Vinot silmät??

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osaako kukaan viisas foorumilainen kertoa minulle, miksi Japanilaisilla, Kiinalaisilla yms. on vinot silmät. Onko niiden kehittymisen takana, jokin niiden antama etu. Josta esim. Suomalaiset eivät hyödy??

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

oon itte miettiny samaa.. eiksen poimusilmäsyyden aiheuta joku kromosomi-poikkeavuus? (tai no poikkeavuus ja poikkeavuus..) näin oon käsittäny. Mitä lähemmäks mennään pohjoisia napa-alueita, sitä poimuttuneemmat silmät näyttäisi kansoilla olevan. Yhellä kaverilla on kromosomihäiriö, jonka seurauksena sillä on tällaiset 'poimusilmät'.
Ei silti ole downin syndrooma, vaan häirö on vaikuttanut vaan silmiin.

edit: Tietosanakirjasta lainattua: "aasialainen rotu on todella vanhaa perua ja alunperin peräisin Mongolian aavikoilta. Pienet ja hieman luomien peitossa olevat silmät ovat kehittyneet vuosituhansien saatossa suojaamaan silmiä ankarilta hiekkamyrskyiltä. Tältä Mongolian alueelta aasialaisten esi-isät ovat aikojen saatossa levittäytyneet Kiinaan ja Japaniinkin asumaan."

Vierailija

Japanissa naisilla ei oikeastaan ole kovin vinot silmät, jos tarkkaan katsoo:

Vinot silmät suojaavat lentävältä hiekalta, jota Japanissa ei pahemmin ole.

Ei noi silmät ruotsalaisten muijien silmistä hirveesti eroa, paitsi että swedumuijan silmät on vinompia ku japsimuijan.

Vierailija

Ei aasialaisilla ole yhtään sen vinommat silmät kuin muillakaan. Erona on vain se, että itä-aasialaisilla yläluomi menee melko suoraan kulmakarvoista ripsiin, kun taas eurooppalaisilla on siinä välissä ylimääräinen poimu.

Vierailija

Tämmän rodun edustajat siirrettiin maan isommalta kuulta ennen sen murskaantumista ennen muinoin Tiibetin alueelle.
Esoteerinen tiede kuvaa tätä ihmisen kehittämisen vaihetta nimellä Kuu-ajanjakso.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Nam! Oli miten oli, mutta minulle kyllä aasialainen nainen kelpaisi vallan mainiosti! Ovat sen verran upeannäköisiä naikkosia.

Olen fiksu ja älykäs!

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Eikös Japanissa ole ollut muotia leikkauttaa silmät länsimaalaisen mallisiksi?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Toope

No en tiedä japanista, kai sielläkin mutta kiinassa erityisesti tehään nuita leikkauksia nyttenkin ties kuinka monta sataatuhatta vuodessa..valitettavasti.. Mennöö kauniit simmukat pielee..
Hmm..milloinkohan täällä tulis muotiin semmoinen että leikkauttaisi simmukat japsittain vinoiks?..

tiäremiäs
Samurait aikanaan keskiajalla kato näki vihollisen paremmin kuin silmät jatku korviin asti.

Tämä on kaikista vakuuttavin selitys noille silmille tähän mennessä mitä on tänne ehoteltu. Hyvä tiäremiäs! Sä oot nero!

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
Toope

Se oli kai Kiinassa.
Eurooppalaiset taas makoilevat kesät rannalla auringonpaahteessa yrittäen epätoivoisesti ruskettua neekereiksi. Toiset tunkee Botoxia huuleen.
Nämä kun yhdistää niin löytyy se ikiaikainen kauneusihanne johon ihmiskunta geneettisten muunnostenkin jälkeen pyrkii.

Vierailija
Toope

Kiinassa ainakin on. "Länsimaalaissilmät" kuulemma helpottaa huomattavasti pääsyä moniin malli-, palvelualan yms. hommiin. Ainakin isoimmissa kaupungeissa kuten Shanghaissa ja Beijingissä.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
morq
Toope

Kiinassa ainakin on. "Länsimaalaissilmät" kuulemma helpottaa huomattavasti pääsyä moniin malli-, palvelualan yms. hommiin. Ainakin isoimmissa kaupungeissa kuten Shanghaissa ja Beijingissä.

Ja paitsi että se helpottaa mutta se myöskin saattaa olla edellytys että voi edes päästä joihinkin töihin.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat