Lopettakaa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lopettakaa helvetti noiden turhien äänestyksien tekeminen! Jos Bushmanin tai Savorin peppu kiinnostaa, niin menkää nuolemaan niiden perseitä, me muut haluamme olla täällä rauhassa. Saatanan multinikit ykän ja savorin johdolla ovat pilanneet koko palstan. Jos haluatte tähän palstaan jotain parannusta,niin lopettakaa trollien ruokkiminen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija
palpatine
Lopettakaa helvetti noiden turhien äänestyksien tekeminen! Jos Bushmanin tai Savorin peppu kiinnostaa, niin menkää nuolemaan niiden perseitä, me muut haluamme olla täällä rauhassa. Saatanan multinikit ykän ja savorin johdolla ovat pilanneet koko palstan. Jos haluatte tähän palstaan jotain parannusta,niin lopettakaa trollien ruokkiminen.

Eiköhän äänestyksiä järjestetä siksi että häiriköt saataisiin ymmärtämään mitä mieltä heistä ollaan.
Vaikka savorin ruokkiminen lopetettaisiin, hän tunkisi silti jankutuksiaan joka ketjuun, et välttämättä ole oikea henkilö kertomaan parin kuukauden jälkeen millä menetelmillä homma hoituu.

Vierailija

palpatine... asiaa sinänsä ja sopivasti valittu just tiedevitsiosastolle Savor + puskaryssä molemmat multinickeineen kuuluvat juuri vitsiosastolle.

Asiasta yheksänteen... enpäs nyt muista oletko sinä kommentoinut mitään palstan tieteellisiin aiheisiin liittyvää? (Viestihistoriastahan se selviää mutta eipä tullut katsottua ennen tämän viestin kirjoittamista... )

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
MarsMan
palpatine... asiaa sinänsä ja sopivasti valittu just tiedevitsiosastolle Savor + puskaryssä molemmat multinickeineen kuuluvat juuri vitsiosastolle.

Asiasta yheksänteen... enpäs nyt muista oletko sinä kommentoinut mitään palstan tieteellisiin aiheisiin liittyvää? (Viestihistoriastahan se selviää mutta eipä tullut katsottua ennen tämän viestin kirjoittamista... )

Myös nämä jukteri ja saunasolmuhinttarihenkinen ovat samanlaisia häiriköitä kuin Bushman. Tosin Bushman halutessaan pystyi esittämään fiksujakin kommentteja, nämä em. häiriköt eivät. Onneksi tosin pysyttelevät pääosin omissa ketjuissaan, mistä kiitos.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

HUOM! Minä en avannut tätäkään aihetta.

Jos ajatustani eli totuutta lyödään lyttyyn, minä puolustan sitä eli puolustan totuutta.

Ja jos ette kykene selittämään edes yhtä voimaanne ja sitä miten se välittyy, niin eiköhän ole korkea aika alkaa ajattelemaan ihan omilla aivoillaan.

Katsokaas kun minä pystyn kertomaan miten ainut oikea voima välittyy.

Eli painevoima.

Kun kaikki perustuu paineen vaihteluun, niin ei siinä tarvita mitään neljää erillistä voimaa, simsalapim laajenevaa ja kaareutuvaa tilaa tai pimeää ainetta ja pimeää energiaa.

Savor

ON SIIS KORKEA AIKA KATSOA KÒRTIT.

Minä nimittäin arvaan että te bluffaatte.

Eihän minun itseasiassa edes tarvitse enempää vääntää tätä asiaa.

Jos te ette kykene kertomaan edes yhden voimanne tapaa välittyä, niin teillä ei ole mitään millä voisitte voittaa tämän kierroksen.

Luovuttakaa.

Bluffinne on paljastettu.

Savor

;):)

Vierailija
Toope

Myös nämä jukteri ovat samanlaisia häiriköitä kuin Bushman. Tosin Bushman halutessaan pystyi esittämään fiksujakin kommentteja, nämä em. häiriköt eivät. Onneksi tosin pysyttelevät pääosin omissa ketjuissaan, mistä kiitos.

Sinulla on vähän väärä käsitys asiasta, kun tollasta alat väittämään, todistat varmaan väitteesi.
Ehkä kannattaa käyttää hakua ja miettiä asiaa uudestaan sen jälkeen.

Vierailija
jukteri?
hbwfhwufhy päläpäläpäläpäläpälä

Pyysin sinulta toisessa ketjussa kommenttia siitä miksi olet valinnut nimimerkiksesi "jukteri?"
Haukuit minut pelleksi tms..... Sattuiko pahaan paikkaan vai olitko pelkästään kännissä rähisemässä?

Saisinko kenties nyt asiallisempia kommentteja?

Vierailija
MarsMan
jukteri?
hbwfhwufhy päläpäläpäläpäläpälä

Pyysin sinulta toisessa ketjussa kommenttia siitä miksi olet valinnut nimimerkiksesi "jukteri?"
Haukuit minut pelleksi tms..... Sattuiko pahaan paikkaan vai olitko pelkästään kännissä rähisemässä?

Saisinko kenties nyt asiallisempia kommentteja?

Vertaamiseni savoriin ilman perusteita on aika pelletoimintaa, toivottavasti nyt tuli riittävän asiallinen kommentti.

Vierailija
jukteri?
Vertaamiseni savoriin ilman perusteita on aika pelletoimintaa, toivottavasti nyt tuli riittävän asiallinen kommentti.

Pelletoimintaa tai ei, mutta miksi helvetissä sinun piti valita juuri tuo nick? Jos olet joku muu, miksi haluat samaistaa itsesi kolmiulotteisesti räjähtävään Savoriin?

Vierailija

jukteeri haulla tulee mm. tälläinen vuodelta 2005. Vaikuttaa ihan Savorilta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0006294714

"Rakennetaan raketti, jonka perämoottorin teho on ääretön. Avaruudessa raketin peräosa saavuttaa ensin valonnopeuden. Peräosan nopeus keulansuhteen on siis valonnopeus, joten päädytään tuohon jo aiemmin esiintulleeseen 0-tilavuusseikkaan, eli raketti katoaa.
Fotoni kulkeutuu matkallaan madonreikään ja oikaisee hieman. Valon keskinopeus ylittää valonnopeuden.
Miten mustan aukon valonnopeudella kulkeva gravitoni saa kiinni valonnopeutta viilettävän fotonin? "

EDIT: Oikeastaan tämä on jukteerin vastaus
---
Mustaksi aukoksi
Kirjoittanut: Jukteri 17.1.2005 klo 16.34

Alus luhistuu mustaksi aukoksi ennen valonnopeutta, jos se ei ole lautasen muotoinen ja pyöri villisti akselinsa ympäri.
Keskellä alusta olevan ohjaamon pitää pyöriä vastakkaiseen suuntaan, ettei mene henki.

Vierailija
Darkstar
Tämä on kotimaamme naurettavin foorumi Suomi24 jälkeen.

Suunnilleen. Mutta mikä vika on siinä että saa nauraa? Sen takia minäkin tänne liityin... Esimerkiksi yle-x:n x stage on hyvä esimerkki siitä missä saa jutella itse aiheesta muttakun se on niin pirun tylsää...

Vierailija
MarsMan

En halunnut tunkea tätä aihetta mihinkään muualle. En ole yrjö ja tosiaankaan en ole Savor. Olen joskus aikaisemmin sanonut että olen seurannut tätä(ja aikaisempaa) palstaa jo vuosikausia. Olen nähnyt Arkosin taistelut erään nimimerkin kanssa ja visailta ihmisiltä olen jopa kysynyt joskus neuvoja(Neutroni). Olen lievässä humalassa nyt, mutta ei se haittaa. Sitä paitsi helvetin puskaryssä haukku muaki kommariks.

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
tiäremiäs
Osta Revolveri ja ammu ittes.

Heti kun sivaripaskahousu Tiäremies lopettaa trollaamisen! Mee runkkari harrastaan anaaliseksiä kavereittes kanssa ja jätä kommentointi vallan niille, joilla on jotain sanottavaa........

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Karkasiko Cargolta perävaunu kesken reissun?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat