Epäjohdonmukainen tarina siitä miten minusta tuli VVTP.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaaleanpunainen ystäväni toi minulle tänään lahjaksi vilkkaan mielikuvituksen sekä säkillisen taikataikinaa. Lahjaksi saamani verbaalis- epäloogis- analyyttisen mielikuvitukseni avulla sain villin idean muovata siitä itselleni takatukan ja lentävän maton. Takatukka hulmuten kolmemetriä takanani lensin matollani kuuhun stratosfäärimme pilvien ja vilakan tummanpuhuvan avaruuden halki tapaamaan epäloogisten sattumien jumalaa nimeltään Ovaap Nenyryäv.
Rikas rakas ja viisas hra. Nenyryäv sanoi minulle, että minulla on tarpeettoman pieni ego, josta epäloogisesti johtuen kaikki elämässäni aistieni kautta saamani tieto on itse asiassa oikein tulkittu. Tästä viisaudesta positiivisesti yllättyneenä joskin samalla nolosti hämmentyneenä, päätin tehdä elämässäni suuren muutoksen. Lensin takaisin maahan, mukanani Uhrak - nimistä alkoholipitoista juomaa, joka nousi päähän matkan puolessa välissä.
Maassa minun kuuseikkailustani kirjoitettiin artikkeli Gloriaan.
Jutun johdosta naiset äänestivät minut hätätila-poikkeuslaissa Suomen uudeksi Kuninkaaksi. Elämäni muuttui radikaalisti. Sain jokapäivä puhtaat alusvaatteet, jotka henkilökohtainen assistenttini sekä älyllisten aivorakenteiden valtakunnallinen Suurturruttaja puki päälleni - samalla kun luin Ludwig Wittgensteinin Tractatus Logicus s philosophicusta, ymmärtämättä sanaakaan olioiden tosiasiallisesta rakenteesta.
Ikävä kyllä jo seuraavana päivänä valtaanastumisestani - Itänaapurin kaksipäinen siimilaiset veljeshallitsija/t Vasili ja Igor - aloittivat Suur- Venäjä hankkeen ja hyökkäsivät Suomeen. Suomalaisista tehtiin Suur- Venäjän epäkäytännöllisiä orjia ja minusta tuli siamilaisen veljesten henkilökohtainen suunnannäyttäjä. Kun Vasili ja Igor meni esimerkiksi kauppaan ostamaan uuden tee- astiaston, minun tehtäväni oli osoittaa sormella koko matkan ajan autonkuljettajalle oikea suunta. Päädyttyämme Neva- jokeen veljeshallitsija/t alensivat minut valtakunnallisten vessojen toverilliseksi pyllynpyyhkijäksi. Elin elämäni takatukka kurassa loppuun asti.

Onko kenelläkään muulla yhtä vilkas mielikuvitus? Anna palaa!

Weird.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat