Silkaa tuhlausta sanon minä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on silkaa tuhlausta ketju.

Tässä tavalliset palstalaiset luettelevat asiota jotka ovat hiedän mielestään silkkaa tuhlausta!

Minäpä aloitan:

Viittomankielisten uutisten ääni:
Viittomankielisissä uutisissa on myös ääni! Kyyllä kyllä on, vaikka kuurot eivät sitä kuule. Silkkaa tuhlausta sanon minä!

On turhaa maksaa äänestä kun kohderyhmä ei sitä kuitenkaan pysty kuulemaan. Heille riitä heille riittää aivan hyvin viittomat ja ja huuliltaluku. Enään puuttuu että uutisin laitetaisiin myös tekstitys ja siitäkin olisi kuuroille enemmän hyötyä!

Näin meidän tv-lupa rahojamme vedetään vessasta alas!

Mikä sinun mielestäsi on silkkaa tuhlausta?

Sivut

Kommentit (17)

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007
Viittomankielisten uutisten ääni:
Viittomankielisissä uutisissa on myös ääni! Kyyllä kyllä on, vaikka kuurot eivät sitä kuule. Silkkaa tuhlausta sanon minä!

No eikö se olisi enemmän tuhlausta jos muut kuin viittomakieltä taitavat eivät voisi katsoa kyseisiä uutisia?

Vierailija

Se nakertaa että ihmiset käyttää hirmusesti voimavaroja ihan tyhjänpäiväseen, öö esim. Pitäisi kolata piha JUST nyt vaikka ulkona sataisikin samalla hetkellä. Hmmh hankala selittää hyviä esimerkkejä, no kuiteski, turhanpäivänen pilkunraiskaaminen joka on *sitten NIIN tärkeetä!* >_>

EDIT: ruokajutusta tuliki mieleen, miks helvetissä seisovassa pöydässä (jossa kuljetaan jonossa) on pakko olla salaatit eka ennen pääruokaa? ärsyttää että erikseen pitää salaattilautanen ottaa eikä voi pistää ruokalautaselle niitä :S

Vierailija

Typerä etikettisääntö, että laivan seisovassa pöydässä pitää ottaa uusi lautanen, jos hakee lisää - myös haettaessa saman lajin ruokaa. Jälkiruokaa en laittaisi lämpimän ruoan lautaselle, mutta tuo on eri asia. Aivan turhaa tiskiä.

Vierailija

Ettei koko ketju olisi pelkkiä vitsejä, laitan oman näkemykseni.
Tuhlausta on lämpökäsittelyuunien hukkalämmön (=kuuman ilman) puhaltaminen ulos ja samaan aikaan saman työtilan lämmittäminen 160 kW:n sähkölämpöpuhaltimella.

Huom. Olen kirjoittanut aiheesta ennenkin, mutta kukaan ei viitsi kommentoida. Tuskin tälläkään kertaa.

Vierailija

Miksen mä saa toista tuoppiani samaan lasiin kun mistä ensimmäisen join, vaikka sen vartavasten tiskille tuon? Siis siitä erikseen huomauttamatta. Turhaa tiskiä tässäkin.

Vierailija

Tuhlausta: "Viittomankielisissä uutisissa on myös ääni!"

Samanlaista tuhlausta on myös se, että Olli Suomalaisen kirjoittamissa viesteissä on myös teksti!

Vierailija
Pohjoinen Zen
Suurinta tuhlausta on aivot uskovaisilla.

Toiseksi suurinta on pullotettu vesi.

Onko uskovaisilla aivot? Jos on, niin ainakin ovat puhtaaksi pestyt.

Pulloveden osalta olen samaa mieltä.

Vierailija

Ihmiselämä on tuhlausta, 99% ihmisistä on täysin turhanpäiväisiä. He eivät jätä mitään näkyvää tai hyödyllistä jälkeensä kunhan vain tuhlaavat luonnonvaroja ja elävät järjestelmän orjina. Muista tuhlauskohteista puhuminen on sitten pilkun viilausta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat