Viikon Gallup

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viikon Gallup kysyy tänään " Kun valo vaihtuu vihreästä keltaiseksi, jarrutatko vai kiihdytätkö?"

Itselläni se ainakin riippuu siitä kuinka kaukana liikennevaloista olen ja tilannenopeudesta. Esimerkiksi, jos olen 2 metrin päässä valoista ajaen 50 km/h kun ne vaihtuvat vihreästä keltaiseksi niin silloin kiihdytän, jos taas olen 20 metrin päässä niin silloin jarrutan. Jos taas nopeuteni on 80 km/h, saatan kiihdyttää vielä 20 metrinkin päästä, etenkin liukkaalla, ei nimittäin ole kiva pysähtyä vasta keskellä risteystä.

Kommentit (8)

Vierailija

Joo, ihan selvä syksyn lehtikelejä enteilevä ja ajoneuvomielessä yksisilmäinen kyssäri.

Riippuu millä on liikkeellä

a) ratikka (kysytään joltain kuskilta)

b) rekka (kysytään joltain rekkakuskilta)

c) henkilöauto (kysytään joltain kortilliselta)

d) hevonen (ja pikapikaa ravia yli, laukka yleisellä tiellä on kielletty. Jos pysähdyn en voi olla varma olemmeko ajokin kanssa samaa mieltä ja siitä tulee tappelu)

e) fillari (ainoa jonka hallitsen - mihinkäs tässä on kiire, ei ainakaan auton alle...)

Vierailija
Miss Baker
Joo, ihan selvä syksyn lehtikelejä enteilevä ja ajoneuvomielessä yksisilmäinen kyssäri.

Nimenomaan yksisilmäinen. Kuuluu samaan sarjaan kysymyksen "Oletko lakannut lyömästä vaimoasi, kyllä vai ei?" kanssa.

Vierailija

Todella hauskaa. Olli on sitten kadehdittavan nokkela kaveri, oikein kunnon anti-Mikki-hiiri. Kyylä, provosoija, vinkuja, itkijä, ja idiootti. -Kaikki samassa paketissa.

Ei kunnioitusta. Ei minkäänlaista.

Lähinnä sääliä.

Vierailija
Moses Leone
Viikon Gallup kysyy tänään " Kun valo vaihtuu vihreästä keltaiseksi, jarrutatko vai kiihdytätkö?"

Tämä ole huonon vitsin paikka? No sitten:

[size=150:3msgelcg]"Sehän riippuu siitä ketä on suojatiellä."[/size:3msgelcg]

(Jotkut henkilöt keskuudessamme ovat sillä tavalla vammaisia, että he etsivät kaikesta "rasismia". Myös heille täytyy olla jotain...)

Uusimmat

Suosituimmat