Kashimori -teknologia? Huuhaata?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (2)

rosewater
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt1.4.2007
kunkku
http://www.kashimori.com/suomi/Sivu1.html[/quote]
Tällainen on kyllä pesunkestävää huuhaata:

...joka lähettää mikrobien moniulotteista signaalia ympäristöönsä. Savi muodostuu pienistä piikiteistä kuten tietokoneen muisti. EM signaali ohjelmoidaan näin piikiteiden muistiin, josta se siirtyy ympäristöönsä aiheuttaen saman biologisen vaikutuksen kuten EM mikrobit itse.

Näin ollen EM mikrobien läsnäolo kohteessa ei ole aina välttämätöntä. Riittää, että niiden hiukkastason signaali viedään kohteeseen tavalla tai toisella. Tätä ”magneettiseksi resonanssiksi” kutsumaansa signaalia professori Higa pitää luonnon ja varsinkin ihmisen tulevaisuuden kannalta ratkaisevan tekijänä.

mutta ilmeisesti ko. mikrobiseoksella on jonkinlainen rooli vesistöjen ja maaperän parantamisessa. Asiaa pitäisi kuitenkin tutkia tieteellisin metodein, ennen kuin mitään kovin definitiivistä voidaan sanoa. Tosin ymmärtääkseni prof. Higa ei ole suostunut paljastamaan menetelmänsä yksityiskohtia, mikä tietysti on tieteelliselle tarkastelulle huono lähtökohta.

"between the click of the light; and the start; of a dream"

Vierailija

Minusta Tammisalo ei katsele hommaa ihan oikeelta kantilta. Valohoito hommat voi olla huuhaata, mutta pitäisi päästä tutkimaan asiaa tieteelliseltä kannalta.

Itse olen kerännyt tietoa nettiin EM:stä (effective microorganism) osoitteeseen suomeksi: http://koti.mbnet.fi/~kakex/ema/

Vedessä mikrobit syö vedessä olevat jätteet ja ne muuttuvat pienemmiksi ja painavemmaksi ja lopulta painuvat pohjaan sen jälkeen aurinko pääsee paistamaan kirkkaaseen veteen. Sinilevät häviää tällä EM aineella.

EM:ää voisi kuvailla tavaltaan toimivan samanlailla kuin hiiva, joka kasvatetaan ja se kohottaa leipä/pulla taikinaa. EM:ssä on useampia mikrobeita ja ne muuttavat lannan ja kopostin kasvien käyttöön nopeammin eikä ravinteet mene hukkaan taivaantuuliin (siksi lanta/komposti ei enää haise).

Tähän mennessä valmistus ja kokeilut on mennyt hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat