Onko "omistamansa" auton jatkuva kehuminen lapsell

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos joku uskoo omistavansa hienon auton, onko mielestäsi hieman lapsellista että avaa tiedefoorumiin samansisältöisiä autonsakehumisketjuja lähes 10 kpl kuukauden aikana.
Edit: kyllähän se vähän lapsellista on piti tulla ensimmäiseksi äänestysvaihtoehdoksi.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tuota olen pähkinyt sijoillani. Hyvä Jukteri? !

Mietiskellessäni muistin vanhan jutun yhdessä työpaikassa (sattumoisin 2 leidiä tai toinen niistä minä, ei todellakaan leidi, loput 6 miehiä).

Miehet pohtivat sitä että mikä olisi heidän ihanneautonsa. Joku halusi Porschen. Joku kuolasi Camaroa. Ja sitten pohdittiin sitä mitä tuo auto merkitsee itse kullekin.

Selvisi symbolismi, kun Junkkarinen (nimi muutettu) jonka romanssi sen toisen naispuolisen kanssa oli juuri meitsille valjennut, katsoa mulkaisi tuohon Kikkaan (nimi muutettu) ja murahti haluavansa katerpillarin.

Vierailija

Vähän alkaa olemaan jo lapsellista tai pakkomielteistä.
Yritän vastaisuudessa omalta osaltani olla Uppaamatta näitä treadejä ollenkaan olemalla postaamatta niihin.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Työpaikan pihassa oli aamulla Chrysler "K***yrpä" 3.0.

On se räyhäkäs peli keula tanakasti yläviistoon. Kuka kehtaa ajella tuollaisella?

Meikä saapui samaan pihaan kitisevällä VW Paskatilla.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
PeterH
Mun automerkillä on ihan oma nettifoorumi missä omistajat voivat kuorossa kehuskella ja taputella toisiaan selkään.
Mun merkillä myös sinne keskitän kehut (jos on) ja haukkumiset.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Onko omistamansa auton kehumisen lapsellisuudesta kysyminen lapsellista?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Sebring, ameeriikkalaista huippuosaamista:

2,4 litran koneesta on puristettu viimeinenkin tehon pisara, tulos huikeat 143hv. Mieleen tulee 80, 90 luvun camarot ym, joista saatiin 5.0 litran kasista irti 140-170hv. Ne ketkä ymmärtävät moottoreista jotakin, tietävät että nämä teholukemat ovat vallankumouksellisia! Konekin hörppää reilusti päälle 10 litraa yhdistetyllä, joten tehokkuuden ja taloudellisuuden suhde on

Ulkonäöllisesti auto muistuttaa erittäin kovasti Japanilaista autoa , lukuunottamatta kenties suurempaa tavaratilaa mihin voi varastoida vaikka egonsa . Tyylikkyydestä puhuttaessa tosin on myönnettävä, että maskissa oleva jäähdyttäjän aukko vähän pelastaa, mutta ei prkle tarpeeksi.

Varusteita vakioon kyllä tulee mukaan, mutta niin tulee muihinkin nykyautoihin, paitsi ehkä ei tuota "automaattisesti auringossa himmenevää peiliä" .

Mutta HEI!!! Onhan se sentään Chrysler .

Prkle kun ei edes Chryshlerin sivuita saanut hinnastoa edes esille, eivät ilmeisesti kehtaa laitaa sitä esille

Vierailija

Uusi Sebring alkaen alle 29 000 euroa, Mersulta lainatulla dieselillä 6000 euroa enemmän...

Ja tietenkin perinteiseen amerikkalaiseen urheiluautoperinteeseen ETUVETOISENA.

Onhan tuossa 2,4-litraisessa koneessa uudessa mallissa jopa 170hv ja 0-100 se ehtii tasan 10 sekunnissa.

Teknistä ylivoimaa, jolle tasolle eurooppalaiset pääsivät vasta 10-20 vuotta sitten...

Vierailija
tuc
Onhan tuossa 2,4-litraisessa koneessa uudessa mallissa jopa 170hv ja 0-100 se ehtii tasan 10 sekunnissa.

Luuletko sinä, että eläkeläisellä on johonkin kiire?

Vierailija
MrHinkell

Varusteita vakioon kyllä tulee mukaan, mutta niin tulee muihinkin nykyautoihin, paitsi ehkä ei tuota "automaattisesti auringossa himmenevää peiliä" .

Eikös tuo itsestään himmenevä peili ole Skoda Octaviassakin vakiovaruste?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat