Huijari

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Melkein 2.5 vuotta olen teitä jo huijannut. Melkein rupesin jo itsekin uskomaan avaruusolioihin ja omiin juttuihini. Yritän lopettaa tämän kirjoittelun ennen kuin rupeaa viiraamaan.

Sivut

Kommentit (18)

salai
Seuraa 
Viestejä7265
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs
Melkein 2.5 vuotta olen teitä jo huijannut. Melkein rupesin jo itsekin uskomaan avaruusolioihin ja omiin juttuihini. Yritän lopettaa tämän kirjoittelun ennen kuin rupeaa viiraamaan.
Jos tuon verran pikkuisen viiraa, ei se ole meitä vielä pahemmin haitannut. Mutta itse tietysti tiedät paremmin miltä tuntuu.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tiäremiäs
2 kirjottajaa samalla nimimerkillä, aina kännissä kirjotellaan.

Ei tunnu uskottavalta, kyllä sinä olet varmaakin kirjoittanut itse kaikki tieremiähen viestit.
Tuskin kukaan luulee että olet ufohihhuli.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
2 kirjottajaa samalla nimimerkillä, aina kännissä kirjotellaan.

Viestien määrästä ja ajankohdista päätellen taidatte olla aika usein kännissä?

salai
Seuraa 
Viestejä7265
Liittynyt17.3.2005

Tässäpä molemmat herrat,
toinen vaihteeksi selvin päin:

Tarkennus: Tuo selvä jahtaa ilmassa leijuvaa ufoa,
toinenhan on tulossa jurrissa Ale-pubista, eikä tajua mitään.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Sä olet kyllä ihan ainutlaatuinen tapaus. Pysy täällä meidän muiden iloksi.
Ja sitä paitsi, haluan että työllistyt. Älä jätä tätä palstaa ennen kuin olet duunissa tai opiskelemassa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Ei se mitään, mutta olet konjakkipullon velkaa. Tai sitten sen metsästetyn humanoidin.

Vierailija

Luulit tietty päässees siitä kivestä; ehei - se me tuodaan takasin sun tielle. Turha tulla enää pyyteleen sen nostamista.

Vierailija

Voisko tiäriksen ostaa lemmikiksi? Kunhan kunta maksaisi lemmikin kaljat ja muut isot reviirimenot, vois sille jonkin halvan pesän järjestää naapurin maatilan ylisiltä eli vintiltä. Huopa ja makuupussi ym vois mennä lemmikin veropoistoissa. Oha se uhanalainen laji.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
taiteilijatyyppi
Voisko tiäriksen ostaa lemmikiksi? Kunhan kunta maksaisi lemmikin kaljat ja muut isot reviirimenot, vois sille jonkin halvan pesän järjestää naapurin maatilan ylisiltä eli vintiltä. Huopa ja makuupussi ym vois mennä lemmikin veropoistoissa. Oha se uhanalainen laji.

Laitetaanko eBayhin?

Maininnalla, "humanoidi myydään erikseen".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat