Pelaatteko vielä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pääseekö sisäinen lapsenne (tai nörttinne ) vielä vapaaksi ajoittain?

Tällainen aihe voinee jo olla, jos on, unohtakaa tämä.

Jos pelaatte, sanokaa mitä. Peli voi olla korttipeli,lautapeli, tietokonepeli, konsolipeli tai mikä vain, kunhan ei räsypokka.

Itse pelaan maailman nörteintä peliä, eli World of Warcraftia.

Ja tulee sitä shakkiakin ajoittain pelattua.

Sivut

Kommentit (86)

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

En juurikaan pelaa tietokoneella.

Mutta oikeassa porukassa, oikeilla panoksilla Texas hold'em on varsin antoisaa...

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

rosewater
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt1.4.2007
Ahteri
Itse pelaan maailman nörteintä peliä, eli World of Warcraftia.

En ollut noin puoleen vuosikymmeneen pelannut yksin mitään tietokonepeliä, kunnes sitten haksahdin wow:iin vuoden 2005 lopulla. Seurannut 12kk olikin sitten melko patologista pelaamista, nyt olen ollut jo yli puoli vuotta melkolailla kuivilla.

Hieno peli, siis kiltadynamiikan, pvp:n ja raidien osalta. Muita elementtejä (rep grindit jne.) en kyllä ole jäänyt kaipaamaan, päin vastoin.

"between the click of the light; and the start; of a dream"

Vierailija

Erinäisiä pelikonsoleita löytyy hyllystä, kaapista ja varastosta Ihan mukava harrastus ja huomattavasti terveemmällä pohjalla kuin aikaisempi harrastukseni uhkapeli. Meneehän siihen rahaa, mutta meni sitä aikaisemminkin ja nyt jää sentään jotain näkyvääkin talteen.

Vierailija

BF 2142 Iha PRO peli... nojoo. Olen pelaillut sitä vaihtelevalla innolla tässä uudestavuodesta lähtien eli n. 8kk. Iha mielenkiintoinen peli.

WOW ei oo niin nörtti ku runescape (jota olen pelannut )

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

juu, pelailenhan minä vieläkin. Nytten olen pelaillut viimeaikoina Empire Earthia ja master of orion 2 kun tää kone nytten ei tykkää pelata warcraft 3:sta saati sitten sen editoria.

Joo, ja warcraft 3 pelailen vieläkin, mutta kuten äsken sanoin, niin nytten en oikeen viimeaikoina ole voinut pelata sitä kun se vetelee tiluun.

Pleikkari 2 pelailen silloin tällöin smackdownvsraw2006;sta ja sitten gran turismo 4;sta ja star ocean: till the end of timeä..

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Civ4:ta on tullu tahkottua, nyt tota uusinta lisäosaa. Tein just eilen ennätyksenikin, 80-90000 pistettä, ei voi muistaa tarkasti, prinsellä domination voitto kuitenkin.

rosewater
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt1.4.2007

Jos joku firma pistää pystyyn mmorpg:n jossa jotenkin verifioidaan, että kaikki osallistujat ovat 20-vuotiaita tai vanhempia, voisin kyllä välittömästi harkita tilaamista.

"between the click of the light; and the start; of a dream"

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Pelaan ja ihan liikaa.. Nyt menos age of empires 3 netissä ja yksinää Europa Universalis 2.. Ranskalla puol eurooppaa mun tossun alla..

Per se

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Olen vuoden ajan pelaillut nettipokeria, mutta nyt olen tauolla kun motivaatio on vähissä. Peliin käytetty aika ei nyt vastaa siitä saatavaa voittoa, eli vapaa-aika on minulle nyt arvokkaampaa. No tulihan siitä sen verran rahaa että kotiin on voinut ostella elektroniikkaa, ja viinitkin voi valita ylemmiltä hyllyiltä. Livepokeri on edelleen kiinnostavaa sen sosiaalisen puolen vuoksi.

Tietokonepelejä pelasin 80-luvulla teininä kun ne tulivat kotikoneisiin. Silloin meni paljon vapaa-aikaa niihin. Nyt pelit ovat kehittyneepmiä mutta eivät säväytä samalla minua tavalla kuin nuorempana. CIV, AoE ja Pirates löytyy koneelta, WoW ehkä joskus myöhemmin.

Pelaan Hattrickia, ja siitä saattaa tullakin pitkäaikainen harrastus minulle. Aloitin viime kaudella, ja joukkueeni on nyt VIII-divarissa ja jo statsien mukaan ryhmän kovin joukkue. Nousua en vielä havittele, koska materiaali ei siihen riitä.

Shakkia pelaan myös.

Vierailija
Ding Ding
Olen vuoden ajan pelaillut nettipokeria, mutta nyt olen tauolla kun motivaatio on vähissä. Peliin käytetty aika ei nyt vastaa siitä saatavaa voittoa, eli vapaa-aika on minulle nyt arvokkaampaa. No tulihan siitä sen verran rahaa että kotiin on voinut ostella elektroniikkaa, ja viinitkin voi valita ylemmiltä hyllyiltä. Livepokeri on edelleen kiinnostavaa sen sosiaalisen puolen vuoksi.

Sama vika pelasin kolmisen kuukautta, mutta sitte se alkoi käymään työstä ja huomasin että saa päivätöistä enemmän palkaa. Ostin uuden monitorin voittorahoilla.

Ding Ding

Pelaan Hattrickia, ja siitä saattaa tullakin pitkäaikainen harrastus minulle. Aloitin viime kaudella, ja joukkueeni on nyt VIII-divarissa ja jo statsien mukaan ryhmän kovin joukkue. Nousua en vielä havittele, koska materiaali ei siihen riitä.

Mulla joukkue VI divarissa ja ensikaudeksi noustaneen vitoseen. Laitoin useamman kauden säästöt tänä vuonna uuteen pelaajamateriaaliin, kun odotin voimakasta inflaatiota tälle kaudelle.

Ding Ding

Shakkia pelaan myös.

Kuten myös. Netissä pelaaminen on vaan melko hengetötä ja pelikavereita ei juurikaan realimaailmasta löydy

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Helvetin kova ja aktiivinen konsolipelaaja olen ollut 80-luvun lopulta alkaen, koneita yhä hallituksen tiloissa ainakin 7 kpl. Sittemmin harrastus on hiipunut, vaikka pelejä olenkin hankkinut 'varastoon' odottamaan korkkaamista. En ole kokonaan lopettanut, mutta mielenkiinnon kohteet ovat ainakin toistaiseksi muuttuneet. Tunnen pelikulttuuria aika hyvin.

Nykyisin lähinnä silloin tällöin Game Boy SP:llä sekalaista ja PS 2/3:lla tappelupelejä. Olen pelannut muutamaa Suomen parastakin vastaan & tienannut pelaamisellani rahaa viime kesänä lähes 100 euroa.

Ettäs tiedätte. Vaikkapa Tekkenissä annan selkäsaunan kenelle tahansa, milloin vaan.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat