Lapset vs. Aikuiset

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Eilen tuli se "hullu juttu" tms. -ohjelma telkkarista. Siinä kyseltiin, kummat ovat tärkeämpiä, lapset vai aikuiset. Mun mielestä aikuiset ovat tärkeämpiä, koska vain ne voivat tehdä uusia lapsia vanhojen tilalle.

Kommentit (7)

Vierailija
CE-hyväksytty
Eilen tuli se "hullu juttu" tms. -ohjelma telkkarista. Siinä kyseltiin, kummat ovat tärkeämpiä, lapset vai aikuiset. Mun mielestä aikuiset ovat tärkeämpiä, koska vain ne voivat tehdä uusia lapsia vanhojen tilalle.

Lapsetkin voivat tehdä usia lapsia kasvettuaan aikuisiksi ruumiiltaan.

Vierailija
CE-hyväksytty

Vähän sama kuin tuo muna ja kana vertaus. Lapset tarvitset huoltajia, kaitsijoita ja opettajia, kun taas lapsissa on uudet sukupolvet ja jatkuvuus. Mielestäni yhtä tärkeitä molemmat.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tyypillinen väärinkäsitys. Tärkeintä on purjehtiminen. Lapsista voi tulla navigaattoreita, niin kuin vanhemmistakin, purjehtijoita.

Kumpi on tärkeämpi: aikuinen purjehtija vai lapsi purjehtija. Purjehtijoita ei tehdä, sellaiseksi synnytään.

Tiistaina 11. syyskuuta tullut juttu on cehyväksytty tarkoitettu vain katsojia hämäämään. Ikään kuin muut ymmärtäisivät purjehtimisesta jotain.

Tyypillinen väärinkäsitys.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Lapset voivat olla lahjakkaita, jolloin he voittavat monet aikuisetkin. Lapsille olisi hyvä antaa mahdollisuus kehittyä. Tosin nykyaikana monetkaan lapset tuskin jaksavat muuta kuin pelata tietokoneella.

Tässä yksi kehittynyt rullaluistelija, jos ei lapsi niin nuori kuitenkin:
http://tinyurl.com/38qac3

Vierailija
Dredex
Lapset voivat olla lahjakkaita, jolloin he voittavat monet aikuisetkin. Lapsille olisi hyvä antaa mahdollisuus kehittyä. Tosin nykyaikana monetkaan lapset tuskin jaksavat muuta kuin pelata tietokoneella.

Tässä yksi kehittynyt rullaluistelija, jos ei lapsi niin nuori kuitenkin:
http://tinyurl.com/38qac3

Valitettavasti tietokone ei ole niin suosittu ku idioottipelilaatikot ( pleikkarit ja muut vastaavat). Itse hyödyin paljon PC:stä. Ilman sitä en olisi oppinut kasaamaan ja säätämään tätäkään konetta.

Konsolista ei tarvitse oppia kuin virtanappi ja sen toiminto.

Vierailija
Mun mielestä aikuiset ovat tärkeämpiä, koska vain ne voivat tehdä uusia lapsia vanhojen tilalle.

Katso aikuisia ihmisiä todella tarkasti!

Ts. iältään aikuisia, mutta käytökseltään lapsia.

Moni lapsi siis saa lapsia.

Aikuinen lapsiko olisi jotenkin tärkeämpi. Ei tietenkään ole.

Kummatkin ovat yhtä MERKITYKSETTÖMIÄ elämä nimisen ilmiön kannalta... "sota ei kaipaa yhtä miestä".

Uusimmat

Suosituimmat