Miten saan tytön\naisen pitämään must?naiset kertokaa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

miten saan tytön kiinnostumaan must oon huomannu et kuulostan aina siltä miltä eniten pelkään kuulostavani ku juttelen tytön kaa

naiset miten teijät saa hurmattuu ja minkä tyyppisistä miehist tykkäätte

en haluu yleistää mut en tiiä muutakaa

Sivut

Kommentit (197)

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
T-X
petä kaikkia.

mutta jos ei kerta saa sitä ensimmäistäkään, kuinka pettää?

olemalla kerskapetteri.

Vierailija
Kaskelotti
miten saan tytön kiinnostumaan must oon huomannu et kuulostan aina siltä miltä eniten pelkään kuulostavani ku juttelen tytön kaa

Laita tämä kysymys jonnekkin muualle. Jos olet huomannut niin nyt ollaan Tiede.fi-palstalla. Tajuatko?

Vierailija
MarsMan
Kaskelotti

Laita tämä kysymys jonnekkin muualle. Jos olet huomannut niin nyt ollaan Tiede.fi-palstalla. Tajuatko?

nii, ei näiltä tolvanoilta apua saa kun on omat lehmät ojassa.

Vierailija

ripusta itsesi kaulakiikkuun sairaanhoito-oppilatoksen parvekkeelta.

Vierailija

Haha pienehkö reps mutta tuotajoo.. viime vkl justiinsa otettii vähä kupposta tuossa ja, taino minä otin kupposta, vanhemmalla serkullani oli ollut jo 2 päivän putki päällä ^^ Jote hän opasti minua näin: "Joo kuules ja sitte baarissa, jos tahot pil*ua nii naisten kanssa ei kannate alkaa hienostelemaan, koska jos alat niin hän leimaa sinut tylsäksi ja uskopois, ei ne halua miksikää yhenyön panoksi mitää luuseria, eli suoraa vain, olet älytön sika ja hieman otat härkää sarvista, ei tietenkää ett suoraa *joo anna pi*lua* mutt härskisti vain, ja tässäki on 70% mahdollisuus saada. (kyllä, hän selitti prosentteina vaikka olikin ihan päissään :--D)

niinja sitte toinen iskutyyli, tulet heti illan alussa, meet vain naisen viereen ja sanot *mä varaan sut*, lähet vain siitä, älä välitä koko iltana.. sille naiselle jää päälle kiinnostus että mitähä sää meinasit sillä varaamisella, noh sittenkö on hitaiden aika nii haet sen ja sanot ett *joo mä varasin sut* ja sitte tanssitat, tässä on 85% mahdollisuus saada pi*lua" Ja tuosta se serkkuni jatko sitte, aika kauanki kaikenmaailman iskuyrityksiä ja ohjeita. jeesh naurakaa sille ja topicin pitäjä voi ottaa mallia! DD

EDIT: Niinja *mut härskisti vain* meinaan esim. tän lauseen jonka voit naiselle lausua (kuulemma ) : Jaahas! kenenkäs tyttäriä sitä ollaan, onks emättimet turvoksissa? (tuotah, soveltakaa vain todella epätoivosissa tilanteissa, vaikka kuulemma on jopa 60% mahikset saada DD)

Vierailija

Naiset joutuvat kuuntelemaan illan mittaan monenlaisia itsensä kehujia, joten erotut heistä kun haukut vähän itseäsi.

Sano ettet osaa uida tai luistella. Tai että olit armeijan historian ehkä surkein suunnistaja.

Juot tänään kun olet koko päivän yrittänyt laittaa pyörään kettinkejä takaisin, onnistumatta.

Itsevarma pitää silti olla, ehdottomasti.

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
T-X
petä kaikkia.

mutta jos ei kerta saa sitä ensimmäistäkään, kuinka pettää?

Hölmö, petä sitä, niin saat sen. Ihmiset luonnostaan avavat suunsa, kun heitä kustaan silmään.

Vierailija
John Rambo
Raha on tässä avainsana, mieti nyt vaikka Hjallis Harkimon pärstää...

MOT

Edit: eikä tuo ole edes pahin kuva siitä ällötyksestä.

Vierailija

Raha ei ole avainasia. Siksi Hjallis joutui tyytymään ehkä Suomen ikävimpään vosuun, eli Meri-Kukkaan.

Se ei varmaan edes osaa hymyillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat