Työnne?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yksinkertaisesti 'mitä teette työksenne?'.

Itse olen vain opiskelija.

Sivut

Kommentit (85)

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Ahteri

Kaikkihan me olemme olleet "vain" opiskelijoita; mitä "vain" opiskelijasta tulee, kun opiskelut on suoritettu? Mikä on toiveammattisi?

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005

Vain opiskelija tällä hetkellä, tai kun lukukausi ensi viikolla alkaa.
Unelma- ja samalla tuleva ammatti lienee jonkinasteinen tiäremiäs.

Vierailija

Olen jo hiukan ohittanut opiskelijavaiheen, eli en ole enää vähään aikaan ollut työelämässä saatikka toiminut tutkimuksen parissa, mutta seuraan kuitenkin melko tiiviisti alani kehittymistä.

Vierailija
Loptio
Ahteri

Kaikkihan me olemme olleet "vain" opiskelijoita; mitä "vain" opiskelijasta tulee, kun opiskelut on suoritettu? Mikä on toiveammattisi?

Lääkärihän se.

Vierailija
Juoni
Vain opiskelija tällä hetkellä, tai kun lukukausi ensi viikolla alkaa.
Unelma- ja samalla tuleva ammatti lienee jonkinasteinen tiäremiäs.

Paikka on jo täytetty, meillä on täällä meidän Tiäremiäs. Hervannan henkinen kasvatti ja tiäteen filosofi.

M'oon labra-analyytikko itse.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Ahteri
Lääkärihän se.

Mainiota! Mikään ei ole palkitsevampaa kuin kanssaihmisen hädän lievittäminen. Alkuun yleensä raha ja muu tuntuu lääkärin ammatissa houkuttelevalta, mutta mitä enemmän kokemusta karttuu, sitä tärkeämmäksi tulee se palaute, jota lääkärinä ei useinkaan suoraan saa; oman ammattitaidon kautta ongelmistaan selvinneet ihmiset, jotka saatuaan helpotuksen vaivoihinsa katoavat, mutta siitä sen tietää: Kun potilas ei palaa vastaanotolle, olen selvittänyt hänen ongelmansa ja hän voi hyvin.

Vierailija

Turkulainen pappi. En se alaston vaikka mielipiteeni ovatkin aika kirkonvastaiset. Kuka ei työnantajaa vastaan kapinoisi. Oma työnantajani on aina väärässä.

Vierailija

Olen yrittäjä.