Castro kuollut (taas)?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ruotsalainen paikallislehti Norra Skåne tempaisi melkoisen skuupin internetsivuilleen perjantaina: lehti julisti Kuuban presidentin Fidel Castron kuolleen.

Huhuja terveysongelmista kärsivän Castron kuolemasta on liikkunut jo pitkään, mutta lehden toimituspäällikön Mimmi Karlsson-Bernfalkin mukaan tällä kertaa tieto tuli kuitenkin luotettavasta lähteestä.

- Kyllä, meillä on useita luotettavia lähteitä. Niiden mukaan Kuuba ilmoittaa Castron kuolemasta virallisesti puoliltaöin lauantain vastaisena yönä, kertoi Karlsson-Bernfalk.

Kansainväliset tiedotusvälineet eivät olleet perjantaina saaneet vihiä asiasta. Illasta olikin kehittymässä melkoinen jännitysnäytelmä Norra Skånen toimituksessa.

- Uskomme että tietomme ovat oikeita. Jos ne eivät ole, sekä minä että koko lehden toimitus tunnemme itsemme huijatuiksi, Karlsson-Bernfalk myönsi.

http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article ... 0&kroniker

Norra Skånen päivälehti tietää.

Kommentit (8)

Vierailija

Non niin ajattelee Bush, sinne seuraavaksi. Vanha kunnon valta takaisin Kuubaan.

Edit:

Kikkelöin, huhuja siellä sun täällä Fidelimme kuolemasta.

Vierailija

Kuuba ei kyllä liusu Amerikaanojen kouriin ilman invaasiota, vaikka Castro olisikin kuollut, heillä on kyllä suunitelmat jatkosta Castron toivomuksia noudattaen.

Vierailija
crusaron uusi tuleminen

- Uskomme että tietomme ovat oikeita. Jos ne eivät ole, sekä minä että koko lehden toimitus tunnemme itsemme huijatuiksi, Karlsson-Bernfalk myönsi.

Tunnemme itsemme huijatuiksi (rikkaaksi)
huijatuiksi (rikkaaksi),
huijatuiksi (rikkaaksi).

Vierailija
Boysen
crusaron uusi tuleminen

Tunnemme itsemme huijatuiksi (rikkaaksi)
huijatuiksi (rikkaaksi),
huijatuiksi (rikkaaksi).

Onks toi Jope Ruonansuu? Joo, on se.

Vierailija

Lehdistöille ja vastaaville homoille pitäs laittaa uutisankka kielto. Mitään ei saa julkaista ellei se oo FAKTAA!!

Vierailija

lähdekriittisyys tunnetiin joskus toimittajien keskuudessa. nykyään sitä odotetaan lukijalta. ihan kuin savolaista kuunnellessa - vastuu on kuntelijalla.

Uusimmat

Suosituimmat