Oletko ruma vai vähemmän ruma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Laitanpa kyselyn foorumia seuraavien ulkonäöstä, eli oletko mielestäsi ruma vai vähemmän ruma, ehkä jopa kaunis/komea? Yleensähän tieteestä kiinnostuneita pidetään rumina nörtteinä, jotka kuluttavat aikaansa tiedettä ja tietotekniikkaa seuraamalla koska ovat liian rumia sosiaaliseen elämään.

Ja itse olen omasta mielestäni ruma, siis helvetin ruma (nuorempana oli toisin)isopäinen, tasapaksu 188 sentin lössähtänyt jässikkä, jonka naama on leveä nenää myöden ja helvetin ruma. Huomaan saman myös katsoessani toisten ihmisten elekieltä kun näkevät minut, lukuunottamatta läheisiä. Tämä hankaloittaa sosiaalista kanssakäymistä ja ulkona liikkumista. Eihän kukaan asiasta päin naamaa sano, mutta kyllä sen huomaa.

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

Minulla on juuri päinvastainen ongelma.

Olen kaunis kuin karamelli, mutta helvetin lyhyt.
Vaivaiset 173 senttiä.

Pitkät naiset eivät edes yritä peittää inhoaan minua kohtaan.

Vierailija

Itse olen 188 cm, mutta johtuen koko kehoon levinneestä rasvasta minua luullaan yleensä 185 senttistä kaveriani lyhyemmäksi. ja painoa on massiiviset 120 kg. Jospa pääsisi taas vanhaan kuntoon.

Vierailija

Mie oon suht komea, ikäsekseni. 173 senttiä vaan niinkö on tuo lasse liittynykki, mutta mitäs väliä sillä pituuella on??

Saatanan tyhymä kysymys sinällään, kauneus on kattojan silimässä.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Olen vartaloltani sopusuhtainen mutten kovin pitkä, olen huonoryhtinen ja luisuleukainen (semmoinen hanhi/sammakkoleuka jota naiset inhoavat), yhdistettynä isohkoon nenään. Pääni muoto annetaan yleensä sarjakuvissa ja toimintaleffoissa tyhmille, raukkamaislle ja vastenmielisille rääpäleille, joten stereotyyppisesti miellän itsenikin sellaiseksi, koska sarjakuvat ja filmit opettavat että tällaisen pään ja kasvojen muodon ihmiset ovat tyhmiä, raukkamaisia ja vastenmielisiä rääpäleitä.

Yleensä kun pyydän naista treffeille, hänen katseensa muuttuu sääliväksi ja hänen aivonsa alkavat pyöriä ylikierroksilla jotta hän saisi äkkiä kehiteltyä jonkun "mullaonhankalaihmissuhdetilannejustnyt" -liirumlaarumin jotta hän pääsisi tukalasta tilanteesta loukkaamatta tunteitani. Nyttemmin vältän treffiehdotusten tekemistä sillä se tekee naisten olon hankalaksi.

Vaan toki heti kun lakkaan inhoamasta itseäni, muutkin alkavat arvostaa minua. Ylläri.

Vierailija

olen virolaisen pirtu myyjän näköinen..
en tosiaankaan ole mallipojan näköinen..

onneksi sillä ei ole väliä..

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Kait minus on jotai samaa kun Matt Damonis.. Mut en nyt pidä itteäni minään alpha malena.. Tosin akne vaivaa enkä minäkään ole kuin joku 175 lyhyt, mut välikö tuolla, vois olla huonomminki..

Per se

Vierailija
PeterH
Olen vartaloltani sopusuhtainen mutten kovin pitkä, olen huonoryhtinen ja luisuleukainen (semmoinen hanhi/sammakkoleuka jota naiset inhoavat), yhdistettynä isohkoon nenään. Pääni muoto annetaan yleensä sarjakuvissa ja toimintaleffoissa tyhmille, raukkamaislle ja vastenmielisille rääpäleille, joten stereotyyppisesti miellän itsenikin sellaiseksi, koska sarjakuvat ja filmit opettavat että tällaisen pään ja kasvojen muodon ihmiset ovat tyhmiä, raukkamaisia ja vastenmielisiä rääpäleitä.

Yleensä kun pyydän naista treffeille, hänen katseensa muuttuu sääliväksi ja hänen aivonsa alkavat pyöriä ylikierroksilla jotta hän saisi äkkiä kehiteltyä jonkun "mullaonhankalaihmissuhdetilannejustnyt" -liirumlaarumin jotta hän pääsisi tukalasta tilanteesta loukkaamatta tunteitani. Nyttemmin vältän treffiehdotusten tekemistä sillä se tekee naisten olon hankalaksi.

Vaan toki heti kun lakkaan inhoamasta itseäni, muutkin alkavat arvostaa minua. Ylläri.

Juu eikö olekin ärsyttävä juuri se naisten "voiiiii että kuule"-lutumutu-asenne
meidän rääpäleiden kohdalla.

Tuo kuvauksesi osui pelottavan lähelle omaa näkemystäni pääkopastani
ja sen suhteesta aneemiseen ruhooni.

Itseasiassa, kuvauksesi oli identtinen.

Olemmekohan me sama henkilö? Ei tämä enää sattumaa voi olla.

