Vatun urpous hervannassa.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Urpouden akseli. TTY, VTT ja poliisikoulu. Näiden toistensa naapurissa sijaitsevien laitosten sisältä löytyy urpoimmat henkilöt. Välillä ei pysty meneen bussilla ohi, kun auto tulee täyteen toinen toistaan urpompia ääliöitä. Hermiakin rivin jatkona on pullollaan urpoja, mutta jätän sen pois, koska täällä on yksi kova jätkä. Se olen minä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Allekirjoitan väitteen. Olen joskus asunut Mikontalon lähellä.

Allekirjoitan väitteen, vaikka en ole varma, mitä tuolla aloitusviestillä tarkoitetaan. Totta se silti on.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
sfinksi

Allekirjoitan väitteen, vaikka en ole varma, mitä tuolla aloitusviestillä tarkoitetaan. Totta se silti on.

En ole koskaan asunut hervannassa, enkä tule asumaan.

Vierailija

Kieltämättä tästä ohi kulkee jos jonkinnäköisiä tampioita. Asun aivan poliisikoulun parkkipaikan vieressä, ja välillä ulkoa kuuluu apinalaumamainen älämölö, jonka lähteestä ei koskaan voi olla varma.

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
CE-hyväksytty homo
Urpouden akseli. TTY, VTT ja poliisikoulu. Näiden toistensa naapurissa sijaitsevien laitosten sisältä löytyy urpoimmat henkilöt. Välillä ei pysty meneen bussilla ohi, kun auto tulee täyteen toinen toistaan urpompia ääliöitä.

Voi sinua ressukkaa.... oot tainnu saada ensin lähtöpassit TTY:ltä ja sitten vielä poliisikoulustakin!
Voi sinua pientä vässykkä ressukkaa..... Tovottavasti saat kuitenkin aikasi kulumaan täällä Hervannassa vaikket mitään opiskelekkaan.
Voin jopa kävellessäni moikata sinua, kun itkeä tuherrat paskaa elämääsi muiden spurgujen kanssa puiston penkillä.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Vierailija
Desi
Kieltämättä tästä ohi kulkee jos jonkinnäköisiä tampioita. Asun aivan poliisikoulun parkkipaikan vieressä, ja välillä ulkoa kuuluu apinalaumamainen älämölö, jonka lähteestä ei koskaan voi olla varma.

Asun etelämpänä, mutta älämölö kuuluu siltikin.
Otan osaa, oikeasti.

Vierailija
Finlandes
Eikös Mansessa ollut joku vuosi sitten puhetta pikaraitiotiestä? Onko se viellä suunnitelmissa?

Ei muistaakseni eivät suunnittele. Halusivat myös metroa, muttei sekään toteudu rahanpuutteen takia.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Desi

Oon sitten kävelly siitä monesti, mutta en oo mölynny.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
sfinksi

Paskalla joku vekkuli käy vähän väliä siellä hississä, on jotain juttua internetissä.

Vierailija

Kyllä, olen käynyt vahingossa Tampereella joulukuussa 2004. Olin suurimman osan ajasta kännissä. Lisäksi eivät päästäneet ilman "selittelyjä" baariin (joku rautatieaseman luona ollut räkälä) ja sitten CMX:n keikalla jossain isommassa paikassa jouduin pisuttamaan tuoppiin kun järjestyksenvalvojat eivät päästäneet vessuun. (siitäs saivat, se kaatui lattialla "Matin" aikana)

Onneksi sieltä pääsi tietä pitkin pois. Jäi vielä juuttaan kova krapula mokomasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat