Helsingin thaihierontapaikat tarjoavat aina seksipalveluja.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Hel ... 5229793171

[size=75:oiueodao]Helsingin Kalliossa thaihierontapaikkoja on tiheässä. [/size:oiueodao]

[size=200:oiueodao]Helsingin thaihierontapaikat tarjoavat aina myös seksipalveluja [/size:oiueodao]

Julkaistu: 0:06

Antti Tiainen

helsingin sanomat

JUHANI NIIRANEN / HS

Helsingin Kalliossa thaihierontapaikkoja on tiheässä.

Helsingin thaihierontapaikoissa tarjotaan poikkeuksetta seksipalveluita.

Näin voi päätellä Helsingin Sanomien selvityksestä, jossa testiryhmä selvitti asiaa käymällä 30 thaihierontapaikassa kahden viime viikon aikana.

Tulos oli selvä: testaajille yritettiin tarjota seksipalveluita jokaisessa 30 paikassa.

Thaihierontapaikat ilmestyivät Helsingin katukuvaan 1990-luvun alussa. Tarkkaa määrää ei tiedetä, koska osa liikkeistä ei löydy yritysrekisteristä. Pelkästään Helsingissä thaihierontapaikkoja on kuitenkin useita kymmeniä, ja tarjonta on levinnyt ympäri Suomea.

Helsingin Sanomien toimituksen seitsemän hengen ryhmä selvitti, mitä palveluita thaihierontapaikoissa on tarjolla. Testaajat toimivat kaikissa paikoissa samoilla pelisäännöillä. Sisään thaihierontapaikkoihin mentiin ilman ajanvarauksia. Missään ei alussa erikseen kysytty mitä on tarjolla, sen sijaan testaajat tiedustelivat hieronnan hintaa ja menivät hierottavaksi.

Mahdollista tarjousta seksipalveluista odotettiin passiivisesti ja tarjottaessa niistä kieltäydyttiin.

Jokaisessa paikassa hieroja pyysi maksuksi joko 20 tai 25 euroa. Hieronta oli tasoltaan hyvin vaihtelevaa, yleensä luokatonta. Kunnollista hierontaa löytyi vain muutamasta paikasta.

Missään paikassa seksipalveluita ei yritetty tarjota heti aluksi. Hierojat tarjosivat seksipalveluita erillistä maksua vastaan aina vasta myöhemmässä vaiheessa hierontaa.

Seksipalveluina yritettiin tarjota aina intiimihierontaa ja yleensä lisäksi suuseksiä tai sukupuoliyhdyntää tai kumpaakin. Vain yhdessä paikassa "lisäpalveluita" ei yritetty tarjota kysymättä, mutta sielläkin seksipalveluja tarjottiin kysyttäessä.

Hieronnan päätteeksi hierojilta pyydettiin kuittia. Kuitin sai vain yhdestä paikasta ja sielläkin asiakkaan piti kirjoittaa se itse. Kahdessa paikassa taas kerrottiin, että kuitin saa, jos tulee jonain toisena päivänä uudestaan.

HS vieraili 30 thaihierontapaikassa, jotka sijaitsevat Eirassa (2), Kampissa, Töölössä, Hakaniemessä, Kalliossa (16), Sörnäisissä, Vallilassa, Ruskeasuolla, Malminkartanossa, Malmilla, Herttoniemessä, Puotinharjussa (2) ja Itäkeskuksessa. Testiryhmä valitsi kohteita, jotka olivat selvästi keskittyneet pelkästään thaihierontaan.

Onkos kukaan kokeillu? Maukka/Rasputin vaikka?
Paljonko maksaa ja kannattaako testata?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija
kabus
Jos oot yhtä ruma kun avataresi ukko, niin pillua on turha kysellä.

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Billy Wilder

Siksi toiseksi thaimaalaisille lienee fyrkka pääasia.
Että eiköhän niiltä irtoa lähestulkoon kenelle hyvänsä.

Vierailija
koiruoho
Testaajat taisivat olla miehiä?

Luutavasti. Mutta uskoisin, että "palveluita" löytynee myös
lesbiaaneille.

Vierailija

Käteenveto 30e + hierontamaksu, pano 50-100000e naamasta riippuen. Siis jos naamasi riippuu pahasti, se maksaa enemmän. Poimuvero.

Vierailija

Vois mennä. Mutta olen miettinyt, että näillä tytöillä on varmasti tauteja. Voiko HIV levitä jos thainainen ottaa mun kikkelin suuhun?

Vierailija
nöpö
Vois mennä. Mutta olen miettinyt, että näillä tytöillä on varmasti tauteja. Voiko HIV levitä jos thainainen ottaa mun kikkelin suuhun?

Jos pistät varmuudeksi 3 spärdistä päällekäin, niin ei tartu taudit.

Vierailija
SM
Onkos kukaan kokeillu? Maukka/Rasputin vaikka?
Paljonko maksaa ja kannattaako testata?

Jos ei maksukykysi riitä suomalaiseen toosaan (lue: omakotitalo, kultainen noutaja ja farmari-Volvo), tuo on ihan hyvä vaihtoehto. Paljon halvemmaksi tulee.

Vierailija
tiäremiäs
En ole mitään kokeillut, mutta eikös ne hinnat huorissa pyöri siinä 80-700 euron tietämissä.

Ja kohtuullisen omakotitalon hinnat pyörii 200 000 eurosta ylöspäin. Siitä vain vertailemaan hintoja!

Vierailija
nöpö
Voiko HIV levitä jos thainainen ottaa mun kikkelin suuhun?

Voi se. Ei kantsi tartuttaa sitä thaimimmeihi. Mistä sä sait sen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat