Harmittaa iha hirveesti:( naiset mitä itse ajattelisitte?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

tapasin yhen ihanan kauniin italialaisen tytön junassa,siinä me sitten juteltiin ja yritin änkyttää sanoja englanniks,mul oli semmone tunne et se piti must ja MINÄ todella pidin tytöstä,sitten se virhe tapahtu en pyytäny hänen puhelin numeroa:( vaikka meillä synkkas selvästi!

en tiiä miks tätä kirjotan tuntuu et mun on pakko avautuu harmittaa niin hirveesti.
miten saisin tytön puhelin numeron tiiän mis paikka kunnal hän opiskelee
mut en tiiä kouluu:(
miten saan hänen numeron?auttakaa tiede ihmiset ,masentaa

Sivut

Kommentit (33)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Eipä siihen oikein neuvoja ole. Jos tiedät nimen, kokeile kuukkeloida, joskus se auttaa. Jos tiedät opiskelu-, työ- tms. paikan, kannattaa kysellä sieltä. Muussa tapauksessa - ajattele positiivisesti, jokainen ihminen tuntee jokaisen muun noin kuuden muun ihmisen kautta. Kysele kaveriverkostosi läpi, niiden kaverit jne. Laita juutuubiin video jossa pyydät apua.

Tai halkea harmitukseesi ja jatka elämää, opi seuraavaa kertaa varten. Mitäs siinä muuta.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Olen koko ikäni joutunut/päässyt naisten kanssa tilanteisiin, jotka kariutuvat
johtuen omasta toiminnastani.

Jälkeenpäin aina ajattelin, että siinäpä meni elämäni tilaisuus.

Näitä tilaisuuksia kumminkin tulee, vaikka yhden sellaisen menetettyäsi
saatat helposti ajatella, että toista yhtä hyvää ei ikinä enää tule.

Älä ota elämää niin vakavasti.

Vierailija

Kerro juna mihin lienee ollut menossa, ja kuvaile ikä, pituus ja palkkio, minkä olet valmis maksamaan, niin eiköhän asia etene. Konduktöörit muistaa missä kukakin jää pois, heidät on koulutettu siihen.

Jos et oikeasti välittänyt, eli et ole valmis maksamaan, niin sitten saat itse päivystää lentokentällä sitä hetkeä kun hän lähtee pois.

Eikö sinulla dorkalla ole kamerakännykkää ? Kuva auttaisi.

Vierailija

Ai tiedät vielä koulunkin. No eihän tässä ollut sitten edes haastetta. Sen kun menet sinne kokeilemaan onneasti.

Muista että hän ei tule yhtä penseästä maasta, joten on vaan plussaa, jos joudut näkemään vaivaa.

Vierailija

Puupää.

Kaskelotti
tapasin yhen ihanan kauniin italialaisen tytön junassa,siinä me sitten juteltiin ja yritin änkyttää sanoja englanniks,mul oli semmone tunne et se piti must ja MINÄ todella pidin tytöstä,sitten se virhe tapahtu en pyytäny hänen puhelin numeroa:( vaikka meillä synkkas selvästi!

en tiiä miks tätä kirjotan tuntuu et mun on pakko avautuu harmittaa niin hirveesti.

Vierailija

Älä sure sitä, mitä mahdollisesti olet menettänyt. Iloitse siitä, mitä olet saavuttanut.

Olisihan kai mahdollista, ettet olisi koskaan nähnytkään tätä neitoa, tai ettet olisi koskaan lähestynyt häntä.

Seuraavalla kerralla sitten se numerokin talteen.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

lähetä tv-chattiin teksti viesti että "meidän katseet kohtasi junassa, tiedät kyllä kuka" viestin niin se tietää heti että kuka se oli ja ilmoittautuu sinulle.

Ja ainiin: miulle on kanssa käynyt ton tyylisiä typeriä mokia naisten suhteen.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
NallePuh
lähetä tv-chattiin teksti viesti että "meidän katseet kohtasi junassa, tiedät kyllä kuka" viestin niin se tietää heti että kuka se oli ja ilmoittautuu sinulle.

Olisit muistuttanut myös, että se pitää tehdä sitten englanniksi... Auö ais tit miit in trein, ju nou huu... Oor samting...

Vierailija
Kaskelotti

Se on myöhästä nyt!

Ei auta muu kuin mennä peiton alle runkittaan!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Kuukkeli
NallePuh

Olisit muistuttanut myös, että se pitää tehdä sitten englanniksi... Auö ais tit miit in trein, ju nou huu... Oor samting...

Sori unohtu.. mutta hyvä että sä muistit sanoa ton.

Mut toi on kyllä ikävä tapaus aina, ja varmasti vie yöunet parilta päivältä.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

mitäköhän hän aattelisi jos soittaisin hänen kouluun ja kysyisin hänen numeroaan antaisko se koulu hänen numeron,naiset\tytöt kertokaa teijän mielipide asiasta ,onko typerää soittaa sinne???? mitä te naiset aattelisitte jos soittaisin jälkeempäin perään???

NEUVOKAA PLIIS!!!och hjelp mig

Vierailija
Kaskelotti
mitäköhän hän aattelisi jos soittaisin hänen kouluun ja kysyisin hänen numeroaan antaisko se koulu hänen numeron,naiset\tytöt kertokaa teijän mielipide asiasta ,onko typerää soittaa sinne???? mitä te naiset aattelisitte jos soittaisin jälkeempäin perään???

NEUVOKAA PLIIS!!!

En ole nainen, mutta vastaan silti.

On mahdollista ettei koulun henkilökunta voi antaa suoraan hänen yhteystietojaan, kuten puhelinnumeroa, mutta voit saada muita vinkkejä, jotka helpottavat tämän tytön löytämistä.

Mitä itse ajattelisit, jos tapaamasi henkilö näkisi vaivaa selvittääkseen puhelinnumerosi, ja soittaisi sinulle? Minä ainakin ilahtuisin, jos on nähnyt sellaisen vaivan, ja ottaa yhteyttä.

Annan yhden neuvon: Älä jää ihmettelemään, vaan anna mennä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat