Junttauskonekuski.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Voi olla, että sittenkin paalutuskoneenkuljettaja on sittenkin mukavampi duuni, kuin kaivuri- tai nosturikuski. Vois naisetkin katsella ihan eri silmällä jos olisi junttaamamies. Vaikea kuitenkaan varmaksi sanoa. Riippuu tietysti vähän muistakin asioista. Esimerkiksi moniosaamisesta.

Kommentit (10)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Entäpä rammerinkuski? Istuu lentokenttätyömaalla vuosikausia yksinään kopissaan kuulokkeet korvissa kiviä särkemässä.

Kun naisen viereen pääsee, jumputtaa aamuyöhön asti samalla tahdilla kuin koneensa.

Tuossa taskuversio sellaisesta vehkeestä:

Tuollaisellakin menisi ehkä tiäremiähen kivi palasiksi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Oot niinku urasuunnitteluu tekemässä?
Pienen vinkin vois antaa...
Paalutuskone tuppaa oleen jonkun tontilla niitä paaluja junttaamassa, ja harvemmin noilla byggilla niitä neitoja rampaa. Kaivurikuski hommailee monasti myös yleisillä alueilla, missä neitokaiset sipsuttelee ohi korkokengissään ja minihameissaan päivää piristämässä.

Et oo ajatellu asfalttimiehen hommia?
Sais hyvää liksaa, kausityö, ja kesällä kunnon rusketuskin tulis ihan ittestään.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

No eilenkin bussissa nuoret naiset katteli ikkunasta että mitä siellä oikein tapahtuu kun junttaamamies junttas. Mä en juntannut. Kattelin niiden naisten kanssa että mitä siellää juntataan, vaikka kyllähän mä tiedän mitä siihen rakennetaan ja miksi. Asfalttihommiin mä olen liian aneeminen jö nössö. Ja se on tiimityötä, niin ei voi juopotella kokoajan.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Aikoinaan koulussa eräs opettajista oli ihan oikea tulenpalavanpunainen kommunisti. Värillä viittaan sekä poliittiseen maailmankatsomukseen että kasvojen väriin. En edes muista mitä oppiainetta hän opetti.

Yleensä hän opetti (asian sivusta) kokouksissa käytettäviä junttaustekniikoita. On niistä opeista hyötyäkin ollut.

Uusimmat

Suosituimmat