Yhdistyneiden Kansakuntien päämajassa, viljapeltokuvioista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yhdistyneiden Kansakuntien päämajassa New Yorkissa 31. Toukokuuta 2007 jo toinen esitys koskien viljapeltokuvioita.

(to Janosh pages)

The higlight for 2007 was the second presentation at the New York headquaters of the United Nations on May 31st. For 2008 Janosh has received invitations from Scandinavian, Spain, Germans, Russia and the Unites States."

http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm

http://www.cropcircleconnector.com/2007/june2007.html

Mayojen lopullinen Galaktinen missio Maa-planeetalla

http://www.gaianxaos.com/GalacticMayanFinalMission.htm

Kommentit (5)

Vierailija

Noi viimeisen videon alussa lentävät on todettu feikeiksi... suurin osa mitä tolla videolla oli on tehnyt todistettavasti ihminen....

Mutta silti... miksi ihminen tekee tällaista taidetta... seuraavalla viikolla tulee puimuri ja kaik. on männyt...

Kyllähän noita kuvioita on niin paljon maailmalla, osa saattapi olla ns. selittämättömiä taideteoksia, aika vahvoja todisteita siihenkin suuntaan... Kauniita nuo ainakin ovat ja niin symbolisia...
Ehkä joku haluaa kertoa meille kumminkin jotain mielestään tärkeää... mitä ne sinulle kertovat?

T:kerro, kerro kuvastin... kuka se #minä# olen.

Vierailija
pienisieni
Noi viimeisen videon alussa lentävät on todettu feikeiksi... suurin osa mitä tolla videolla oli on tehnyt todistettavasti ihminen....

Mutta silti... miksi ihminen tekee tällaista taidetta... seuraavalla viikolla tulee puimuri ja kaik. on männyt...

Kyllähän noita kuvioita on niin paljon maailmalla, osa saattapi olla ns. selittämättömiä taideteoksia, aika vahvoja todisteita siihenkin suuntaan... Kauniita nuo ainakin ovat ja niin symbolisia...
Ehkä joku haluaa kertoa meille kumminkin jotain mielestään tärkeää... mitä ne sinulle kertovat?

T:kerro, kerro kuvastin... kuka se #minä# olen.

Ihminen etsii ulkoa sitä, mitä ei sisältään kykene löytämään. Meille annetaan ulkoisia vinkkejä siitä, mihin voisimme sisäisestikin ulottua.
Hoax ja aidot viljapeltokuviot + niiden sanoma, kumpainenkin kertoo tekijöistään jokaiselle sen mitan kuin voi vastaanottaa tajunnassaan.

Pienisieni. Viestiesi syvyys forumilla on kaunis kokonaisuus. Ei voi olla lukematta sinun kirjoituksiasi, ovat niin väririkkaita värähtelyissään.
Kiitti

Vierailija

Jotenkin arvasin, ehkä jopa tiesin, että kerrot sen mitä minulta "unohtui" sanoa....
Olempa jopa plagioinut, joitakin mietelmiäsi, aivan sama mitkä lähteesi ovat, eiköhän me hörpitä samasta lähteestä... ton lopun olisit voinut jättää sanomatta, on olemassa nimittäin pieni riski, että muutun takaisin ego elvikseksi, varsinkin kun noin kauniisti lainehdit
Niin ja vaikka, en yhdy kaikkiin näkemyksiisi se ei tarkoita, ettenkö seuraisi sanomaasi... kiitos kuuluu aina oivaltajalle, löydät sen itsestäsi.

Jokainen lukija lukee vain itseään. Olkoon kirjailijan, tai kenen tahansa luovan ihmisen teos ainoastaan väline, joka antaa ”lukijalle” mahdollisuuden nähdä jotain, mitä hän muuten ei huomaisi itsessään.

Taisit jo sanoa yllämainitun omalla tavallasi... toisto olkoon opintojen äiti, oivallukset ohjatkoon tietämme kohti valoa...

Niin no, kiitos nyt kuitenkin henkisestä tuestasi Hanion, olen vaatimaton yksi lukuisista, itseasiassa miljardeista, multinickeistä, eikä kiitos kirjoittamisesta kuulu edes minulle... persoonan palvonta on P:stä.

Kukaan ei voi sanoa omistavansa totuutta sen enemmän kuin orjakaan

T: mystic light slave blows your mind

Uusimmat

Suosituimmat