Miksi japseilla on pienet pippelit ja korkea äo?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos vertaa rotuja pippelin koossa ja äo:ssa, huomaa että ne ovat kääntäen verrannollisia. Japseilla on pienet pippelit ja korkea äo, tummilla kunnon jöötit ja matala äo. Kaukaasialaist ovat sitten sellaista välimallin sakkia, ettei olla kovin fiksuja, muttei toisaalta vallan pienimunaisiakaan.

Onko ymmärrettävä niin, että älykkyys on tikkarikikkelirotujen juttu?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija
markent
Nulikoilla on tuppikulli. Tarkistaisitko pitääkö väittämäni paikkansa?

Jos pistät mikroskoopin mulle postissa (mulla ei ole sellaseen rahaa), voin vastata tähän kysymykseen.

Vierailija

Jaaha. Sitä on käyty mittailemassa kikkeleitä ja kaiken värisiä lisäksi. Tiede on tiedettä ei voi mitään.

Huomauttaisin kuitenkin, että oikeat termit ovat tärkeitä jo tälläisessä perustiedotteessakin eli kuten kansanlaulussa jo luokitellaan:

Pienillä linnuilla kaula on
mutta kurjella on kulkku
Pienillä poiilla pili pili on
mutta miehillä on mulkku.

Eli mielestäni kikkeli jää kooltaan johonkin pilin ja mulkun välimaastoon.

Vierailija

Niin, onhan tästä aiheesta myös nykyrunoudessa:

Eli moi mä oon Rautis, ja kuten ehkä huomaat
on puntissa peli jolla pariloin sun uomaas.
Katupojat kauhoo diipimmin,
mä tukotan sun hikulis tiiviimmin!

Ja sun parisuhde piristyy tosta vaan,
kun teet tuttavuutta mun kostajaani.
Silmäpuoleen, beat the dickiin,
joka kutsuu sut alapäiden aerobikkiin.

Ota Kudun Kuvalehdestä tai Kotihinkistä
Rautiksen vinkistä vaari jo tänään.

Jos kotipoika kaulii vähäsellä ventillä,
mä oon liikkeellä pidemmällä lenkillä.

Vierailija
Dieter
Jos vertaa rotuja pippelin koossa ja äo:ssa, huomaa että ne ovat kääntäen verrannollisia. Japseilla on pienet pippelit ja korkea äo, tummilla kunnon jöötit ja matala äo. Kaukaasialaist ovat sitten sellaista välimallin sakkia, ettei olla kovin fiksuja, muttei toisaalta vallan pienimunaisiakaan.

Mites mimmeill? Mitä pikkusempi pimpsa, sen älykkäämpi?

Vierailija
Pubi
Dieter

Toi oli paha, joku panomies voisi kommentoida. Oliko puhe tiukkuudesta vai kebablihoista? Ite sanosin, että tiukkapimppanen on typerä kälättäjä.

Vierailija
Dieter
Pubi
Dieter

Toi oli paha, joku panomies voisi kommentoida. Oliko puhe tiukkuudesta vai kebablihoista? Ite sanosin, että tiukkapimppanen on typerä kälättäjä.

Kebablihat jää mun ymmärryksen katvealueell.

Aattelin tarkottaa jotain pimpsan kokoluokkaa, joka on pienempi ku iso ja silleen viisaampi, kait.

Tietty tän voi ymmärtää toisinki ja miettii, ett luonteelta tiukan mimmin kans saamisen taajuus on harvempaa ku ilosen lesken kans, kun tulee niit kitkoi.

Vierailija

Ok, VOI OLLA ;D vähä veikkaan ettei oo tehty tutkimusta itse asiasta mut.... HMMM ^^ NYT tarvitaan jotain kunnon asiantuntijaa :F Sanottakoon että on itsellä aika korkea äo muttei mitään ihan pientä, keskitasoa~

Vierailija

Oletan, että teksti on tehty ärsytysmielessä. Ellei ole, on Dieter ammatiltaan taatusti nimismies. Varma tietolähde on nimittän kertonut, mitä juutalaiset tekevät pippelin (klinu) päästä nipsaistulle e.nahan kappaleelle. Istuttavat kuulemma ryytipenkkiin ja kasvattavat ne suuriksi mulkuiksi, jotka sitten lähetetään Suomeen nimismiehiksi.

Vierailija

Se on ihan siitä kiinni, kumpaan päähän evoluutio on panostanut.

Olettehan pistäneet merkille, kuinka esimerkiksi arabeilla ja mustilla on
hyvin pieni pää, varsinkin suhteessa koko kroppaan.

Vierailija
Lasse Liittynyt

Olettehan pistäneet merkille, kuinka esimerkiksi arabeilla ja mustilla on
hyvin pieni pää, varsinkin suhteessa koko kroppaan.

Ollilan Jormalla on tosi iso, suhteessa hartioihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat