Jäähyväiset Savorille

Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006

On tullut tämä haikea hetki jättää jäähyväiset nimimerkille Savor.
Tämä monivuotinen, lähes idiotismin uudelleen nimennyt henkilö on nähnyt nimimerkkinsä auringonlaskun.

Savor - Oi tuo oiva veikko, Kuopion torikahviloiden kauhu, isänsä genomin tuote, on tehnyt niin paljon hyvää tiede.fi foorumeilla, että hän voi siirtyä lopullisesti nirvanaan. Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.

Toivottavasti saamme kuulla sinusta lisää... sitten kun aika meidät jättää.

Olet jäävä pysyvästi bittitaivaan tähdistöön, loistaen siellä kuun lailla, yhtä kirkkaana, yhtä suurena. Niinkuin olet mielissämme.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

maalaisjärjen toitotus senku jatkuu, kohta pahempi kuin itse savori, jolla sentään oli jotain kerrottavaakin.
(tosin pitempäänkin jo tuntunu siltä että maalaisjärki onkin itse savor).

Vierailija

Voi hel.. Tuo Einesteini on Savor, miten läpinäkyvää..
Myös Tulihevonen on Savorin nick.. Kaikki Einesteinin ja Tulihevosen kirjoitukset ovat suoraan Savorin kirjoitustyylistä.. Painuisi monipersoona-Savor täältä jonneki

Vierailija

Jos luulette päässeenne eroon Savorista, veikkaan että erehdytte.

Savorin teoria tarvinnee vain hieman "säätämistä".

Sitten tulee Savorin come back?

Vierailija

En poistu keskusteluista, mutta tulen vastailemaan ajatukseeni omilla sivuillani.

Tämä siksi että oletan monen tyypin ehkä sisäistäneen ajatukseni ja nyt he vain vedättävät.

Ajatukseni ei todellakaan tarvitse hienosäätöä.

ja sitä ei todellakaan ole todistettu vääräksi. Eikä sitä voi todistaa vääräksi, koska olen oikeassa.

Nykyinen simsalapim fysiikka ei pysty kertomaan edes yhden voiman tapaa välittyä, toisin kuin minä.

Minä pystyn kertomaan miten painevoima välittyy.

ja pystyn kertomaan miten kaikki perustuu paineen vaihteluun.

Teitä vain pelottaa uusi, niinkuin ihmisiä on aina pelottanut.

Siksi annan teille anteeksi, ette tiedä mitä teette.

Savor

;):)

Vierailija

En poistu keskusteluista, mutta tulen vastailemaan ajatukseeni omilla sivuillani.

Tämä siksi että oletan monen tyypin ehkä sisäistäneen ajatukseni ja nyt he vain vedättävät.

Ajatukseni ei todellakaan tarvitse hienosäätöä.

ja sitä ei todellakaan ole todistettu vääräksi. Eikä sitä voi todistaa vääräksi, koska olen oikeassa.

Nykyinen simsalapim fysiikka ei pysty kertomaan edes yhden voiman tapaa välittyä, toisin kuin minä.

Minä pystyn kertomaan miten painevoima välittyy.

ja pystyn kertomaan miten kaikki perustuu paineen vaihteluun.

Teitä vain pelottaa uusi, niinkuin ihmisiä on aina pelottanut.

Siksi annan teille anteeksi, ette tiedä mitä teette.

Savor

;):)

Vierailija
Wildheart
Voi hel.. Tuo Einesteini on Savor, yök, miten läpinäkyvää..
Myös Tulihevonen on Savorin nick.. Kaikki Einesteinin ja Tulihevosen kirjoitukset ovat suoraan Savorin kirjoitustyylistä.. Painuisi monipersoona-Savor hel..kuuseen!

Kenenkäs multinikki sinä olit?, daiskanko?.

Vierailija

Jeps jeps, minä olen sitten varmaan Toopen multinikki ja sitä kautta henkosten multinikki ja koska henkoset on Dr.Stranglelove ja stranglelove on bushman niin.. Minä olenkin Puskamies!! Nyt kyllä ottaa päähän

Vierailija
Pertsa3
Hahaa! Minä taas olin koko ajan risat, Maukkaperusjätkä, Kuukkeli ja Hummeri.

Pari ensimmäistä, muut ei kuulu joukkoon.

Vierailija

Ei kai se Savori ole mihkään lähössä. Eihän.

On noi ihan järkeviä ajatuksia mitä Savori heittää verrattuna esimerkiksi ajatuksiin joihin suuri osa länsimaisistakin ihmisistä uskoo puhumattakaan muista kulttuureista.

Mialuummin Savori kuin joku hörhö pari tuhatta vuatta sitten.

Vierailija
sfinksi

On noi ihan järkeviä ajatuksia mitä Savori heittää verrattuna esimerkiksi ajatuksiin joihin suuri osa länsimaisistakin ihmisistä uskoo puhumattakaan muista kulttuureista.

On se lähdössä, ei kyse ole hänen typeristä kuvitelmistaan vaan siitä että alkoi riittämään typerä jankutus.
Hän voi jatkaa teoretisointiaan omassa ketjussaan, jos ei siihen kykene, poistan hänet foorumista.
Moderaattori_3

Vierailija
jukteri?
sfinksi

On se lähdössä, ei kyse ole hänen typeristä kuvitelmistaan vaan siitä että alkoi riittämään typerä jankutus.
Hän voi jatkaa teoretisointiaan omassa ketjussaan, jos ei siihen kykene, poistan hänet foorumista.
Moderaattori_3

Tuolla samalla perusteella tietyt jumaluskon levittäjät myös pitäisi bännätä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat