäneet hintpoikia sinne lumipuvuissa, kai hiusverkot kuitenkin ovat kunnossa

Kommentit (8)

Vierailija

Sissit hyökkäävät tarkastusasemille ja autopartioiden kimppuun pommeilla tai väijystä, joten suojaväreistä ei ole apua.

Turha häly. Mieluimmin hyvät pimeänäkölaitteet tai kauko-ohjattavat autot kolonnien suojaksi laukaisemaan pommeja.

Vierailija

Joo,

mutta on svenkeillä myös runsaasti vihreää maalia mukana,
jolla voi naamioida aavikon.

Lumipuvun kanssa tulee valkoista maalia.

Vierailija

Niin, Napoleonin sotilailla oli punaiset housut, ettei veri näkynyt, Aatun SS-joukoilla ruskeat ... ruottalaisilla , nooh ... takaluukulliset ?

Vierailija
Dr_Strangelove
Niin, Napoleonin sotilailla oli punaiset housut, ettei veri näkynyt, Aatun SS-joukoilla ruskeat ... ruottalaisilla , nooh ... takaluukulliset ?
Aina taistelun kiihdyttyä tarpeeksi komensi Napoleon adjutanttiaan: "Tuokaa minulle keltaiset housuni!"

Vierailija

Onhan se hyvä että hurreilla on vaatteet. Ilman niitä se olisikin näky. No hurrit ei saa suuttua, semmoiset kuin ayla ym.

Vierailija
sinappi
Dr_Strangelove
Aina taistelun kiihdyttyä tarpeeksi komensi Napoleon adjutanttiaan: "Tuokaa minulle keltaiset housuni!"

Palatessaan pitkältä reissulta kotiin lähetti Napoleon viestin vaimolleen: "Älä peseydy olen tulossa kotiin"

Vierailija

Kun Napoleonin hevonen pillastui kesken rykmentin tarkastusta, niin eräs sotamies nappasi ohjakset ja taltutti sen. Napoleon totesi "kiitos, kapteeni".

Napoleon myös sanoi jollekin maalle kerran että "miten voitte olla puolueeton, jos ette voi puolustaa itseänne ?".

Eipä löydy tuommoisia auktoriteetteja enää nykyaikana.

Uusimmat

Suosituimmat