Kuinka herkästi yliopisto-opiskelija tulee hulluksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on maanisia piirteitä ja voisi vaikka opiskella jotain mielenkiintoista kymmeniä tunteja syömättä ja juomatta. No ihan paska mä silti olen, en mä 20 vuotiaana proffaksi pääse. No kuitenkin, oon aatellu sitä aikaa, että kun muutan opiskelemaan. MInun täytyisi itse siis selvitä tehdä näitä arkipäiväisiä, tyhjänpäiväisiä juttuja, esim. tehdä ruokaa. Sitten minä olen vielä anti-sosiaalinen. Tässähän on vaaran ainekset kasassa?

Sivut

Kommentit (16)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Vittuuntuneeksi ja masentuneeksi helposti, hulluuteen vaaditaan muutama ylimääräinen naistutkimuksen kurssi.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Tehokkaimmin pimahtaa kauppakorkeassa.

Kauppatieteilijöiden joukossa on myös alkoholiongelmaisia ja syömishäiriöisiä eniten.

Vierailija
tuc
Tehokkaimmin pimahtaa kauppakorkeassa.

Kauppatieteilijöiden joukossa on myös alkoholiongelmaisia ja syömishäiriöisiä eniten.

Oppia ikä kaikki.

Vierailija

Minulla touhu menee varmasti pelkällä kiljulla läträämiseksi. Mutta kaiketi näitä matematiikan harjoituksia ainakin voisi pikkusessa pöhnässä tehdä? Rahojen riittäminen taitaapi olla suurin ongelma. No kiljuhan on halpaa.

Vierailija
nöpö
Minulla touhu menee varmasti pelkällä kiljulla läträämiseksi. Mutta kaiketi näitä matematiikan harjoituksia ainakin voisi pikkusessa pöhnässä tehdä? Rahojen riittäminen taitaapi olla suurin ongelma. No kiljuhan on halpaa.

Heh, lopeta se läträäminen, ja keskity opiskelun.

Vierailija

Koska pian suurin osa suomalaisista on yliopiston (tai vastaavan) käyneitä, ovat nuo (me) yliopistohullut pian normaaleja ja muut ovat hulluja, koska kuuluvat vähemmistöön. Näin taas lääketieteen määritelmät muuttu kun aika etenee...

Vierailija
Neonomide
Vittuuntuneeksi ja masentuneeksi helposti, hulluuteen vaaditaan muutama ylimääräinen naistutkimuksen kurssi.

Aah-hah-hah-hah-hah-hah-haa!!!!! Ei vaadita, ei, todella ei vaadita!

Vierailija

Mä oon vasta lukiossa ja huomaan kovan paineen alla hulluuden merkkejä: vainoharhaisuutta, puhun itsekseni ja nauran ääneen omille ajatuksilleni...mitenköhän tahti muuttuu yliopistossa, koska jatkosuunnitelmissa olis mennä kielialalle...

Vierailija
Mymmeli
Mä oon vasta lukiossa ja huomaan kovan paineen alla hulluuden merkkejä: vainoharhaisuutta, puhun itsekseni ja nauran ääneen omille ajatuksilleni...mitenköhän tahti muuttuu yliopistossa, koska jatkosuunnitelmissa olis mennä kielialalle...

Puhut luultavasti sitten itseksesi useammalla kielellä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Moses Leone
Mymmeli

Been there, done that... no, wait, still in business!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
Moses Leone
Mymmeli

mutta niin pitkään kun ei tapahdu kielillä puhumista, on kaikki vielä hyvin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat