No, mikä on kun ei mulkututa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi olet tällä hetkellä ollaan tyytyväinen?
Kun lukee tämän Historia... -osion ketjuja, niin kaikkia tuntuu niin vallan tavattomasti pännivän. Vitutusketjuukin tule materiaa enemmän kuin kirjaaja ehtii ylös kirjaamaan.
Jos sattuu niin ihmeellisesti, että olet tyytyväinen oloosi (qaz ja henkka myös), niin miksi?

Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen.
Kävin kunnallisessa hammaslääkärissä ja kaikki on suuontelossa olosuhteisiin nähden hyvin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ah, huomaan markentin huomanneen, että on turha potkia tutkainta vastaan, miksi kiukutella tosiasioista?

No minultakin putosi, juuri tänään hampaasta paikka, ja jourun sen kanssa elämään, mutta ei se kiukuttelusta miksikään muutu.

Olosuhteisiin nähden olen siis tyytyväinen, tai ainakin tiedostan oloni, määrittelemättä sitä miksikään.

Vierailija

Kyllä mä oon melkein aina tyytyväinen olooni lähinnä sen takia että oon suorastaan naiivin optimistinen ihminen. Nyt just tällä hetkellä tyytyväisyyteen en muuta syytä keksi kun että duunipäivä takana, päikkärit nukuttuna ja downloadattujen Jericho jaksojen katselu edessäpäin. Ja aurinkokin paistaa

Tutkainta vastaan potkiminen on meitsillekkin ollut aina ihan käsittämätöntä. Ja ei liene suuri salaisuus että tää h,k&y osio tiede.fi:ssä on ylivoimasesti huonoin. Mikä on harmi koska tästäkin osiosta sais ihan asiallisen foorumin mutta tuntuu että kaikki mitä täältä löytyy on apokalyptisia tuomiopäivän profetioita.

Vierailija

henkka:
"Ah, huomaan markentin huomanneen, että on turha potkia tutkainta vastaan, miksi kiukutella tosiasioista?"

Niin on, sen elämä opettaa ja miksei myös Sipirja.
Tietänen mitä tässä yhteydessä tutkain tarkoittaa, mutta mitä se oikeesti tarkoittaa? Sinä kun olet tuollainen sananpyörittäjä niin kerrohan se ennen kun tuo Simonaho tulee ja vie kaiken jaettavissa olevan maineen ja kunnian.

Vierailija

Kyllä simoaholle voi antaa kunnian sanojen pyörityksestä, kaikin mokomin.
Mitä tulee tuohon tutkaimeen, niin tuo siprija, tai elämä sinänsä jo sopii sen määrittelyyn hyvin.

Ei siis potkita siperiaa, eikä elämää vastavirtaan, vaan eletään sen myötä, mukana.

Ei se aina kohtele silkkihanskoin, mutta ruokkii aina pientä sydäntä, ja saa sen kokemaan oman olemuksensa, tuntemuksensa, rakkautensa.

Vierailija

Olen oppinut olemaan tyytyväinen vähäisempääkin lapsena ollesani eräillä seuduilla. Siltä ajalta ja myöhemminkin juontuu kai se että olen aika tyytyväinen elämääni. Jos on kurjuutta ja muuta ikävää nähnyt ympärillään/yhteiskunnassa, niin silloin ei taida pienet asiat enää suuremmin v-ttaa. Se on turhaa kiukutella mitättömistä asioista, eihän ne asiat sillä paremmaksi muuttuisi, ainoa mikä muuttuu, on kiukkuilijan/v-tuneen mieliala.

Ei kerta kaikkiaan ole sellaista asiaa joka laittaisi minut sellaiseen jamaan juuri nyt että alkaisi kamalasti v-maan.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005
markent
Tietänen mitä tässä yhteydessä tutkain tarkoittaa, mutta mitä se oikeesti tarkoittaa?

Tutkain tarkoittaa terää. Raamatussa Jeesus neuvoopi, että on turha potkia tutkainta vastaan. Uudempaan käännökseen se onkin taidettu laittaa niin, että on turha potkia pistintä vastaan.

Niin ja minäkin kuulun muuten näihin perustyytyväisiin ihmisiin. Yleensä ei mikään pahemmin harmita, vaan kaikki on ihan hyvin...

Vierailija

Elämä on jumittunut omituiselle radalleen, joka pätkii ja risteilee. Roikun mukana ja äksyilen joskus. Menettelee.

Hammaslääkäri on helläkätinen ja hymyilee minulle.

Vierailija
tietää
Elämä on jumittunut omituiselle radalleen, joka pätkii ja risteilee. Roikun mukana ja äksyilen joskus. Menettelee.

Hammaslääkäri on helläkätinen ja hymyilee minulle.

Oletko miettinyt syytä ?

Vierailija

Aurinko paistaa kuten on paistanut jo kauan ja tulee säteilemäänkin tuottaen uutta elämää ja tuhoten vanhaa.
Mutta huomis-aamuksi ennustettiin pilvistä.
Suomi Nostalgiaa; Hausmylly - Maailman reunalla. Viimeinen nistiretki.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat