Telepaatinen viesti vastaanotto esimerkki

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Volitans
Hanion palaa lukemaan tätä ketjua. Olen telepaattisesti välittänyt viestin hanionille, jotta tätä ketjua on luettava.

Tiesin, että kirjoittaisit noin. Olen jo ottanut vastaan kaikki tämän ketjun viestit. Etkö ollut telepostituslistalla?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
spin0
Volitans
Hanion palaa lukemaan tätä ketjua. Olen telepaattisesti välittänyt viestin hanionille, jotta tätä ketjua on luettava.

Tiesin, että kirjoittaisit noin. Olen jo ottanut vastaan kaikki tämän ketjun viestit. Etkö ollut telepostituslistalla?

Ototinkin jo tätä. Olen Bcc-osiossa listalla. Valvon, ettei kukaan yritä vedättää mukamas telepaattisia -viestejä.

Vierailija
Volitans
spin0
Volitans

Ototinkin jo tätä. Olen Bcc-osiossa listalla. Valvon, ettei kukaan yritä vedättää mukamas telepaattisia -viestejä.

Aivan. On hyvä että näitä yhteyksiä telemoderoidaan. Käyttämäni foliosta tehty telespämmifiltteri suodattaa kyllä aika hyvin, mutta silti tulee välillä ajatuksia peniksen suurentamisesta.

Vierailija

Mistä näitä hörhöjä sikiää?

Eikö tule mieleen, että yksikin onnistunut "yliluonnollinen" tapahtuma
oikeuttaa Suomen skeptikkojen 10.000€ ja lisäksi Randin 1.000.000$ palkkioihin!
(ihmeparantuminen, levitaatio, telepatia, telekineesi, etc...)
Eipä ole kukaan käynyt kuittaamassa rahoja.

Mikäli raha ei kiinnosta, niin
ainahan voi antaa rahat vaikkapa lahjoituksena haluamaansa kohteeseen.
Julkisuus näyttää kyllä muutenkin kiinnostavan näitä väittäjiä.

Ennen em. palkkioiden kuittaamista kaikki höpinät ovat vain juuri sitä höpinää.

Vierailija

Entäs jos "yliluonnollinen" tapahtuma on osana tapahtumaketjua, johon ei voi sisällyttää ihmisten toistensa arvottamismekanismeja ja tavoitteita.
Jos ne vain tapahtuvat ihmisestä riippumatta kuten maa kiertää aurinkoa. Voimme nähdä, kokea ja kommentoida sitä, mutta emme mitenkään vaikuttaa siihen.

Siten voimme suoda toisillemme vapauden kommentoida, poiketen esimerkiksi esimerkkiäni koskien erään uskonnon aiemmasta kiellosta ja pakotteista, joista historia tuntee monia esimerkkejä.

Vierailija
tietää
Entäs jos "yliluonnollinen" tapahtuma on osana tapahtumaketjua, johon ei voi sisällyttää ihmisten toistensa arvottamismekanismeja ja tavoitteita.
Jos ne vain tapahtuvat ihmisestä riippumatta kuten maa kiertää aurinkoa. Voimme nähdä, kokea ja kommentoida sitä, mutta emme mitenkään vaikuttaa siihen.

Siten voimme suoda toisillemme vapauden kommentoida, poiketen esimerkiksi esimerkkiäni koskien erään uskonnon aiemmasta kiellosta ja pakotteista, joista historia tuntee monia esimerkkejä.

Kuvailet esimerkissäsi luonnollisen tapahtuman.
Jos voimme nähdä tai muuten kokea tapahtuman on se myös arvioitavissa.
Mikäli ei ole, niin se on tapahtunut havaitsijan pään sisällä.
(tälle ilmiölle on omia nimityksiä, kuten mielikuvitus, unet sekä hiukan vakavammasta päästä erilaiten tautiluokitusteen piiriin kuuluvat äänet ja näyt)
Tapahtumia ei tee todelliseksi pään ulkopuolisessa maailmassa se että haluaa niihin uskoa. (vaikka kuinka kovasti)

Vierailija

Jokainen tapahtuma on ainutkertainen niin monesti kuin sen kokijoita on sitä kokemassa. Tämä perustuu ihmisen havainnointikykyyn, jossa muut aiemmat kokemukset sekoittuvat osittain uuteen kokemukseen, ja syntyy havainto.
Voimme sen jakaa toistemme kanssa käyttäen käsitteitä ja muita havaintovälineitä siihen. Kokemus jaettuna ja välillisestikin koettuna on kokijan ainutkertainen tapahtuma.

Se että kokemusmaailmaa luokitellaan arvopainotteisesti, on ihmismielen defenssimekanismi, joka auttaa jäsentämään maailmaa mahdollisimman ekonomisesti siinä ympäristössä jossa elää. Kaikki "varmasti tapahtuva" on priorisoitu tärkeimmiksi. Varmuutta horjuttavat huomiot suodattuvat pois havaintomaailmasta. Ne ehkä indutition tasolla mielletään olevaksi, mutta varmuushakuisuuden vuoksi torjutaan aggressiivisesti.

Vierailija

Tietää voisi esimerkinomaisesti luetella muutamia "varmuutta" huojuttavia tapahtumia. (viitteet)

On se ihme, ettei yksikään virittynyt havainnoitsija maailmassa halua/viitsi/jaksa poimia silla havainnollaan/kyvyllään/lahjallaan
10.000€ + 1.000.000$ pois kulkemasta ja rahoita vaikkapa parapsykologian professuuria.
Vai onko aina kyseessä kyky/lahja/havainto, joka lakkaa toimimasta/tapahtumasta joka kerta, kun sitä tarkkaillaan toisen/kolmannen osapuolen toimesta?

Minä esimerkiksi lensin vime yönä ilman apuvälineitä, vieläpä menneisyydessä ja aivan eri sijaintipaikassa.
Tämä kokemus oli minulle tosi, ainutkertainen ja vieläpä nautinnollinen.
Enpä silti kerskuisi kyvylläni levitoida.

Vierailija

Eikö yliluonnollinen ole jo käsitteenä mahdoton?

Koska jos jokin mitä nyt pidetään yliluonnollisena, nähdään toiminnassa, niin sehän on täysin luonnollista? Vai onko tämän sanan perällä "mitä suurinosa kansasta pitää vaikeaselkoisena tai yliluonnollisena" ?

Esim jos ihmisen aivot kehittyisi ja saataisiin telekineettisiä voimia, niin eihän se sen jälkeen olisi yliluonnollista?

.Silkki

Vierailija

Vähän vaikeaa kun ne "horjuttavimmat" kokemukseni suodattuvat pois arkitietoisuudestani liian voimakkaina tai arkielämääni häiritsevinä.

Se mikä on jälkikäteen suodattunut arkitietoisuuteeni on melko kevyttä tavaraa. Vaikkapa naisen privaattien alueiden kopelointi usean metrin päästä vaatteiden läpi ja keskustelu samasta teemasta hänen kanssaan kuin leivän ostosta.

Pitäisikö Randia käydä kopaisemassa? Ei kiitos.

Vierailija
tietää
Vähän vaikeaa kun ne "horjuttavimmat" kokemukseni suodattuvat pois arkitietoisuudestani liian voimakkaina tai arkielämääni häiritsevinä.

Se mikä on jälkikäteen suodattunut arkitietoisuuteeni on melko kevyttä tavaraa. Vaikkapa naisen privaattien alueiden kopelointi usean metrin päästä vaatteiden läpi ja keskustelu samasta teemasta hänen kanssaan kuin leivän ostosta.

Pitäisikö Randia käydä kopaisemassa? Ei kiitos.

Mitä se höpisee?
Naisen privaatti alueet mainittu! ...alkoi kiinnostaa, kerrohan lisää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat