Ihminen ja ihmisen energiakeskukset :);):)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun http://www.onesimpleprinciple.com ajatukseni ymmärtää oikein, ymmärtää että energiahoidot, reikihoidot, rosenhoidot ym. itämäiset ajatukset ihmisestä ja ihmisen energiakeskuksista pitävät paikkansa.

Ihminen koostuu kolmiulotteisesti laajenevista energiakeskittymistä joista avautuu energia-aaltoja jotka virtaavat kolmiulotteisesti laajenevien energiakeskittymien välisellä alueella.

Joillakin alueilla syntyy energiavirtojen tukoksia ja siitä tulehduksia jne.

Esim. jooga on erinomainen tapa pitää oma keho kunnossa. Siinä kehon liike ja hengitysharjoitukset avaavat tukoksia ja ennaltaehkäisevät niitä.

Savor

;):)

Kommentit (3)

Vierailija

Savor is back!

Kaksi ystävääni harrastavat reikihoitoa, ja ainakin toisen kanssa heistä olen tuntenut selviä energia aaltoja, kun hän on antanut hoitoa.
Siitä en tiedä olivatko kolmiulotteisia kuitenkaan, mutta selvää energiaa kuitenkin.
Kokeilimme hoitoa myös että minä olin humalatilassa ja silloin fyysiset vaikutukset olivat huomattavasti suurempia, ja melkein heti, siis hoidon alussa, kehon valtasi kylmyys ja huonovointisuuden tunne. Tämä viimeistään todisti minulle että hoidossa on totuusperänsä.

Kannattaa kokeilla. Mutta ei alkoholinvaikutuksen alaisena. Viina pois kaupoista ja muuta tilalle.

Vierailija
Savor
Kun kolmiulotteisesti laajeneva http://www.onesimpleprinciple.com ajatukseni ymmärtää oikein, ymmärtää että kolmiulotteisesti laajenevat energiahoidot, reikihoidot, rosenhoidot ym. itämäiset ajatukset ihmisestä ja ihmisen energiakeskuksista pitävät paikkansa.

Kolmiulotteisesti laajeneva ihminen koostuu kolmiulotteisesti laajenevista energiakeskittymistä joista avautuu kolmiulotteisesti laajenevia energia-aaltoja jotka virtaavat kolmiulotteisesti laajenevien energiakeskittymien välisellä alueella.

Joillakin alueilla syntyy kolmiulotteisesti laajenevia energiavirtojen tukoksia ja siitä tulehduksia jne.

Esim. kolmiulotteisesti laajeneva jooga on erinomainen tapa pitää oma kolmiulotteisesti laajeneva keho kunnossa. Siinä kehon kolmiulotteisesti laajeneva liike ja hengitysharjoitukset avautuvat tukoksia ja ennaltaehkäisevät niitä.

Savor

;):)

Lopeta jo

Uusimmat

Suosituimmat