Ristiriitoja

Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006

Maailmankaikkeus laajenee jostain pisteestä A poispäin. Mutta tila ei laajene eikä kaareudu? Sinänsä mitäänsanomaton ajattelumalli, koska on olemassa jo malli joka pitää kutinsa niin tarkasti että ei ole tarvetta Savolaiselle keijukais teorialle.

Gravitaatiota ei ole? Vaan kaikki näkyvä laajenee 9,81m/s^2 kiihtyvyydellä.
Mutta silti sitä ei voi todistaa muuten kuin ajattelemalla sen juuri näin.
Muussa tapauksessa sen nyt vaan voi kokeellisesti todistaa vaikka loputtomasti, ja havaita.. Mutta nähtävästi SAVOR on oikeassa teorioineen, vaikkei sitä nyt voi millään todistaa eikähavaita.. PAITSI JOS NYT VAAN HALUAA SOKEASTI USKOA ETTÄ NIIN NYT VAAN ON.

Miksi planeetat kiertävät toisiaan?
Mikä pitää ne radallaan?

No, kun ne vaan menee niin ja turpoaa valon nopeudella ja atomien välistä putsautuu energiaeturintamien takia kaukana maailmankaikkeuden näkyvän osan ulkopuolella olevan kiintopisteen takia jota ei näy, mutta se vaan on siellä, ja kun minä nyt olen sanonut ja ajatellut tämän asian näin niin näin sen täytyy olla.. NÄYTTÄKÄÄ MULLE GRAVITONI, JA PUNNITKAA MULLE FOTONI!! Niin, kun ette voi, niin tää mun teoria on nyt sit ainoa järkevä kaiken selitys. TÄTS IT!!

Ai onko kuussa peilejä?

Ja ymmärtäkää ironia.. Ja en todellakaan odota kenenkään äänestävän, eikä se minua kiinnosta.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Kommentit (3)

Vierailija

Millä tavalla tämä liittyy tähtitieteeseen, jos on pakottava tarve avata tällaisia ketjuja, avaa niitä savorin foorumiin.

Vierailija

Jukteri

Ja ymmärtäkää ironia.. Ja en todellakaan odota kenenkään äänestävän, eikä se minua kiinnosta.

SIIS toi on niin NIIN väärässä! mutt oot aina oikeassa nii pakko kait son uskoa ;(

Uusimmat

Suosituimmat