Meikkaatko?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Niin että miten on? Myös kynsilakan käyttö kiinnostaa.

Itse en meikkaa. Joskus kun oltiin poikain kanssa vielä kovia punkrokkareita, piti ainakin keikoille hiukan värittää silmän seutuja. Sittemmin olen palannut juurilleni olemaan tavallinen juntti.

Sivut

Kommentit (122)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Tarkoittaako tuo joka päivä vai silloin tällöin? Vain juhliin, töihin vai roskapussiakin viemään?

Laitoin "ei", koska en yleensä meikkaa. Kunnon maski pitää vetää naamaan kun lähtee menojalalla, mutta en käsitä ihmisiä jotka laittavat ripsaria ja huulipunaa vaikka pitäisi kaatosateessa viedä roskapussi ulos.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Neonomiden luentoo odotelless toteen, ett tää meikkaus on selkee juttu ihmisen parinmuodostusprosessiss, koska kutsuvan "sotamaalauksen" on tarkotus houkutella kumppanii, mutt vakiintuneess parisuhteess meikkaus saa uusii ulottuvuuksii.

Se voi olla jatkuvan haun osoitus, hierarkinen viesti toisten paitsijäämisest tai turhamaisuutt, joka sekin selittyy jollain.

Tosielämässä tosikumppanuus ei tarvii meikkei eikä feikkei; oot sellanen ku oot, tosinakuna, aamuun heränneenä, hyväksyttynä ja silleen.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Pikku Gen
Tarkoittaako tuo joka päivä vai silloin tällöin? Vain juhliin, töihin vai roskapussiakin viemään?

Laitoin "ei", koska en yleensä meikkaa. Kunnon maski pitää vetää naamaan kun lähtee menojalalla, mutta en käsitä ihmisiä jotka laittavat ripsaria ja huulipunaa vaikka pitäisi kaatosateessa viedä roskapussi ulos.

Sama täällä, että milloin vaatii "edustamista", niin tulee meikattua, mutta esim. roskapussin vientiin tai lähikaupassa pistäytymiseen en meikkaudu. Ja eikä tuota jossain lähipaikan juottolassa kaverien kanssa pistäydyttäessä tule myöskään meikattua. Itse olen aina ihmetellyt, että miksi pitää vetää pakkelia naamaan johonkin lähikauppaan mennessä. Onko siinä tarkoituksena sitten hurmata lihatiskin kaveri vai mikä on ideana?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Itse en lähde tämän muumimaailman ulkopuolelle ilman meikkiä. Yksinkertaisesti tykkään näyttää siltä, että peiliin katsominen on mukavampaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat