Maapallon magneettisuus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Magneettisuuden vähättely(ä)?

Englantilaiset tiedemiehet ovat saaneet valmiiksi Rapid/Mocha (Rapid Climate Change/Meridional Overturning Circulation and Heatflux Array) projektin.

Kyseessä on mittauslaitteiden rivi Atlantin läpi. Siinä mitataan veden lämpöä, painetta sekä virtausta.

Bahaman alueelta, Floridan rannikko myötäillen (26.5N) Golf virta siirtyy pohjoiseen. Alueella on otettu käyttöön Merivoimien hylkäämä viestintä kaapeli, joka mittaa virran ominaisuuksia sähköisesti. Merivirta kun toimii sähköisenä konduktorina. Kun virta ylittää kaapelin synnyttää se heikon volttimäärän, joka sitten voidaan mitata kaapelista.

Kummassakin projektissa ei kuitenkaan mitata magneettisuutta ja siksi sen vaikutusta ei voida arvioida merivirtaan. Oli sitten kyseessä nopeus, suunta kuten lämpö.

Lähtökohtaisesti sanotaan ettei maan magneettisuudella ole merkitystä ympäristöön, joten sitä ei tarvitse mitata, eikä myöskään huomioida eri mallinnuksissa.

Mutta onko asia todella näin? Oma käsiteykseni (MUTU) on toinen, sillä on vaikutus.

Kommentit (3)

Vierailija

Henkesi se siellä juttelee (mutu=kala), toki kaloillekin voi puhua, nekin ovat tietoisia, kuten kaikki näkemäsi.

On yksi asia, josta tiede vaikenee tyhmyyttään....tietoisuus. Magneettikentän muutokset vaikuttavat tietoisuuteen. Maapallon man
gneetti kenttä heikkenee, ja kohta on taas pohjoinen etelässä, musta aurinko nousee lännestä, tuomion päivä, keinäsen nimipäivä. Lisäksi puhutaan Schuman resonannsi, havaittu 1952, (maan sydämen lyönti), luku on puolestaan nousussa, luokkaa 12hz nyt (kait) hajottivat mittarini, miehet mustissa. Sydän pysähtyy lukuun 13. Nämä yhdessä muuttavat tietoisuuttamme, juuri siten kuin äiti haluaa, juuri silloin kun se haluaa. Asiat, joille emme voi mitään pitää hyväksyä, se vähentää kummasti kärsimystä. Aivoissa on muuten viisi perustilaa, jotka ovat gamma (30-50 Hz), beta (14-30 Hz), alpha (8-13 Hz), theta (4-7 Hz) ja delta (1-3 Hz)....Se millä taajuudella aivosi toimivat, määrittää pitkälti miten asiat miellät, mitä mieltä olet vai onko edes mieltä, sitä ei viisas tarvitse. Ihmiset, yllättäen jenkit, ovat onnistuneet kehittämään tehokkaita aseita "mielen" hallintaan, sinut on hyvinkin helppoa saada hallusinoimaan keskellä kirkasta päivää toiselta puolen maapalloa (haarp). Natsi Saksassa Aatu käytti puheitaan tehostamaan 13hz ääniä. Suomessa urut kantavat myös parhaimmillaan 13hz. Siitä siis hyvät puheet ja henkevä fiba. Subbarini jää vaatimattomaan 20hz, mihinkä asti parhaat yltävät? haluaisin sellaisen 0hz yltävän, myykö joku? Mieli kuollut, rahat loppu...olo huoleton.

Mehiläiset ovat herkkiä äidilleen, kuningattarelleen, joten ne kuolevat malliksi, ennen meitä, ehdimme siis reagoida... siitä kesästä jona et näe mehiläisiä lisää 4 vuotta, se on vuosi jona kuolet. Asia ei tietenkään ole aivan näin dramaattinen kuin annan ehkä ymmärtää, älä huoli rakastan sinua kuolleenakin, heräämme yhdessä uuteen uljaaseen maailmaan. Voit mielessäsi kuvitella miltä kuulostaa Beatlesien All You Need Is Love maestro äitisi soittamana, minä poika soitan 0-33hz bassoa.

T:henkesi.

Lopuksi lausun teille vielä vaaleanpunaisen hintahtavan runon...omistettu rakkaudella kaikille, myös kaiken maailman egopöntöille.

Älä ota mukaasi / älä minua vielä vie / sinä kannoit minut maailmaan / minä sinut hautaan / musta aurinko nousee lännestä / tähtien joukossa / on yksi uusi tähti…”.

Lääkettä!!! ai niin, unohdin, olen jo kuollut...

Vierailija

[quote="pienisieni Aivoissa on muuten viisi perustilaa, jotka ovat gamma (30-50 Hz), beta (14-30 Hz), alpha (8-13 Hz), theta (4-7 Hz) ja delta (1-3 Hz)....Se millä taajuudella aivosi toimivat, määrittää pitkälti miten asiat miellät, mitä mieltä olet vai onko edes mieltä, sitä ei viisas tarvitse[/quote]

Mielenkiintoista - kirjoitin juuri noista eräässä toisessa yhteydessä ... LOL

Vierailija

Ehkä se johtuu siitä, että sinä olet minä. Tai sitten vain kopioit minun bittejäni. Kumpi ajatteli asiaa ensin, kun asiaa, kuin sen paremmin aikaakaan tai toista ei ole.? Niin sattumaakaan ei ole... joten on vain suuri mielenkiinto, kunnes ei ole mieltä mitä kiinnostaisi. Olllan vaan ja nauretaan, vielä kun muistetaan...

T: Monipäinen monsteri.

Uusimmat

Suosituimmat