NWO:uusi maailmanjärjestys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysykää itseltänne mitä haluatte: Älykkään(ei viisaan, ei etiikkaa omaavan) ryhmittymän ihmismieliä hallitsemaan mieltänne ja ruumistanne, mitä ruokaa syötte, mitä juotte, mitä lääkkeitä käytätte, mitä kanavia katsotte, mitä ”tietoa” saatte, mitä rokotteita käytätte, mitä uskontoa saatte kannattaa, missä maassa asutte, mitä sotia taistelette, mitä saatte tehdä, mitä ette… joku ne määrittää, ja tämä joku, joka sitä hallitsee on hyvin pieni ryhmittymä ihmisiä. He tietävät totuuden, joukon salaisuuksia. Sinä et. Sitä et pysty edes vielä kuvittelemaan, niin harhainen mielesi on, joutuisit luopumaan kaikesta mitä sinulle on kerrottu. Kestääkö mielesi totuuden?

Vai haluatko vain sisäistä rakkauden harmoniaa kaikessa toiminassa. Tunteen kaiken yhteenkuuluvuudesta. Varauksetonta rakastamista, varauksetonta antamista, jakamista, totuuden siitä kuka olet. Kaikkien vapaan tahdon täydellistä kunnioittamista ja ehdotonta luottamista kollektiiviseen universaalisen tahdon korkeampaan viisauteen. Kaikki on yhtä tietoisuutta, päätämme kaikesta kollektiivisesti , yhdessä, rakastamme elämää, muuta ei ole, muuta ei tule koskaan olemaan.

Miksi näen … Kaikki on ylösalaisin. Lääkärit tuhoavat terveyden, lakimiehet oikeuden, korkeakoulut tiedon, hallitukset vapauden, tiedotusvälineet informaation, uskonnot hengellisyyden…Ei, ei… mieleni sanoo… näen kaikki on taas oikeinpäin, mieleni palauttaa ”järjestyksen” ja minun on hyvä olla.

Älkää luulko, että valitan, sitä en tule koskaan tekemään, minä en tuomitse pahaa/hyvää, oikeaa /väärää. Minä tiedän mikä olen, ja tiedän mihin pystyn, mutta teiltä tämä tieto salataan, tarkoituksella. Ihmisen mieltä ja mielikuvitusta, tietoisuutta on hallittu pidempään kuin mielenne pystyy kuvittelemaan. Teille on valehdeltu tarkoituksella. Orjuus on voimissaan, orjia hallitaan kuten orjia. Yksilöllä ei ole mitään arvoa. Köyhää ”sairasta” on vain helpompi hallita, kuin rikasta ja ”tervettä”.

Natsi saksa, siitä ei ole loppujen lopuksi pitkä aika, yllättävän nopeasti Hitler hallitsi kansakunnan mieltä, hän kertoi mitä tehdään, ei uskallettu kyseenalaistaa, ihmiset tottelivat. Saksalaiset olivat älykkäitä. Mitä olemme oppineet?

Minkä henkisen tien totuuden etsijä ikinä löytää ja valitsee, hän näkee, että elämä on tie. Matka mystiikan ja mielikuvituksen maailmassa kohti totuutta . Ajatukset ovat voimaa, ajatukset ovat energiaa. Voit luoda maailmasi tai hajottaa sen omalla ajattelullasi. Ja sisässäsi on maailman sielun valo - ainoa valo, mikä tietä voi valaista. Jollet kykene sitä sisässäsi tajuamaan, on turha sitä muualta etsiä.

Vastaa viisaasti, mitä haluat, mitä muuttaisit, me todellakin päätämme yhdessä, ja teemme sen myös lapsiemme puolesta… ajatus vaikuttaa. Se on vain yksi salaisuus.

2. Mielikuvitus on tieto tärkeämpää (Albert Einstein)

3. Mielenkuolema on viisauden alku.

Rakkaudella, Shaman of the universe

Kommentit (11)

Vierailija

En ole ennen kuullut NWO:sta, uudesta maailmanjärjestyksestä. En voi oikein äänestää mitään. Jotain New Age -juttuako, en todellakaan tiedä näistä mitään.

Mutta sellainen "kuva" minulle on tullut, että ihmiset tosiaankin alkaisivat ajatella enemmän, tarkemmin ja syvällisemmin, mitä elämältään oikein haluavat, siis todella haluavat. Naiivia, jep. Pelkkä haavekuva, voi hyvinkin olla. Mutta se on mun "näkyni", vaikka todellisuuden merkit viittaisi ihan muualle. Onneksi jotain merkkejä näkyy siihen toiseenkin suuntaan, monet nuoret ihmiset ajattelevat ja kyseenalaistavat asioita ansiokkaasti. Olen aika toiveikas, kuitenkin.

Mitäänhän ei ole ilman ajatusta. Mitään ei synny ilman ajatusta. Ajatukset ovat vahvoja.

PS. Sulle on yv.

Vierailija

Vai itsessään pelkkää taitavaa manipulointi kampanjaa? Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta tärkeintähän on tehdä sitä mitä itse haluaa, eikä sitä mitä muut meidän haluaisivat tekevän, eikö? Kun nykyinen paradigma ymmärretään laajemmin sekä sen merkitys, että vaikutus maapallon eliöihin ja tapahtumiin, tapahtuu isomman asteinen muutos, toivottavasti parempaan suuntaan. NWO:n eduksi on kyllä sanottava, että ihmiset ovat kyllä "varpaillaan" ja ovat tarkempia sen suhteen että ohjaillaanko meitä massoina vai yksilöinä? Itseasiassa ihmisiä on ohjailtu iät ja ajat, ideologiat ja tarkoitusperät vain vaihtelevat... Oletko sinä oman itsesi herra tai nainen vai muiden ohjailtavissa oleva marionetti?

Vierailija

Niin siis New world order…

Asiastahan on “tietoa” pilvin pimein… mutta asia ei ole yksiselitteinen. Sitä ei voi selittää uskomalla kristittyä saarnaajaa, joka pauhaa saatanallisista voimista. Sen voi ymmärtää ainoastaan, pysähtymällä, kysymällä itseltään mitä haluaa itselleen, kanssaihmisille, lapsilleen.

Asian hahmottamista helpottaa toki, jos perehtyy maailman historiaan, tieteeseen, symboliikkaan, kaikkiin uskontokuntiin, filosofioihin, alkemiaan, nykytieteeseen, kulttuureihin… ihmiseen, itseensä. Lopulta löydät nuo kaikki itsestäsi. Kaikki on punottu kultalangalla yhteen.

Yksinkertaistettuna, kun Bush puheessaan mainitsee New World Orderia, mitä hän lopulta tarkoittaa?

Myönnän asiaa ei ole helppo hahmottaa, vastaukset löytyvät lopulta sisältäsi. Siellä on kaikki tieto mitä tarvitset, vain "muokattu" mielesi sen voi estää saavuttamasta.

Minä näen globalisoitumisen, hallinnan kärjistymisenä. Yhä harvemmalla on rahaa, ja ennen kaikkea valtaa päättää, mitä tapahtuu, hallitukset ovat vain varjohallituksia. Bush on näyttelijä, marionetti, hän tekee sen mielellään, kuten kansa hänen alapuolellaan. Ei ole vaihtoehtoja hänelläkään. Hänen kuvitteellinen asemansa, sanomisensa, on kuitenkin merkittävän painava sana tavalliselle pulliaiselle, marionetille myös siis, mutta hän ei voi sanoa mitä tahansa, mitä todella tietää. Muistelkaa Kennedyä hän ei ollut vapaamuurari.

Globalisoituminen on jo johtanut tilanteeseen, jossa firmojen hallinta on ryöstäytynyt ulkomaille, asioista ei päätetä enää maan sisällä. Suurten firmojen omistus on hajautettu siten, että on vaikea ymmärtää, kuka niitä todella hallitsee. Firmat tekevät lääkkeet, rahoittavat tiedettä, tutkimuksia, omistavat lehdistön, lahjovat oikeutta, omistavat satelliitit jne… Onko Nokia Suomalainen firma, se on vain Suomesta. Suuret firmat hallitsevat markkinataloutta, ja luovat uskon, se kellä on eniten leluja voittaa, suurten firmojen omistajat myös painavat rahan ja lainaavat sitä. Itse asiassa jokaisen kannattaisi perehtyä aikaan, jolloin rahan lainaus yleistyi Euroopassa, samat suvut hallitsevat yhä edelleen. Lisäksi myös kuninkaalliset sukulinjat ovat tärkeässä roolissa. Onko heidän verensä puhtaampaa kuin sinun? Ovatko he ajatelleet yksilön etuja.

Jos perehtyisitte sotien historiaan, huomaisitte pian, ne olivat vain bisnestä, ihmiskauppaa, teurastusta, joka naamioitiin aatteisiin ja kansallisuuksiin, molempien puolien rahoittaja ja aseistaja oli, miltei aina, yksi ja sama. Tätä tapahtuu edelleen, esimerkkinä… jenkit myivät pernaruton Irakiin, Irakilaiset tappoivat kurdeja, jenkit saivat syyn hyökätä sinne, koska heillä oli kemiallisia aseita, muitahan ei löytynyt… saivat maan hallinnan itselleen ja lisäksi kuviteltuja suuremmat öljyvarannot.

Ja tiede, Nikola Tesla osasi aikoinaan sytytellä hehkulamppuja langattomasti, tutustukaa myös häneen. Sala tiedettä kehitetään salaa. Kansan tiedettä tehdään ehdoilla hallintaa ei menetetä. Sala tiedettä kehitetään ehdolla hallintaa kasvatetaan. Tustustukaa myös projektiin Haarp. Kaikkea tehdään menttaliteetillä hallintaa ei menetetä, sitä lisätään, rahaa voi painaa, koska vain lisää, se on sivuseikka. Peloista suurin on hallinan menetys.

Tutustukaa myös amerikan todelliseen historiaan…sen löytäminen, perustus, ja kehitys ei ollut sattumaa.

On selvää, että hyvin suuri joukko USA:n todellisista vaikuttajista - kuin myös Euroopankin - kuuluu salaseuroihin. Uskotko sinä, että nämä salaseurat palvelevat yhteistä etuamme.? Olen itse vuosia perehtynyt salaseuroihin, ja todennut minkä kaikki toteavat, jotka niitä tutkivat ne ovat salaseuroja, ne säilyttävät salaisuuksia. Minusta näitä salaisuuksia käytetään ihmistä itseään vastaan. Onko maailman jossa vallitsee vapaus, rakkaus ja oikeudenmukaisuus, sama mitä NWO/UMJ edustaa. Minusta ei.

Viimeisten 3 vuoden aikana olen katsonut yli 200 dokumenttia, joita et omilta kanaviltasi sattumoisin(todennäköisesti) ole nähnyt. Niin tiedotusvälineitäkin hallitaan, saat valita, mutta et todellakaan vapaasti. Joku päättää, mitä vaihtoehtoja saat katsoa, mitä et. Kuten äänestätkö presidentiksi a tai b, molemmat kuuluvat salaseuraan. (edelliset U.S.A vaalit Bush v.s Kerry, molemmat Skull & Bones jäseniä, sattumalta toki, aivan sama mitä päätät, olet näytelmän orja)

Dokumenteista mieleenpainuvimpia, mitä muistan….
illuminati(2005)
Invisibly Visible (Identifying Masonic Symbols)
Holes in Heaven - HAARP and Advances in Tesla
The Da Vinci Code -Where it all began 2006
David Icke - Secrets Of The Matrix
Legend of Atlantis
A Funny Thing Happened on the Way to the Moon (2002)
THE NEW ATLANTIS Founding of USA - Masons , NOW
What we still dont know
BBC Horizon - Parallel Universes
2012.Where.History.Ends.2006 Michael Tsarion
DNA_Pirates_of_the_Sacred_Spiral_-_Len_Horowitz
Secrets of Alchemy - Jay Weidner - End of Time 2012
NOVA - The Elegant Universe
5th Dimension Mind Over Matter
Ancient astronauts (conciousness)
Shamans of the Amazon
What the Bleep do we know - Quantum mechanics
The Secret

Ja vihon viimeksi ilmastomuutosdokumentti: Martin Durkin - The Great Global Warming Swindle ja Global Dimming - BBC Documentary (2005) mielestäni parhaat 2000 luvun dokumentit asiasta, meillehän näytettiin vain An Inconvenient Truth (2006), miksiköhän? Yhteensä olen nähnyt 10 ilmastonmuutosdokumenttia 2000 luvulta, entä sinä?

En kannata uskonto kuntia, en kansallisuuksia, en puolueita, en aatteita… se mitä kannatan on totuus. Se mitä kannatan on, ihmistä pitää auttaa löytämään tuo totuus itsestään, vaikka totuus olisi kuinka kivulias harhaiselle mielelle. Emme ole mieli, emme ruumis, olemme hengellisiä olentoja. Jokaisen pitäisi antaa löytää tuo henki itsestään. Yhteiskuntamme on rakentunut palvelemaan mielen tuotoksia, olemaan näennäisesti toisen ihmisen mielen hallinassa. Mieli on vain palvelija, työkälu, henki on elämän lahja, sitä meidän tulisi palvella ja kunnioittaa. Ihminen ja ihmiskunta on kehittynyt pisteeseen (evoluutio), jolloin enää(kohta) tarvita uskontoa, diktaattoreita, kuninkaita, aatteita… kertomaan meille, mitä ihmisen tulisi tehdä, mihin uskoa. Jo nyt suuri osa ihmisistä tietää, mitä tehdä, mihin uskoa, sydämessään. Satuttamalla muita satutat vain itseäsi, elämää. Olemme yhtä…

Tämä ei ole new agea, sattumalta viikko sitten katsoin ensimmäisen new age dokumentin, ”oppini” ovat lähellä sitä, mutta vain ”sattumalta”
, itsensä löydettyään ihminen on hyvin lähellä new agea, vaikkei olisi kuullut koko new agesta, näin siis minulle kävi. Todellinen tieto on sanatonta, sitä ei pueta sanoiksi, sen voit löytää vain itsestäsi. Älkää perehtykö new ageen vaan itseenne. Älkää kuunnelko ”muita”, vaan itseänne.

Jos teillä on dokumenttejä, jotka ovat mielestänne katsomisen arvoisia lähettäkää oma listanne…. ei tarvitse liittyä NWO:hon suoranaisesti.

Ainoa vakavuuden lähde on vaistomainen tieto omasta kodista . Se saa kalatkin palaamaan samaan vuoristopuroon, missä ovat syntyneet. Siemen palaa maahan, vasta kun se on kypsä. Se, että minun vakavuuteni, peittyy koomisiin näytelmiin ja sanakäänteisiin ei vähennä todellista vakavuuttani. Näet vain näytelmän, et muuta. Ei tarvitse kuin oivaltaa, että näemme unta. Ongelma ei ole uni, pidämme unestamme vain osittain, siitä pitää pitää kokonaan, lakata valittamasta. Tai herätä.

Totuus vapauttaa, mutta ensin se vituttaa…

Rakkaudella: maailman sielun puolesta taisteleva kosminen shamaani.

Vierailija

Joo, pikainen kuukkelointi toi juuri jotain tuonlaatuista informaatiota. Kiitos selvityksistä. Kyllä mä olenkin toisinaan pohtinut kuka täällä oikein päättää kaikesta ja määrää, mitä meidän pitää tehdä. Jossain on joku ihminen jokaikisen määräyksen takana. Joku todella haluaa meidän toimivan tietyllä tavalla, jonkun etuja se palvelee.

Dokumentteja. Niin, kuka tahansa voi tehdä millaisen tahansa "dokumentin". Tosiasioita sopivasti valitsemalla voi uskottavasti esittää mitä tahansa. Mä en usko dokumentteihin, televisioon, lehtiin... Ja nimenomaan sitten vielä se, että jokuhan sielläkin päättää, mitä meille esitetään. Tai sanotaan, että suhtaudun kaikkeen epäillen...

Mutta kyllä mä muuten aika lailla voin yhtyä sanomisiisi, vaikka itsellä ympyrät on aika tavalla pienemmät, eli ihan en aikonut olla maailmanlaajuisia salaseuroja heti kaatamassa... mestaroimista riittää ihan täällä kotinurkissakin, mutta jostain on lähdettävä.

Et sitten niitä yksityisviestejäsi lueskele... Ei sillä, että siellä mitään tärkeää oliskaan.

Vierailija

Ei millään poliittisella tai uskonnollisella aattella voi hallita maailmaa.
Hyvä, jos jollakin yritetään nostaa ihmisten tietoisuutta, mutta muutoksen on perimmiltään lähdettävä ihmisestä itsestään.

Vierailija

The Fluoride Deception 30min olinkin jo nähnyt...

... muutoksen on perimmiltään lähdettävä ihmisestä itsestään... juurikin niin.

T: 11 muttei viisain , siis tahtoo olla vain tavallinen tylsimys, ohjat vaan ei ole käsissään.

Vierailija
pienisieni

Yksinkertaistettuna, kun Bush puheessaan mainitsee New World Orderia, mitä hän lopulta tarkoittaa?

Aiemman käytöksen perusteella varmaankin maailmanlaajuista ruoka-apua ja aseiden takomista auroiksi?

Vierailija

Joudun muuten ehkä tarkentamaan mielipidettäni, en ehkä sittenkään ole mitään mieltä NWO:sta, sillä voipi olla että kaiken takana on vain tuoda vain esille se totuus. Kun ajatellaan mihin kaikkeen ihminen mielellään pystyy voipi olla parempi, että tätä maailmaa johtavat ihmiset, jotka palvelevat totuutta...tämähän on minun maailma ja minä tätä johdan, niin tavallaan, mutta kuka se minä olen

Jos siinä nyt sitten joutuu valehtelemaan, tappamaan muutaman, ehkä se on pienempi "paha", kun se että joku mielensä pahoittanut maalailisi maailmaa mielensä mittaisilla tuotoksilla. Silloin valehdeltaisiin ja tapettaisiin vain enemmän. Aikas kinkkisiä valintoja, joudutaan tekemään. Kaippa se vaan on vieläkin niin, että eivät kaikki sitä totuutta voi sulattaa, vaikka sen presidentti puheessan kertoisi, eihän se mitä sanallisesti kerrotaan edes välttämättä kerro mitään, se riippuu kuulijasta, ei puhujasta... ei ketään voi tuomita jos totuus ei kiinnosta.

Totuuden etsijöitä on aikas harvassa, onneksi ei rovoilla enään polteta, muutakun symbolisesti juhannuksena.... kyllähän sitä sekavaksi hulluksi saa haukkua, haukkuja olkoon selvillä minästään...

Suuressa työssä ei ole tilaa pienille mielille, siksi valitsin mielettömyyden...

Eiköhän se valo sieltä valheidenkin takaakin paistaa, pölyharjalla huiskutat ne valheet niin johan se totuus selkenee.

T:aivan sama kuka, päätä sinä, minä valehtelisin tietämättä totuutta.

Uusimmat

Suosituimmat