Subtv pimeenä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osaisiko joku viisaampi kertoa mikä mättää, kun ei toi subi oo näkyny eilis -aamun jälkeen laisinkaan? Olohuoneessa näkyy, koska on digiboksi.. Mut makkarissa ei oo poksia, subilla pelkkää lumisadetta!

t: Kaapeliverkko kanta-hämeessä

Kommentit (10)

Vierailija

saatanan digiaika, perkele. Vedän kohta ton ainoankin poxin paskaks, ja mätän telkkarit ikkunasta pihalle. Tästä eteenpäin imuroin KAIKKI kiinnostavat ohjelmat netistä, eikä tartte maksella tv-lupa maksuja turhasta. Saatanan saatana! Ainoot katottavat ohjelmatki tulee jo kolmattakymmenettä kertaa uusintoina.

ps. Pistin just ihmemiehen kaikki tuotantokaudet imutukseen.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Toivottavasti nostavat lähetystasoa sen 10 dB, jonka ne nipistivät anaalisten aikana. Digin purske kun olisi muuten häirinnyt niitä. Nyt ei ole mitä häiritä ja 10 dB tarkoittaa huomattavaa lisäystä näkyvyysalueeseen.

Käytännössä muuten 1 dB:n vaihtelu voi aiheuttaa sen että näkyykö vaiko ei näy.

Vaikka ei sen puoleen. Meillä näkyvät maston valot ja signaalin olen virittänyt CMU128-vahvistimesta niin, että se on 98% digipoksin mukaan. Varmistin tuolla 2% jutulla ettei ainakaan tule yliohjatuksi mitenkään. Vahvistimella voi kyllä nostaa tason yli sallitun helposti.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Meillä kyllä parani kuvanlaatu ihan älyttömästi ja häiritsevä surinakin katosi, kun siirryttiin digiaikaan. Ei oo nykinyt eikä pikselöitynyt. Hyvin on toiminut.

Silti olen tavallaan harmissani, etten kuulu niiden 15 000 ihmisen joukkoon, jotka irtisanoivat TV-luvan ja luopuivat TV:stä. Perhe ei suostunut. Eikä ne kyllä uskoneet, että minäkään olisin ollut tosissani, mutta olin minä. Olisin halunnut esim. puoli vuotta elellä ilman töllötintä. DVD:stä en kylläkään olisi luopunut...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Paul M
Toivottavasti nostavat lähetystasoa sen 10 dB, jonka ne nipistivät anaalisten aikana. Digin purske kun olisi muuten häirinnyt niitä. Nyt ei ole mitä häiritä ja 10 dB tarkoittaa huomattavaa lisäystä näkyvyysalueeseen.

Käytännössä muuten 1 dB:n vaihtelu voi aiheuttaa sen että näkyykö vaiko ei näy.

Vaikka ei sen puoleen. Meillä näkyvät maston valot ja signaalin olen virittänyt CMU128-vahvistimesta niin, että se on 98% digipoksin mukaan. Varmistin tuolla 2% jutulla ettei ainakaan tule yliohjatuksi mitenkään. Vahvistimella voi kyllä nostaa tason yli sallitun helposti.

Vastaanotto-antennin suuntaavuutta kannattaa lisätä ennen lähetystehojen lisäämistä koska ongelma on ehkä monitie-eteminen. Vahvistin vahvistaa myös kohinaa, joten se ei korjaa korruptoitunutta lähetettä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Tuo CMU128 on palvellut 6 vuotta neljää taloa. Asensin ennen digijuttuja sen tähän neljän talon maaseututaajaman yhteisen antennin vahvistimeksi, jottei kenenkään tarvinnut viritellä omia mastojaan. Eli tässä on neljän talouden SYJ. Tasot ok ja kuvanlaatu. Kaikki pelittää.

Totesin vain noin yleisellä tasolla, että Digita saisi nostaa tehoja nyt kun ei sille ole analogisten puolella estettä. Vaimennusta on helppo lisätä niille, joilla lisäpotku aiheuttaa yliohjauksen.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Tyräpoika
Osaisiko joku viisaampi kertoa mikä mättää, kun ei toi subi oo näkyny eilis -aamun jälkeen laisinkaan? Olohuoneessa näkyy, koska on digiboksi.. Mut makkarissa ei oo poksia, subilla pelkkää lumisadetta!

t: Kaapeliverkko kanta-hämeessä

Viritä kanavat uudestaan. Itellä ainaki löyty subtv sillee takas.

Uusimmat

Suosituimmat