Savor vs nykyfysiikka

Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006

Kumpi voittaa...

NYKYFYSIIKKA JA TUTKIJAT vai Foorumin PELLE Eli Savor?

Jos meinaat äänestää Savoria, harkitse nyt vielä uudelleen...

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Sivut

Kommentit (42)

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Taisi olla viides samanlainen äänestys. Onko järkeä vai yrittääkö savor saada kansan käännettyä? (savoria en kyllä epäile näistä äänestyksistä kuhan sanoin)

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Jos pitäisitte nämä äänestykset ihan siinä yhdessä isossa ketjussa, liekkä näitä jokaisen tarvii avata.. tämä alkaa jo vaikuttaan siltä mitä savori oli ennen, niin sitä pienemmän perässä.. vai oliko se että mitä isot ennen niin...

((minullakin tuli kyllä mieleen että "maalaisjärki" saattaisi olla savorin multi nikki, joka nyt vain hakee huomiota itselleen)).

Vierailija

Pistämpä tähän aiheeseen haasteen.

Haastan nykyfysiikan kannattajia kertomaan edes yhden voiman tavan välittyä. Nykyfysiikallahan on ainakin neljä erillistä voimaa. Ja sitten nämä pimeät aineet ja energiat sun muut laajenevat tilat.

Eli kertokaapa miten elektroni pysyy "kiertoradallaan" atomin ytimen ympärillä?

Tai miten gravitaatio välittyy?

Ei se vielä mitään kerro että kertoo että heikko voima sitä ja vahva voima tätä.

Miten?

Minunhan ei tarvitse kuvailla muuta kuin miten energia laajenee tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

Ja senhän jokainen voi itse kokeilla toistettavalla kokeella eli menemällä usean kaverin kanssa kasaan kippuralle, jolloin kaverikasaenergiakeskittymä peittää tilasta tietyn verran ja sen jälkeen jokainen vain alkaa avautumaan eli suoristumaan, jolloin kaverienergiakeskittymä laajenee, sen tiheys pienenee ja sen pinnan sisäpuolella on enemmän tilaa joka ei laajene tai kaareudu.

Tätä olen usein pyytänyt, mutta koskaan yksikään nykyfysiikan kannattaja ei ole antanaut mitään konkreettista mikä tukisi nykyisiä teorioita.

Arvaan ettei mitään konkreettista tule nytkään.

Onesimple

;):)

Vierailija
Savor
Tätä olen usein pyytänyt, mutta koskaan yksikään nykyfysiikan kannattaja ei ole antanaut mitään konkreettista mikä tukisi nykyisiä teorioita.

Olen monesti kertonut, (mutta en fysiikan oppien mukaisesti) mutta olet näämmän onnistunut skippaamaan vastaukset.

(("Gravitaatio" välittyy siten että atomit pyrkivät liittymään toisiinsa muodostaen raskaampia aineita, mutta atomeilla on vastustus voima joka estää atomeja törmäämästä toisiinsa(joten lämpö(materian sisäinen liike) vähentää kyseistä vastustavaa voimaa)mahdollistaen fuusioitumisen)).

edit, siistitty...

Vierailija

Vaikea sanoa, kumpia syntyy nykypäivänä enemmän:
Savorin juttuja käsitteleviä viestiketjuja Savorin tekemänä, vaikko
Savorin juttuja käsitteleviä viestiketjuja jonkun toisen tekemänä..

huoh..

Vierailija
Einesteini
Savor

Olen monesti kertonut, (mutta en fysiikan oppien mukaisesti) mutta olet näämmän onnistunut skippaamaan vastaukset.

(("Gravitaatio" välittyy siten että atomit pyrkivät liittymään toisiinsa muodostaen raskaampia aineita, mutta atomeilla on vastustus voima joka estää atomeja törmäämästä toisiinsa(joten lämpö(materian sisäinen liike) vähentää kyseistä vastustavaa voimaa)mahdollistaen fuusioitumisen)).

edit, siistitty...

Etkö itse huomaa että ei tämä selitä mitään konkreettisesti.

Miksi atomit pyrkivät tekemään sitä ja tätä?

Ikävä sanoa, mutta tämä on vain käsien heiluttelua, siinä missä tilan laajeneminenkin on.

Onesimple

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007

Tiedätkö Savor, että nykyinen fysiikka on erittäin tarkoilla mittalaitteilla todistettu ja oikeaksi havaittu.

Sinun juttujasi ei pystytä mitenkään todistamaan, et edes sinä itse!

Oletkos kuullut siitä falsioimattomuusperiaatteesta?

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija
JuurikinNiin
Tiedätkö Savor, että nykyinen fysiikka on erittäin tarkoilla mittalaitteilla todistettu ja oikeaksi havaittu.

Sinun juttujasi ei pystytä mitenkään todistamaan, et edes sinä itse!

Oletkos kuullut siitä falsioimattomuusperiaatteesta?

Tiesitkö että nykyisestä fysiikasta on todistettu vain sen matemaattinen osa?

Ei sitä miten nykyinen fysiikka kuvaa maailmankaikkeutta.

Ja nykyinen fysiikka ei todellakaan kuvaa maailmankaikkeutta oikealla tavalla.

Onesimple

Vierailija
Savor
Etkö itse huomaa että ei tämä selitä mitään konkreettisesti.

Ikävä sanoa, mutta tämä on vain käsien heiluttelua, siinä missä tilan laajeneminenkin on.

Se selittää kaiken, gravitaatio on vain prosessin sivu tuotos.

(kaikki asiat toimivat sen mukaan että materia yhdistyy, siis ihan kaikki, mailmankaikkeus tiivistyy).

((Sinäkin lapat sitä tavaraa suusta sisään, jotta saisit elämälle tarvittavia yhdisteitä (kun 2 asiaa on yhdistynyt saadaan 1, joka voi taas yhtyä johonkin toiseen, energiaa syntyy näiden yhdistymisestä ja tämä energia pyörittää sinunkin rattaita)).

Edit;

Koska olemme osa jotain suurempaa kokonaisuutta, meidän mailmankaikkeuden tarkoitus on yhdistää ainetta, ei sen kummempaa.

Vierailija

"Koska olemme osa jotain suurempaa kokonaisuutta, meidän mailmankaikkeuden tarkoitus on yhdistää ainetta, ei sen kummempaa."

Ihan hyvä selitys, mutta mikä havainto tätä tukee?

Mihin entropia sitten perustuu?

Onesimple

Vierailija

No niin, kertokaapa totuus tästä ajatusleikistä, kun teillä on sitä matematiikkaa.

Avaruusalus jonka massa pienenee koko ajan, niin että alusta eteenpäin työntävän räjähtävän energian määrä kasvaa koko ajan.

Kiihtyykö aluksen vauhti koko ajan?

Onesimple

Vierailija
Savor
"Ihan hyvä selitys, mutta mikä havainto tätä tukee?

Kaikki havainnot tukevat väitettä, siis ihan kaikki, aivan mitä tahansa kuvittelet niin siihen kuuluu yhtyminen.

((mikä on "entropia" ?))

err..

Avaruusalus jonka massa pienenee koko ajan, niin

Miten kykenet liikuttamaan rakettia että sen massa ei pienenisi,

Jos auringon pinta lämpötila olisi 35 astetta niin matkustaisivatko ihmiset kesäsin aurinkoon ?.

Kiihtyykö aluksen vauhti koko ajan?

Kun polkaset polkupyörän polinta siten että rengas pyörähtää niin liikutko etiäpäin ?.

Vierailija

Eiköhän näitä äänestyksiä ole jo riittävästi, tuskin monikaan edes vaivautuu avaamaan ketjua, minkä otsikossa lukee savor, ko. ääliö luulee toisessa ketjussa että avaruusalus voi muuttua fotoniksi, aika tervettä toimintaa.

Vierailija
Enpäs

katsokaapa tuolla wikissä olevaa kuvaa, jossa tiheys pienenee aikajanan mukaisesti.

Samalla tavalla atomien ytimien tiheys pienenee koko ajan.

Entropia todistaa itsestään selvän asian jota kukaan muu ei ymmärtänyt ajatella ennen minua.'

Totuus oli aivan nenänne edessä ja minä vein tikkarin nenänne edestä.

Onesimple

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat