Ronron ei luovuttanut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://onesimpleprinciple.com/forum/vie ... =5167#5167

Et siis kumonnut ajatustani.

Savor

;):)

Kommentit (14)

Vierailija

Luovutitko todella?

Luuseri.

Et sinä tuolla kumoa ajatustani.

Mikään ei estä sitä että supergalaksijoukkojen tähtien pinnat lähestyisivät toisten supergalaksijoukkojen tähtien pintoja tällä hetkellä.

Aikoinaan galaksien keskusten mustat aukot loittonivat ja myöhemmin niistä syntyi atomit joista tähdet, jotka saattavat hyvinkin laajentua tänä päivänä niin nopeasti että eri supergalaksijoukkojen tähtien pinnat lähestyvät toisten supergalaksijoukkojen tähtien pintoja.

Olet vaan niin yksinkertainen tyyppi, ettet osannut ajatella nenääsi pidemmälle.

Savor

Eikö ole munaa myöntää ettet kykene kumoamaan totuutta?

Savor

Vierailija

Olen todistanut ettei ainakaan Ronron osaa kumota totuutta.

Onko hänessä miestä myöntämään tämä?

Savor

Posted: 01.09.2007 14:11 Post subject: Re: Toisin päin

--------------------------------------------------------------------------------

Ronroni wrote:
Savor wrote:

Olet vaan niin yksinkertainen tyyppi, ettet osannut ajatella nenääsi pidemmälle.

---------------------------------------------------------------------------------

Niinpä taidan olla.. pidä hauskaa.. onnea ja menestystä teoriasi kanssa..

--------------------------------------------------------------------------
Olen oikeassa ja sinä tiedät sen.

Jos sinusta on miestä, niin myönnät sen julkisesti tiede.fi keskusteluissa.

Eri supergalaksijoukot voivat aivan hyvin laajentua tällä hetkellä nopeammin kuin loittonevat, jolloin ne lähestyvät toisiaan liikkumatta toisiaan kohti.

Oikaise jos olen väärässä.

Tai myönnä virheesi niin kuin mies.

Savor

Koko keskustelu

Vierailija
tyson
Savor, jospa opettelisit muokkaamaan viestejäsi.

Kyllähän meidän pitää neroja ymmärtää. Omat omituisuutensa heillä on. Savor ei malttanut pysyä supistuvassa, sinkoilevassa, laajenevassa omassa foorumissaan.
Kyllähän Savorin ajatuksissa jotain jutun juurta on, kun vaan tois asiallisemmin sen ydinteoriansa esille. Lyhyesti ja ytimekkäästi. Tyrkytämättä omaa ajatustaan laajenevasti supistuvasti, tai miten se meneekään? Pienin askelin vain, niin osallistutaan asialliseen keskusteluun.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Syy miksi luovutin oli kun tuo menee aina vaan monimutkaisemmaksi ja oudommaksi mitä enemmän siitä utelen.. en pysty hahmottamaan noita Savorin juttuja enää mielessäni, koska ne eivät ole käytännössä edes varmaan mahdollisia, mikäli pysytään 3 ulottuvuudessa ja normaalissa geometriassa.. minun käsittääkseni jos jokin laajenee, se vie enemmän tilaa. Ja jos kaksi kappaletta laajenee, ne osuvat toisiinsa, paitsi jos ne liikkuvat toisistaan pois päin. Jos kaikki laajenee, kaiken pitää loitota toisistaan, jotteivat ne osu toisiinsa. Tämä on mahdollista 3 ulottuvuudessa ainoastaan yhdellä tavalla, ja se tapa on Savorin esittämä ajatus siitä että kaikki loittonee jostain kaukana olevasta pisteestä muodostaen sektorimaisen systeemin. En minä osaa kuvitella mitään muuta vaihtoehtoa, jännä kuulla että sellainenkin on.. minusta ympyrällä ei ole kulmia, kolmion kulmien summa on tasossa 180° ja tuolle laajenemiselle ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo esittämäni. Savor ei osaa edes selittää sitä niin että sen voisi ymmärtää. Hän puhuu ihan ufo-juttuja. Ja väittää että se on yksinkertainen teoria ja helpompi ymmärtää kuin joku "mystinen" vetovoima. Vitut. Kun hän ei osaa edes selittää sitä selkeästi pysyen 3 ulottuvuudessa. Tuskin sitä edes voi selittää.

EDIT: Tai oikeastaan se liike pois päin jostain kaukaisesta pisteestä on varmaan sittenkin merkityksetön seikka, voisi kaikki laajentua paikallaankin. Mutta savor jokatapauksessa nyt väittää niin.

Savor nyt kuitenkin myöntää että galaksit ilmeisesti lähestyvät toisiaan? Se ei riitä. Miksei maapallo ja aurinko osu toisiinsa?

くそっ!

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Savor
Olen todistanut ettei ainakaan Ronron osaa kumota totuutta.

Onko hänessä miestä myöntämään tämä?

Savor

Posted: 01.09.2007 14:11 Post subject: Re: Toisin päin

--------------------------------------------------------------------------------

Ronroni wrote:
Savor wrote:

---------------------------------------------------------------------------------

Niinpä taidan olla.. pidä hauskaa.. onnea ja menestystä teoriasi kanssa..

--------------------------------------------------------------------------
Olen oikeassa ja sinä tiedät sen.

Jos sinusta on miestä, niin myönnät sen julkisesti tiede.fi keskusteluissa.

Eri supergalaksijoukot voivat aivan hyvin laajentua tällä hetkellä nopeammin kuin loittonevat, jolloin ne lähestyvät toisiaan liikkumatta toisiaan kohti.

Oikaise jos olen väärässä.

Tai myönnä virheesi niin kuin mies.

Savor

Koko keskustelu

RonRon on oikeassa tässäkin.. Parempi olla hiljaa kuin vajota Savorin tasolle..

Turhaan Savor sun kanssa jauhaa asiasta kun et näe edes omia virheitäsi.

Sen takia minäkin vain vittuilen, koska keskusteluaitosi ei yllä edes teoriasi tasolle.. Eli täysin turhaa paskaa.

EDIT- ja ei ole mitään tarvetta pyytää anteeksi tai myöntää mitään virheitä tehdyksi.. koska ainoa virhe täällä olet sinä Savor.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Tuputtaminen on se varsinainen riesa. Jos joku yrittää saada muut opettelemaan jonkun oman käsittämättömän ajatuskudelman, niin ainakin minä irtaudun heti siitä. ArKos vainaa muinoin yritti samaa. Sillä olivat ne vaikutuskvantit ja mitä kaikkea. Aina piti rullata pitkien vuodatusten ohi niin että hiiriparka savusi hurjasta rullaamisesta.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Ronron
Niin ehkä tosiaan pitäisi vaieta..

Pääsee ainakin vähemmällä vaivalla. Olet yrittänyt saada urheasti jotain logiikkaa sekoiluun mutta huonolla lopputuloksella johtuen Savorin jääräpäisyydestä. Eiköhän anneta olla jo, ja jos yksinpuhelu/tuputtaminen jatkuu edelleen, olisi varmaankin ylläpidon aika puuttua peliin...

Enimmäkseen olen seuraillut miekkosen puuhasteluja sivusta ja minulle on pikkuhiljaa kehkeytynyt mielikuva siitä että nimimerkki Savor on pelkkä bluffi. Jätkä on ilmeisesti normaalielämässä ihan tavallinen tyyppi joka riehuu keskustelupalstoilla sitten alteregon voimin näytellen täysin pöljää jääräpäätä kerjäten siten huomiota. Lieneekö poika sitten vieroitettu rintaruokinnasta liian aikaisessa vaiheessa vai mikä on syynä tuollaiseen käyttäytymiseen? En tiedä.

Toinen vaihtoehto on tietenkin se että mies on todella joltain suljetulta osastolta karannut vajakki, mutta tämä väittämä ei oikein sovi palapeliin. Mikä lienee sitten totuus...

Vierailija

Mielikuvitus on tietoa tärkeämpää, Savoria ei sovi moittia...
Me kaikki sorrumme toistoon, toistamme itseämme... kunnes matka tuntemattomaan jatkuu...
Ihminen on tylsimys, ja vielä tylsistyneemmäksi se tulee, jos kuvittelee kaiken teorian järjellään ymmärtävän.

Kukaan ei voi edes sanoa varmasti, onko tämä vain uni muiden joukossa... ja kuka tuo uneksija todellisuudessa on.

Ei kai kukaan idiootti unissaan ole mittaillut kuinka kauan omenan putoaminen päähän kestää 3 m korkeudelta, ja mikä on sen kiihtyvyys.. paitsi minä. Valokatkaisijat eivät muuten unissa toimi luotettavasti.

Niin nassutelkaa nyt vaan, jos tieteily on kivaa niin tieteilkää... olen itsekin tiäremies... ainakin niin olen kuvitellut, unissani.

Edelleen suosittelen M-teoriaan perehtymistä... niin ja siihen mielikuvitukseen, ihmisen vaikutusta näkemäänsä. Kuka onkaan tuo dream master. M- teoria tunnustaa tietoisuuden merkityksen. Siitä sen teorian pitää lähteä, että havainnoitsija vaikuttaa havainnoitavaan. Aikaan, massaan ja sen semmoseen, niin suhteellista. Ja multi-universumeita on pakko olla.

T: Olen jo nähnyt tämän unen, ensi yönä näen taas uuden.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
Paul M
Tuputtaminen on se varsinainen riesa. Jos joku yrittää saada muut opettelemaan jonkun oman käsittämättömän ajatuskudelman, niin ainakin minä irtaudun heti siitä. ArKos vainaa muinoin yritti samaa. Sillä olivat ne vaikutuskvantit ja mitä kaikkea. Aina piti rullata pitkien vuodatusten ohi niin että hiiriparka savusi hurjasta rullaamisesta.

Arkos sentään yritti, kaiketi, perustella juttujaan.

Savor ei!

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Vierailija
JuurikinNiin
Paul M

Arkos sentään yritti, kaiketi, perustella juttujaan.

Savor ei!

Naurettava väite johon olen jo vastannut täällä

http://onesimpleprinciple.com/forum/vie ... =5178#5178

Savor

Kiitos Ronronin, tämä väittely tuotti tämän sivun sivuilleni.

http://www.onesimpleprinciple.com/282

Savor

Vierailija
Savor
Luovutitko todella?

Luuseri.

Sun satuajatukset pystyy helposti kumoamaan, senkin satusetä ja luuseri. Miten muka kaikki laajentuvat: vesi, lasi, muovi, puulehdet, sähköjohdot, televisiot.... Lista on loputtomiin.. ja sä pelle väität, että kaikki laajentuvat kiihtyvällä vauhdilla. SUCK.

Vierailija
Wildheart
Savor
Luovutitko todella?

Luuseri.

Sun satuajatukset pystyy helposti kumoamaan, senkin satusetä ja luuseri. Miten muka kaikki laajentuvat: vesi, lasi, muovi, puulehdet, sähköjohdot, televisiot.... Lista on loputtomiin.. ja sä pelle väität, että kaikki laajentuvat kiihtyvällä vauhdilla. SUCK.

Savor vastailee teoriaansa koskeviin kysymyksiin omassa foorumissaan, täällä hän on kertonut asian jo satoja, ehkä tuhansia kertoja, mikä varmasti riittää useimmille, hänet on jankutuksen takia bannattu jo 4 kertaa.

Uusimmat

Suosituimmat