Selitys tälle ilmiölle?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olimme ystävieni kanssa tässä joku aika sitten istumassa iltaa ja kaikki olivat jokseenkin sekavassa olotilassa. Jossain vaiheessa iltaa eräs ystäväni jäi tuijottamaan avointa kämmentään ja kysyi: "-näettekö tuon pallon kädelläni?" Kukaan ei nähnyt kämmenellä yhtikäs mitään. Kaikki repesivät nauramaan ja vetosivat ystäväni melko sekavaan olotilaan. Välittömästi tämän jälkeen ystäväni otti pöydällä olleen kameran ja otti kuvan avoimesta kämmenestään. Tämän jälkeen hän pyysi katsomaan tulosta ja katsoessamme digikameran näyttöä, kämmenellä tosiaan erottui erittäin selvästi siniharmaa pallo. Pallo oli lähes symmetrinen ja läpikuultava. Emme olleet uskoa silmiämme. Olen jälkeenpäin nähnyt myös kehitetyn kuvan tuosta ja samalta se näytti silloinkin. Hieman epätarkka vain kiireisen toiminnan tuloksena.

Mistä tässä oli kyse?

Sivut

Kommentit (139)

Vierailija

Kaverisi oli photoshopannut kuvan kameraansa valmiiksi pitääkseen hieman hauskaa kustannuksellanne... "epätarkkuus" on aina oiva keino häivyttää kahden eri kuvan raja...

Edit: jos kamera oli toisen henkilön, hän on voinut huomaamattanne vaihtaa muistikortteja.

Vierailija
henkka
Vedätyksestä, oli kamerakin sopivasti paikalla.

kamera oli erään toisen ystäväni. kyse tuskin oli vedätyksestä koska kaikki tapahtui aika monen ihmisen läsnäollessa.

Vierailija

okei... jos unohdetaan tuo vedätyksen mahdollisuus, niin keksittekö mitään muuta selitystä tuolle? itse en, tietyistä syistä, usko kyseessä olleen vedätys...

Vierailija
Laurus
No sitten epäilen että teillä muilla viiraa päässä No ei, en pysty keksimään järkevää selitystä tälle

no meillä kyllä viiraakin päässä mutta tuo tapaus ei johtunut siitä...

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Mummo
Humanoidinmuna. Haudo sulatusteholla mikroaaltouunissa.

Tuo saattaa olla vaarallista - suosittelisin Tiäremiähen konsultointia tässä asiassa.

Voisihan siitä ensin tehdä munakkaan, ihan testimielessä.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
master_bates
okei... jos unohdetaan tuo vedätyksen mahdollisuus, niin keksittekö mitään muuta selitystä tuolle? itse en, tietyistä syistä, usko kyseessä olleen vedätys...

Eikö selitys kelvannut?

Vierailija

Ei mutta mietitäänpäs ihan mielenkiinnosta, entä JOS se onkin tapahtunut juuri niinkuin master bates kertoi meille, ilman mitään vedätyksiä.

Vierailija
Snaut
Laitapa se kuva tänne palstalle, niin on helpompaa arvuutella...

näin itse asiassa oli tarkoituskin ennen kuin tätä ketjua olin aloittamassa, mutta se on pienen mutkan takana ja skannerikin pitäisi löytää. heti kun saan nuo hoidettua niin laitan sen tänne teidän ihmeteltäväksi.

Vierailija
Laurus
Ei mutta mietitäänpäs ihan mielenkiinnosta, entä JOS se onkin tapahtunut juuri niinkuin master bates kertoi meille, ilman mitään vedätyksiä.

tätä lähinnä hainkin täältä. teorioita, mitä tuo voisi olla. en kuitenkaan voi pakottaa teitä uskomaan tuota tarinaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat