kiinni jääminen!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Anteeksi asiani ehkä? epätieteellinen aihe, mutta kuinkakohan moni ihminen jää kiinni runkkaamisesta auki olevan web-kameran takia?
Löytyisikö kysymykseen ehkä joku matemaattinen todennäköisyyskaava vai onko asia aivan vaan sattumaa?

Niin ja kuinkohan moni näistä kiinni jääneistä kokee jonkin sorttisen julkisen nolauksen?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Siis mitä helv...???
Pitääkö sitä web-kameraa hommata vai onko hommattu juuri tuohon tarkoitukseen?
Mene vessaan tai sänkysi alle .

Vierailija
Kuukkeli
Siis mitä helv...???

Enhä sanonut, enhän, että se olin minä ;D

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Tä? Eikös jo kaikki tiedä, että kun web-kamera on koneessa kiinni, niin käytännössä kuka tahansa voi katsella koska vain sen näyttämää kuvaa. Monissa kameroissa on vieläpä niin suuret kondensaattorit, että vaikka tietokone olisi kiinni, niin yhteyden saa. Ruotsalaiset keksivät tämän aiemmin, kun huomasivat, että suljettujakin kännyköitä voi käyttää salakuunteluun.

Piuhat poikki oli hyvä keino ennen, mutta nyt kun on valokuituja, niin pelkkä poikkinapsaisukaan ei välttämättä riitä. Voit tietenkin palauttaa kameran myyjälle, mutta siitä se riemu vasta syntyykin, kun kameran välimuisti puretaan - pakkohan se on, jottei sisältö päädy mahdolliselle toiselle ostajalle.

Voit toki teipata web-kameran linssin mustalla teipillä, mutta valitettavasti sekään ei auta, koska kameran CCD-anturi on herkkä myös IR-valolle, joka taas läpäisee mustan teipin.

Foliohattu sen sijaan suojaa hyvin

Vierailija
thuga101

Taisit sitten kuitenkin olla ...

Volitans

Eikä sen foliohatun tarvitse olla ihan tiptop, isommankin voi laittaa jos ei viitsi näperrellä, kunhan ei vain poista sitä hetkeksikään minkään syyn vuoksi... Sama suojautumiskeino kannattaa varmistaa laittamalla foliohattu myös päähän.

Vierailija
Volitans
Tä? Eikös jo kaikki tiedä, että kun web-kamera on koneessa kiinni, niin käytännössä kuka tahansa voi katsella koska vain sen näyttämää kuvaa. Monissa kameroissa on vieläpä niin suuret kondensaattorit, että vaikka tietokone olisi kiinni, niin yhteyden saa. Ruotsalaiset keksivät tämän aiemmin, kun huomasivat, että suljettujakin kännyköitä voi käyttää salakuunteluun.

Piuhat poikki oli hyvä keino ennen, mutta nyt kun on valokuituja, niin pelkkä poikkinapsaisukaan ei välttämättä riitä. Voit tietenkin palauttaa kameran myyjälle, mutta siitä se riemu vasta syntyykin, kun kameran välimuisti puretaan - pakkohan se on, jottei sisältö päädy mahdolliselle toiselle ostajalle.

Voit toki teipata web-kameran linssin mustalla teipillä, mutta valitettavasti sekään ei auta, koska kameran CCD-anturi on herkkä myös IR-valolle, joka taas läpäisee mustan teipin.

Aivan loistava vastaus.Kuolennauruun täällä =D

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Kuukkeli
Siis mitä helv...???

Web-kamera yleensä on tietokoneen luona, suunnattuna konetta käyttävän henkilön kuvaamiseksi esimerkiksi kuvapuheluita ja vastaavaa viestintää varten. Samoin tietokoneen näytöllä on tavallisesti se eroottinen materiaali, jota kiihoittumisen edellyttämäksi visuaaliseksi stimulaatioksi miehet usein masturboidessaan tarvitsevat tai mielellään käyttävät. Tarvitaan vain hieman huolimattomuutta ja koko maailma saa jakaa herkimmät hetket epäonnisen onanaatin kanssa. Vessaan tai sängyn alle on epämiellyttävää ja hankalaa mennä monitorin ja näppiksen kanssa.kaikki kaapelit ja ergonomiat huomioiden Eikä runkkaaminen ahtaassa tilassa ja vaikeassa asennossa muutenkaan onnistu kuin äärimmäisessä hädässä.

Niin. ja minulla itselläni ei ole web-kameraa ollenkaan.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Kuukkeli
thuga101

Taisit sitten kuitenkin olla ...

Volitans

Eikä sen foliohatun tarvitse olla ihan tiptop, isommankin voi laittaa jos ei viitsi näperrellä, kunhan ei vain poista sitä hetkeksikään minkään syyn vuoksi... Sama suojautumiskeino kannattaa varmistaa laittamalla foliohattu myös päähän.

Voi hel...kuten myös. Kuolen nauruun toisen kerran. Onko se mahdollista...?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
thuga101
Anteeksi asiani ehkä? epätieteellinen aihe, mutta kuinkakohan moni ihminen jää kiinni runkkaamisesta auki olevan web-kameran takia?

91 viestiä, ja vasta nyt kysyt asiaa. Kamoon! Oltaisiinhan me otettu asia jo tähän mennessä puheeksi jos se olisi ketään kiinnostanut.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Kosh
Vessaan tai sängyn alle on epämiellyttävää ja hankalaa mennä monitorin ja näppiksen kanssa.kaikki kaapelit ja ergonomiat huomioiden Eikä runkkaaminen ahtaassa tilassa ja vaikeassa asennossa muutenkaan onnistu kuin äärimmäisessä hädässä.

Niin. ja minulla itselläni ei ole web-kameraa ollenkaan.

No mutta tuossa tapauksessahan emme sitten lienee voi puhua enää "vahingosta"...

thuga101
Voi hel...kuten myös. Kuolen nauruun toisen kerran. Onko se mahdollista...?

Tällä palstalla kaikki on mahdollista.
Siksi Volitansin suosittelema foliohattu onkin kovassa käytössä monilla täällä, vaikkei sitä heti myönnettäisikään .

Vierailija

Miksi kuukkelilla on avatarina angelina jolie vaikka taisi jossain viestissä kertoa näyttävänsä mursulta. Ehkä muistan väärin. Mummollakin taisi olla joku hyvännäköinen naikkonen avatarina. Nais-käyttäjillä melkein aina joku hyvännäköinen nainen siinä.

Vierailija

Vuosia sitten eräs radioasema soitti usein mainoksenaan jonkun reippaan nuoren miehen ääntelyä, kun se voihki orgasmissaan puhelun aikana sinne asemalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat