"Kuoleman ihme"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuolemanrajakokemuksia on selvitetty jonkinverran ja on saatu/nähty TV:ssäkin ihmisten kertovan asiasta.
Yksi parhaista esityksistä minkä itse olen lukenut asiasta on seuraavalla sivulla:
http://www.phpbbserver.com/phk/viewtopi ... mforum=phk

Itselläni ei ole kuolemanrajakokemusta mutta eräällä läheisellä ihmisellä on, ja hänen kertomuksensa on aivan samankaltainen kuin täällä linkkinsivulla kerrotussa esityksessä kerrotaan asiaan liittyvän.
Hyvin mielenkiintoinen ja selkeä esitys kokonaisuudessaan. Avartaa näkemystä tähän asiaan ja moniin muihinkin asioihin, josko hoksaa niitä.

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä, tuollaiset kokmukset avartavat, olivatpa ne itse koettuja tai ei. Kuka "hullu" nyt uskoisi kuoleman olevan totta.

-------------------------

Ilmastonmuutos ei johdu ihmisestä... kuten ei tähtien olemassaolo taivaalla yms.

Ja kuitenkin, ihmisessä(kin) on kaikki mitä on.

Vierailija

Olishan se mukavaa, jos vois elää niinkuin järjissään oleva egomies...kuvitellen ettei joutuis koskaan kohtaan noita tekosiaan ja sanomisiaan, eläs vaan miten tykkäis ja nassuttelis muiden kustannuksella... niin kyllähän se vituttaa, kun sen oivaltaa, ettei se ihan näin mennytkään... sitä egomiehen/naisen filmirullaa ei ole mukava kelata hidastettuna taaksepäin, ja kattoo kaikkea tekemisiään ja sanomisiaan, ja mikä vaikutus niillä oli. Se on aikas nöyrää hommaa, kärsimystä. Itte yritän tehdä sen kelaamisen vielä kun ruumiissani henki pihisee. Kyllä se elämä opettaa. Ilman kärsimystä ei opi. Jalostu. Elämä on loputon koulu. Mutta minä en ole tuomari, kukin tehköön mitä tykkää.

T:ikiliikkuja

Vierailija

pienisieni: Olishan se mukavaa, jos vois elää niinkuin järjissään oleva egomies...kuvitellen ettei joutuis koskaan kohtaan noita tekosiaan ja sanomisiaan, eläs vaan miten tykkäis ja nassuttelis muiden kustannuksella... niin kyllähän se vituttaa, kun sen oivaltaa, ettei se ihan näin mennytkään... sitä egomiehen/naisen filmirullaa ei ole mukava kelata hidastettuna taaksepäin, ja kattoo kaikkea tekemisiään ja sanomisiaan, ja mikä vaikutus niillä oli.

>Kaikkeen tekemisiin/sanomisiin on olemassa vain ylen miellyttävä kohtaaminen...

pienisieni: Se on aikas nöyrää hommaa, kärsimystä.

>Höpsis! Kärsimys on tiedostamattomuutta.

pienisieni: Itte yritän tehdä sen kelaamisen vielä kun ruumiissani henki pihisee.

>Ruumis... pyh!

pienisieni: Kyllä se elämä opettaa.

>... miellyttäviä asioita/ilmiöitä.

pienisieni: Ilman kärsimystä ei opi.

>Ilman kärsimyksen kyseenalaistamista ei opi.

pienisieni: Jalostu.

>Ylitäydellinen elämä ei voi jalostua enää tästä paremmaksi.

pienisieni: Elämä on loputon koulu.

>Kiertokoulu.

pienisieni: Mutta minä en ole tuomari, kukin tehköön mitä tykkää.

>Se on ihan se ja sama oletko vaiko et, elämä tekee mitä tykkää, kulkee omalla painollaan, ei kysy sieneltä tai qazilta lupaa mihinkään ...

Vierailija
pienisieni
Olishan se mukavaa, jos vois elää niinkuin järjissään oleva egomies...kuvitellen ettei joutuis koskaan kohtaan noita tekosiaan ja sanomisiaan, eläs vaan miten tykkäis ja nassuttelis muiden kustannuksella... niin kyllähän se vituttaa, kun sen oivaltaa, ettei se ihan näin mennytkään... sitä egomiehen/naisen filmirullaa ei ole mukava kelata hidastettuna taaksepäin, ja kattoo kaikkea tekemisiään ja sanomisiaan, ja mikä vaikutus niillä oli. Se on aikas nöyrää hommaa, kärsimystä. Itte yritän tehdä sen kelaamisen vielä kun ruumiissani henki pihisee. Kyllä se elämä opettaa. Ilman kärsimystä ei opi. Jalostu. Elämä on loputon koulu. Mutta minä en ole tuomari, kukin tehköön mitä tykkää.

T:ikiliikkuja

Minusta monet ihmiset tarvitsevat tällaisen maailmankäsityksen jotta voisivat pitää käytöksensä hyvänä. Vähintään ovat todennäköisesti jotenkin katkeria elämänsä suhteen. Tämä käsitys tarkoittaa mielestäni sitä että henkilö ei ole sisäistänyt realiteettejä maailmassa. Elämä on epäreilua ja näin se vain on. Vain tiiviimmissä yhteiskunnissa moraalikäsityksiä on mahdollista tiukentaa, nyky-yhteiskunnassa se ei ole kovin helppoa. Itse olen sitä mieltä että tällainen tuomionpäivä on täysin absurdi ja typerä. Jos kuitenkin oletetaan että se on olemassa niin menen tuomiopäivän seurauksena mieluusti jonnekin muuhun paikkaan kuin sinunlaiset hihhuli-idiootit, vaikka siellä palaisi ja olisi kuuma.

Itse olen kuitenkin sitä mieltä että minulla on melko hyvät moraalikäsitykset ja olen yrittänyt elää sen mukaan.

Vierailija

Moraalikäsitys ei johda ihmiskuntaa yhteisymmärryksen piiriin.

Se jakaa ihmiskunnan (ja koko luomakunnan) mielivaltaiseti aina kahtia, vaikka niin ihmisen kun kaiken muunkin luonnon kaikista paras on aina yksi ja sama. Ollut aina ja tulee aina olemaan ja on.

Vierailija

Kiitos kommenteistanne, rakkaat paviaani ja ihminen… löydän teidätkin aina vain, itsestäni, täydellisestä elämästä.

Sanat putoavat pyhälle pöydälle, ruumiilleni, otan ne käteeni, sana sanalta… teen sinutkin sanoista, teen sinustakin osan itseäni. Sanattoman totuuteni. Olette niin kauniita. Punainen pylly, paviaani ja ihminen, te olette täydellisiä

Mitä te minusta kuvittelette... olen vain kuvitelma mielessänne. Kuvitelkaa mitä lystäätte, ristiinnaulitkaa, polttakaa, sanokaa mitä sanotte, ette te minua tavoita, niin pelokas on mielenne ja ääretön elämä.
Jos kärsin, en puolestanne vaan ansiostanne, olemmehan yhtä. Herätkää, ja tehkää minustakin täysi, täydellinen, tähti taivaallenne, lakatkaa valittamasta, olemme yhtä ikuisesti ... odotan ajattomuudessa.

Kärsivä mieli opettaa, olemaan kärsimättä, kuvittelemaan olemattomia, olemaan mieletön, mutta kaikki on yhtä; yhden ihmisen suru on jokaisen suru.

If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is, infinite."(The Marriage of Heaven and Hell)
William Blake

T: kärsimätön mieli ja ruumis

Uusimmat

Suosituimmat