Vierailija

No itse olen ollut jo vuosia parisuhteessa ja vielä hyvännäköisen naisen kanssa, jolla on ollut ja olisi menekkiä. Ihmetyttää miten hänet olen saanut yleensä. Silloin harvoin kun olen muijan kanssa ravintolassa niin aika usein joku jannu koittaa kepillä jäätä, arvatenkin ihmetellen että noin rumalla on hyvännäköinen akka, että viedäänpä. Itse en koskaan ravintoloissa tai muuallakaan ole naisia koittanut iskeä rumuuden takia, ja nuorempana kun en ollut ruma niin ujouden takia, mutta silti niinä harvoina kertoina kun yleensä ravintoloihin olen yksin viitsinyt mennä niin välillä ihan hyvännäköiset naiset on tulleet juttelemaan sillä silmällä. Ihmettelen vaan mitä ne oikein näkevät. Oman rumuuden inho on rajoittanut aika tavalla muutenkin elämää. Vaikea sitä itsevarmuutta on kehittää kun peilistä näkee kuinka saatanan ruma sitä on.

Vierailija

Olen kaunis. Omasta mielestäni ja muidenkin mielestä vähintään perusnätti. En näe mitään syytä, miksei näin olisi. Rikon mielelläni kaavaa tyhmästä kauniista naisesta.

Vierailija
Ulmas
No itse olen ollut jo vuosia parisuhteessa ja vielä hyvännäköisen naisen kanssa, jolla on ollut ja olisi menekkiä. Ihmetyttää miten hänet olen saanut yleensä. Silloin harvoin kun olen muijan kanssa ravintolassa niin aika usein joku jannu koittaa kepillä jäätä, arvatenkin ihmetellen että noin rumalla on hyvännäköinen akka, että viedäänpä. Itse en koskaan ravintoloissa tai muuallakaan ole naisia koittanut iskeä rumuuden takia, ja nuorempana kun en ollut ruma niin ujouden takia, mutta silti niinä harvoina kertoina kun yleensä ravintoloihin olen yksin viitsinyt mennä niin välillä ihan hyvännäköiset naiset on tulleet juttelemaan sillä silmällä. Ihmettelen vaan mitä ne oikein näkevät. Oman rumuuden inho on rajoittanut aika tavalla muutenkin elämää. Vaikea sitä itsevarmuutta on kehittää kun peilistä näkee kuinka saatanan ruma sitä on.

Rumuudestani kertoo jotain se että veljeni on ns. kaunispoika ja hänen kaverinsa sellaista pintoliitoporukkaa. Kun veli joskus on esitellyt mua kavereilleen, niin vastaukset on ollut tyyliin "Eiikä..", "Älä viitsi..", "Ihan totta..", "Onko teillä sama isä, ootte ihan erinäkösii..". Kiva kuulla tollasta, vaikka ei ne suoraan sentään sano että voiko noin ruma olla sun veljes. Syö miestä tollanen.

Ihimisen ei kannata minun mielestä ajatella mittään muuta ko että se on hyvän näkönen!

Mie ehin kanssa ellää aika vanhaksi siinä luulossa, että oon jotenki ruma. Huomasin kuitenkin jossaki välissä, että ehän mie oo ruma, päinvastoin, mie oon aika komia. Vähemmän on ristiriitoja todellisuuden kanssa sen jälkeen.

Mie luulen, että jos ajattelee olevansa komia, niin sitä on komia.

Vierailija

Lukemani perusteella uskon, että te todella olette rumia.

Oma pituuteni on pyöristettävissä kahteen metriin, eli 173.... Olen aina hinkunut sellaistan pienikokoisten naisten perään, ikäväkseni kaikki suhteeni ovat olleet samanpituisten kanssa. Viimisin kutsui itseään norsuksi vaikka oli hoikka.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
Lasse Liittynyt
meidän rääpäleiden kohdalla.

Käyn nykyisin salilla, mutta vaikka bodaisin itseni Hulkiksi, tulen aina pysymään henkisesti sekä kasvoiltani rääpäleenä. Kannustavaa, eikö?

Ehkä minä sitten lopulta 60-vuotiaana olen "charmantti" ja pääsen loistamaan naistenmiehenä. Ikäisteni piirissä siis. Lohduttavaa.

Vierailija

Se on kyllä niin totta, että elokuvissa esitetään yleensä meidän mittasuhteet omaavat
henkilöt aina raukkamaisina, vastenmielisinä perkeleinä, mutta ei sovi unohtaa
kuvausteknilliset seikkojen vaikutusta asiaan.

Ei oikein toimisi -ainakaan kovin luontevasti, jos se rääpäleen vieressä oleva,
päätä pidempi prinssi olisi se silmät suurena juoniva pikkupiru.

Tiesittekö muuten, että Adolf Hitler oli tasan 173 senttiä pitkä?

Vierailija
PeterH
Käyn nykyisin salilla, mutta vaikka bodaisin itseni Hulkiksi, tulen aina pysymään henkisesti sekä kasvoiltani rääpäleenä. Kannustavaa, eikö?

Viidu mitä paskaa, kukkaan ei oo rääpäle, jos ei taho. Uskokaa, kauniit ihmiset!

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
re
Olen aina hinkunut sellaistan pienikokoisten naisten perään, ikäväkseni kaikki suhteeni ovat olleet samanpituisten kanssa. Viimisin kutsui itseään norsuksi vaikka oli hoikka.

Toi on muuten aika omituisen yleinen ilmiö. Naiset hinkuavat isojen miesten perään, mutta ei siksi että iso mies olisi jotenkin parempi, vaan siksi että he häpeävät omaa vartaloaan ja haluavat näyttää pieneltä miehensä rinnalla.

On se hankalaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat