Jänniä harhoja

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Oli semmonen taittuva seinä, tai aaltoliikettä näky viime viikolla, kun tulin lenkiltä. en tiedä johtuiko jostain rasituksesta.

Taitaa olla kohtuu normaalia nähdä harhoja, ite en ainakaan koe että olisi haitaksi, kun tiedostaa asiat.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
tiäremiäs
Dieter
Ravitsemus kuntoon kun urheillaan! Pitää ynnätä hiilarit ja protskut tarkkaan!

En oo urheillu.

jätä sit se selvästi liiallinen makkaransyönti.

Vierailija

silmät tekee tepposii kans esimerkiks junas, istu junas ja kato ikkunast ulos, älä ota katsekontaktii mihkää vaa anna luonnon vilistä silmissäsi tovin, sitten katso suoraa lattiaan ni se kiemurtelee tovin

Vierailija

Pidin pientä taukoa lenkkipolulla äsken ja samanlaiset aaltoilevat pinnat näin puun pinnassa. Näyttää kuin se pinta eläisi. Ei syytä huoleen.

Niitä näkee junassa ja bussissakin usein kun vain tuijottaa tyhjyyteen.
Internetissä on myös animaatioita joilla voi noi harhoja nähdä

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Olen nähnyt tänään punaisen tavallista punaisempana. Ensin näin tosi punatukkaisen naisen taluttamassa kahta koiraa. Siitä se alkoi. Seuraavaa punaista taloa katselinkin sitten jotta onpa todella vahvasti punainen. Oikein silmiin sattuu.

Ja olin vasta menossa sienimetsälle kiitäen vanhalla autollani kun havainnot tein. Eli tämä täsmennyksenä, koska vääräleuat ovat heti puuttumassa noihin sieniin. Ja siellä ei sitten ollut juuri muuta kuin pilaantuneita haperoita. Muutaman kangasrouskun keräsin.

Eli joku hallusinaatio on päällä tai sitten se punatukkainen jäi jotenkin liikaa mieleen.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
Olen nähnyt tänään punaisen tavallista punaisempana. Ensin näin tosi punatukkaisen naisen taluttamassa kahta koiraa. Siitä se alkoi. Seuraavaa punaista taloa katselinkin sitten jotta onpa todella vahvasti punainen. Oikein silmiin sattuu.

Ja olin vasta menossa sienimetsälle kiitäen vanhalla autollani kun havainnot tein. Eli tämä täsmennyksenä, koska vääräleuat ovat heti puuttumassa noihin sieniin. Ja siellä ei sitten ollut juuri muuta kuin pilaantuneita haperoita. Muutaman kangasrouskun keräsin.

Eli joku hallusinaatio on päällä tai sitten se punatukkainen jäi jotenkin liikaa mieleen.

Niin, ehkä aivojen astetta isomman kokoluokan viileästi kuumanhaalea toimintahäiriö selittää sen miksi luulet että olen savori.

Vierailija

Unessahan voi nähdä ja kokea mitä vain, untaan voi jopa hallita, niin kaikki näkemänne on harhaa, unta, hyvä alku, kun on mielesi ruvennut huomaaman sen, niin herätkää vain pikku prinsessani, 5125 vuotinen unenne päätty kuitenkin pian, aikanne jota ei ole kuin mielessänne, on sekin kohta ohi.

T:Lucy in the sky with diamonds

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
jukteri?
Paul M

Niin, ehkä aivojen astetta isomman kokoluokan viileästi kuumanhaalea toimintahäiriö selittää sen miksi luulet että olen savori.

En luule. Olen jo varmistunut ettet ole. Nimimerkkisi vain hämäsi jollain hämärällä hetkellä.

Et taida tietää, että Savori kirjoitteli aluksi nimimerkillä Jukteri. Katso vaikka vanhan alueen viestejä esim: http://www.tiede.fi/vanhakeskustelu/ket ... id=1438478

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
jukteri?
Paul M

En luule. Olen jo varmistunut ettet ole. Nimimerkkisi vain hämäsi jollain hämärällä hetkellä.

Et taida tietää, että Savori kirjoitteli aluksi nimimerkillä Jukteri. Katso vaikka vanhan alueen viestejä esim: http://www.tiede.fi/vanhakeskustelu/ket ... id=1438478

Kirjoittelin vuosia vanhassa foorumissa, ei jukteri jäänyt huomaamatta.

Vierailija

Hoo! talvisin kun on pimeää, heti ulostultuani nään meidän vanhassa koivussa (joka kyllä kaadettiin nyt ) nopeasti liikkuvia valoja, ne *leikkivät* siinä vähänaikaa ja sitten katoavat. Voisi luulla että kun tulee valosta pimeään, silmät alkavat tehdä sitä mutta olen myös kokeillut tulla pimeästä eteisestä ulos Ja nämä valoefektit nään yleensä vain ylhäällä, puiden tasolla (ja wanha koivu seisoo ensimmäisenä siinä). Itq varmaan tulossa hulluksi, tai ollut sitä kaikki nää vuodet

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Ne näkyvät myös tasaista sinistä taivasta vasten. Katso tarkasti. Kyseessä ovat silmän sisässä olevat saostumat, joitten varjo on terävä näkösolujen pinnalla. Saostumat vaeltelevat silmän hyytelössä kaiken aikaa. Ilmiö on normaali. Useimmilla on hiukan noita saostumia.

Vierailija

Varmaan tulossa hulluksi, tai ollut sitä kaikki nää vuodet Very Happy...

Happy together...

Hulluus on väärinymmärrettyä, aliarvostettua... jos hullu on masentunut, onneton, suisidaalinen, hän on "terve" paradoksaalisesti normaali hullu, eikä tarvitse hoitoa, ehkä masennus lääkityksen korkeintaan, mutta jos hän hyppii kedoilla perhosten kanssa onnensa kukkuloilla, ja juttelee keijujen ja enkelten kanssa matkustellen tähtiin ja julistaakseen galaktista rakkauden ja rauhan ilosanomaa, hänet viedään pakkohoitoon.
Annetaan sähköä ja tehdään lobotomia leikkaus.

Minua ette vie, sillä hetkellä kun mustat miehet saapuvat, muutan itseni näkymättömäksi mustaksi aukoksi ja imaisen teistä kaikki mukanani
rakkauden kaaokseen.

T:Happy invisible alien/thing.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat