Työnne?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yksinkertaisesti 'mitä teette työksenne?'.

Itse olen vain opiskelija.

Sivut

Kommentit (85)

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Ahteri

Kaikkihan me olemme olleet "vain" opiskelijoita; mitä "vain" opiskelijasta tulee, kun opiskelut on suoritettu? Mikä on toiveammattisi?

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005

Vain opiskelija tällä hetkellä, tai kun lukukausi ensi viikolla alkaa.
Unelma- ja samalla tuleva ammatti lienee jonkinasteinen tiäremiäs.

Vierailija

Olen jo hiukan ohittanut opiskelijavaiheen, eli en ole enää vähään aikaan ollut työelämässä saatikka toiminut tutkimuksen parissa, mutta seuraan kuitenkin melko tiiviisti alani kehittymistä.

Vierailija
Loptio
Ahteri

Kaikkihan me olemme olleet "vain" opiskelijoita; mitä "vain" opiskelijasta tulee, kun opiskelut on suoritettu? Mikä on toiveammattisi?

Lääkärihän se.

Vierailija
Juoni
Vain opiskelija tällä hetkellä, tai kun lukukausi ensi viikolla alkaa.
Unelma- ja samalla tuleva ammatti lienee jonkinasteinen tiäremiäs.

Paikka on jo täytetty, meillä on täällä meidän Tiäremiäs. Hervannan henkinen kasvatti ja tiäteen filosofi.

M'oon labra-analyytikko itse.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Ahteri
Lääkärihän se.

Mainiota! Mikään ei ole palkitsevampaa kuin kanssaihmisen hädän lievittäminen. Alkuun yleensä raha ja muu tuntuu lääkärin ammatissa houkuttelevalta, mutta mitä enemmän kokemusta karttuu, sitä tärkeämmäksi tulee se palaute, jota lääkärinä ei useinkaan suoraan saa; oman ammattitaidon kautta ongelmistaan selvinneet ihmiset, jotka saatuaan helpotuksen vaivoihinsa katoavat, mutta siitä sen tietää: Kun potilas ei palaa vastaanotolle, olen selvittänyt hänen ongelmansa ja hän voi hyvin.

Vierailija

Turkulainen pappi. En se alaston vaikka mielipiteeni ovatkin aika kirkonvastaiset. Kuka ei työnantajaa vastaan kapinoisi. Oma työnantajani on aina väärässä.

Vierailija

Olen yrittäjä.
Täyspäiväisessä työssä oleva suomalainen viettää keskimäärin vain 17-19% vuoden tunneista töissä, sama suhde minulla. Ehtii sitä tehdä muutakin, esim opiskella, yhdistystöitä ja kotiprojekteja, missä "varsinainen" työni oikeastaan on. Siis tuntimääräisesti, rahaa sieltä ei tule.

(laskelma 210-215 työpäivää/vuosi, 7.5h / päivä. Mukana lomat, viikonloput, sairaslomat ja juhlapyhät)

Vierailija
Loptio
Kun potilas ei palaa vastaanotolle, olen selvittänyt hänen ongelmansa ja hän voi hyvin.

Tai hakeutuu muualle?

Vierailija
iisakka
Kolme vuotta tutkijan uraa takana. DI.

Missä tutkijana, jos saapi kysellä? Voidaan olla samassa laitoksessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat