Onko lupaus pidettävä?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Lupasin, että vaihdan nimimerkkiä sitten kun viestimääräni on sama kuin syntymävuoteni. Alkaa luku lähestymään, mutta en halua uutta nmimerkkiä. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (15)

Vierailija

minulla ei ole mitään vakaumuksia, eli olen käytännössä arvaamaton.
valitsen vaihtoehdoista aina se, mistä tulee suurin etu itselleni.

eli jos koen, että lupaus kannattaa pettää, niin petän sen.

Vierailija

Lisää joku välimerkki

(CE-hyväksytty&, CE-hyväksytty?, CE-hyväksytty+)

Lupaukset pitää aina syödä. Paitsi jos on kyse laiharista.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Lupasin, että vaihdan nimimerkkiä sitten kun viestimääräni on sama kuin syntymävuoteni. Alkaa luku lähestymään, mutta en halua uutta nmimerkkiä. Onko mitään tehtävissä?

Buddhalaisen kalenterin mukaan nyt on vuosi 2551, eli syntymävuotesi on noin 2515. Vai mainitsitko nimenomaan gregoriaanisen kalenterin lupauksessasi?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Gregoriaanista mä käytän. Se on tutumpi. On tässä vielä jokunen viesti käyttämättä. Pohdin ratkaisuani vielä tovin. Tällä hetkellä näyttää lupauksen pettämisvaihtoehto olevan nännin verran edellä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Kirjoittele törkeitä viestejä ketjuihin, joihin olet jo aiemmin kirjoitellut useita viestejä. Hyvällä säkällä ylläpito huomaa ne ja poistaa koko ketjut, joten viestimääräsi vähenee.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
Kirjoittele törkeitä viestejä ketjuihin, joihin olet jo aiemmin kirjoitellut useita viestejä. Hyvällä säkällä ylläpito huomaa ne ja poistaa koko ketjut, joten viestimääräsi vähenee.

Tuntuu siltä, että riski on liian iso. Mitä jos ne ei poistakaan?

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
CE-hyväksytty
[size=125:3je2nmo4]VOI VATTU!!![/size:3je2nmo4] Meni vahingossa yli... rkl

[size=200:3je2nmo4]NÄNNÄNÄNÄÄ![/size:3je2nmo4]

Olen fiksu ja älykäs!

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Ei sitten pidetä. Selvä. Olenkin tällä hetkellä sen verran kiinnostunut itsestäni, että jatkan tekstien kirjoittelua ja niiden lukemista.

Lopettamista on moni yrittänyt, mutta vain harva onnistunut. Ei sillä, että sinun lopettaa pitäisi.

Vierailija

Miksi haet kunniaa teorialle, joka ei ole lähtöisin sinusta...

T:saanko minäkin nauraa, vielä kun minua naurattaa...

Uusimmat

Suosituimmat