Majestic 12

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässähän meillä on todisteet Ufoista. Vai onko nämä kaikki dokumentit väärennettyjä?

http://www.majesticdocuments.com/

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

aitoja on mut minkäs teet ?
vaikka 100% kansasta vaatisi pääsyä ja tietoa area51:stä yms, vastaus olisi *vitut teillä oo asiaa tänne, kaikki on huuhaata, ufoja ei oo*
ja minkäs sille voit ? väkisinkään et pääse sisään, tietojen ja todisteiden kimppuun koska armeija vahtii ja jos yrittää jotain niin sut tapetaan, syynä *uhka kansalliselle turvallisuudelle/ luvaton oleskelu sotilasalueella* jne...

ne pelas korttinsa hyvin koska nää tyypit on niitä jotka ei vain jaa kortteja, vaan tekevät koko pakan ite.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Raamattu todistaa 100% varmuudella jumalan olevan olemassa.

Kysymys siis kuuluukin: Ovatko UFO pilotit kristittyjä? Vai palavatko he helvetin tulessa?

Kontenneuker
Seuraa 
Viestejä159
Liittynyt8.12.2005

Anteeksi nyt vaan, mutta täytyy olla jotenkin vajaa jos ei usko ufo ilmiön olevan todellinen.

Todisteita on runsaasti ja vain luupää voi ne kiistää. Kaikki ne miljoonat ihmiset jotka ovat ufoja nähneet ovat varmaan mielestänne valehtelijoita tai hulluja. Hah, vaikea varmaan selittää havaintoja joissa on mukana tuhansia ihmisiä, tutka ja kameroita. Esim. lentokentillä näitä uutisoidaan sattuvan aina välillä. Ilmiö on todellinen, sitä ette voi kiistää.

Ufojen alkuperä on vaikeampi todistaa, mutta luonnollisesta ilmiöstä ei voi olla kyse kuin murto-osassa tapauksista.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
Kontenneuker
Anteeksi nyt vaan, mutta täytyy olla jotenkin vajaa jos ei usko ufo ilmiön olevan todellinen.

Olen samaa mieltä. Olen jotenkin vajaa luupää.

Kontenneuker
Seuraa 
Viestejä159
Liittynyt8.12.2005
Finlandes
Kontenneuker

Olen samaa mieltä. Olen jotenkin vajaa luupää.

Olen pahoillani.

Pride
Seuraa 
Viestejä593
Liittynyt24.5.2005
Kontenneuker

...vieläkään ei vaan ole minkäänlaista kontaktia tapahtunut. Ei kuvia, ei videota, ei viestiä, ei radiosignaaleja - ei mitään.

Anteeksi nyt vaan.
Kontenneuker
Seuraa 
Viestejä159
Liittynyt8.12.2005
Pride
Kontenneuker

...vieläkään ei vaan ole minkäänlaista kontaktia tapahtunut. Ei kuvia, ei videota, ei viestiä, ei radiosignaaleja - ei mitään.

Anteeksi nyt vaan.

No tämä on varmaan se ainoa video mitä ufoista on kuvattu.

http://www.youtube.com/watch?v=I97miIH4Gno

Yhtään valokuvaa ufoista ei valitettavasti ole koskaan otettu.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
Kontenneuker
Olen pahoillani.

Itse asiassa niin minäkin. Haluaisin kyllä uskoa tähän. Ongelma vain on että olen lähes militantti pessimisti. Draken kaavaa laskiessani sain tulokseksi nollan.

Sitten muistin että jossain kaukaisessa galaksissa oli kauan sitten planeetta nimeltä maa. Pakotin itseni hilaamaan lukuja ylöspäin. Lopulta sain tulokseksi jotain hieman yli kympin.

Vierailija

*KÖH*

Taasko te ihmiset ootte jo unohtaneet että ufo tarkoittaa VAIN ja AINOASTAAN tunnistamatonta lentävää esinettä, tennispallokin on luokiteltavissa uhvoksi kunnes se on tennispalloksi tunnistettu

EI NIIN MITÄÄN TEKEMISTÄ MAAPALLON ULKOPUOLISEN ELÄMÄN KANSSA

ps. MJ-12 on feikki, eivät ole oikeasti olemassa

Vierailija
elemenz
aitoja on mut minkäs teet ?
vaikka 100% kansasta vaatisi pääsyä ja tietoa area51:stä yms, vastaus olisi *vitut teillä oo asiaa tänne, kaikki on huuhaata, ufoja ei oo*
ja minkäs sille voit ? väkisinkään et pääse sisään, tietojen ja todisteiden kimppuun koska armeija vahtii ja jos yrittää jotain niin sut tapetaan, syynä *uhka kansalliselle turvallisuudelle/ luvaton oleskelu sotilasalueella* jne...

ne pelas korttinsa hyvin koska nää tyypit on niitä jotka ei vain jaa kortteja, vaan tekevät koko pakan ite.

Siinä vaiheessa kun 100% kansasta(siis siviiliväestöstä), olisi siinä uskossa että hallitus oikeasti piilottelee jotakin maan ulkopuoliseen elämään viittaavaa, ja haluasivat tietää, niin eiköhän myös suurin osa armeijasta liittyisi siihen mukaan(huom. sotilaat ja upseeristo ovat myös ihmisiä. ei aivottomia zombeja)

Vierailija

Kun tänne tulee ufoja, niin minulla on heille tärkeämpi viesti kuin heillä minulle.

Saa nähdä millä kielellä, ja millä medialla viestitän sen.

Tuskin äänellä tai 800-900nm optisella alueella (tekstikin pitää nähdä).

Ehkä joku Lapua 308 Win olisi sopiva media. Tulee nopeammin perille kuin sanottu sana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat