JYMYPAUKKU!! TIÄREMIÄS heittäny KIHLAT peliin.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 758#569758

Kukahan perkele on se onnet.. eikun siis onnekas jät.. eikun siis muija??

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

MITÄMITÄMITÄ

KuKa vahvistaa uutisen? Pubi puhuu jostain , mutta mikä on alkuperäislähde?

Nyt kaikki tutkivat zurnalistit helikoptereilla Hervantaan!

Vaatimme lisätietoa!

Vierailija

Höpsistä kukkuu, tyson. Mummot tarvitsevat keskimääräistä vähemmän unta. Pappaakin pitää vielä odotella olutseuran kuukausikokouksesta.

Enkä sitäpaitsi saa unta, ennen kuin tämä jymyuutinen on joko vahvistettu tai dementoitu.

Vierailija
tiäremiäs
En taida olla.
Entäs se sun kaveri?; teitä kun oli kuulemma kaksi samalla nikillä täällä kujeilemassa. Vai muistankos vallan väärin?

Vierailija
Mummo
Höpsistä kukkuu, tyson. Mummot tarvitsevat keskimääräistä vähemmän unta. Pappaakin pitää vielä odotella olutseuran kuukausikokouksesta. Enkä sitäpaitsi saa unta, ennen kuin tämä jymyuutinen on joko vahvistettu tai dementoitu.

Ei muuten pidä paikkaansa. Kävin uusituttamassa äitini (81 v) Imovane reseptin. Apteekista eivät antaneet. Perhelääkäri soitti apteekkiin, ja antoi luvan. Imovanea (nukahtamislääke) oli apteekin mukaan pitänyt olla vielä 42 pilleriä.
Olinkin ihmetellyt, kun äitini aina vaan nukkuu, ja nukkuu. Moitin häntä asiasta. Tarkkailen.

Vierailija

Lassi, vähän samankaltainen tilanne oli meillä muutama vuosi anopin kanssa. Kävi ilmi, että hän napsi ylimääräisiä Imovaneja, kun halusi aina vain nukkua.

Sittemmin selvisi, että taustalla oli yksinäisyydestä ym. johtuva masennus. Nyt anopi on hyvässä vanhainkodissa ja asianmukaisella masennuslääkityksellä hän on taas oma vauhdikas, turhamainen ja utelias itsensä. Vanhusten masennus on vielä vaikeammin huomattavissa kuin lasten ja nuorten. Hienoa, että jaksat nyt seurata hänen mielialaansa tarkemmin

Vierailija
Mummo
... naps.... Hienoa, että jaksat nyt seurata hänen mielialaansa tarkemmin

Tämän ketjun aihe on kylläkin kihlat. Minä en enää saa tosiystävää. Juuri napsasin kuvan, miten olen varautunut, jos se oikea sittenkin tulis eteen.Timanttikihlasormus sekä rubiini-riipus odottaa ottajaa. Ostin noi ihan vaan varuilta. Kukaan nainen ei ole niitä vielä päässyt kokeilemaan.

Tein tuon kuva-asetelman ihan pikaisesti, mutta siinä on oleellisin. Kosinko siis sua?

Vierailija

Jos olkoonkin asetelma kuvassa onnistuneempi niin ei ole samoin asetelma mielessäsi, jonka synkeän sävyisenä puit tälläisiin sanoihin:

Lassi
Minä en enää saa tosiystävää.

Lassi
Timanttikihlasormus sekä rubiini-riipus odottaa..

Et tarvitse Lassi sormukseesi timantteja etkä riipukseesi rubiineja kunhan vain säilytät sydämesi hehkuvan kultaisena ja mielesi avoimena.. ethän kadota hymyäsi äläkä liioin toivoasi näinä yhä syksyn tummenevina iltoina.. niin vielä on saapuva Jämsän äijällekin päivä jolloin toisen ihmisen iho lämmittää iltaisin peittonasi.. ja tosiystävän sydän sykkii rinnallasi...

Vierailija
Ananda
Et tarvitse Lassi sormukseesi timantteja etkä riipukseesi rubiineja kunhan vain säilytät sydämesi hehkuvan kultaisena ja mielesi avoimena.. ethän kadota hymyäsi äläkä liioin toivoasi näinä yhä syksyn tummenevina iltoina.. niin vielä on saapuva Jämsän äijällekin päivä jolloin toisen ihmisen iho lämmittää iltaisin peittonasi.. ja tosiystävän sydän sykkii rinnallasi...
En luota enää naisiin, joten olenkin päättänyt antaa nuo korut pojalleni (17 v.)

[size=150:32lx8kou]Onhan kyse nyt kihlaketjusta?[/size:32lx8kou] Saatan nimittäin herpata oikeaan tiedekeskusteluun, jos ei ole
Aslak on ollut hiljakseen pitkän tovin. Teen hänelle kuvagalleriaa nettiin. Siinäpähän tulee rankkaa juttua kuvien kautta. Totuus, jota kihlat eivät ole

Vierailija
koi
8Kukahan perkele on se onnet.. eikun siis onnekas jät.. eikun siis muija??

Koi, jos katsotaan viestihistoriaasi tällä foorumilla, voidaan todeta että keskityt pääsääntöisesti muiden nimimerkkien arvosteluun tavalla tai toisella. Sen sijaan asiantuntijakommenttejasi lienee turha odotella mistään aiheesta

Vierailija
MarsMan
koi
8Kukahan perkele on se onnet.. eikun siis onnekas jät.. eikun siis muija??

Koi, jos katsotaan viestihistoriaasi tällä foorumilla, voidaan todeta että keskityt pääsääntöisesti muiden nimimerkkien arvosteluun tavalla tai toisella. Sen sijaan asiantuntijakommenttejasi lienee turha odotella mistään aiheesta

No kyl mää oon asiantuntija mutta ku toi pubi huijas siinä ekan viestini
linkissä. Minkäs mää sille voin, jos bupi huijaa. Mutta saatiinpa sentään
mummukin taas kommentoimaan. Mää oon vähän niinko tän palstan
seiska- ja OHOlehti yhressä...

Vierailija

Pubiin olen sentään tavannut luottaa, mutta ei näemmä pidä. koit ovat valmiita mihin tahansa villavaatteiden takia.

Mummo-riepua on mahdottoman helppo huijata, varsinkin kun romantiikkaa on näkyvissä. Aatelkaapa tiäremiestä astelemassa Hervannan lenkkipolkuja mahtavin kukonaskelin sirosti vihertävä ufoneito käskynkässä. Mikä ihastuttavan optimistinen ilmestys himertyvässä syyssateisessa illassa..

Vaan se oli kaunista valhetta vainen

Vierailija

Moi Mummo. Tavattiin taas.
Onnittelin minäkin tuolla toisessa ketjussa.
"On ihanaa, että sinä löysit vihdoinkin rakkauden.
Lämpimät onnentoivotukset sinulle."

Kyllä minulla on sellainen kutina, että pubi ei ihan legendaa esittänyt, sillä eihän tiäremiäs ihan ehdottomasti kihlaustaan kieltänyt.
tiäremiäs:
"En taida olla."

Annetaan nyt hänelle aikaa rauhassa setvitellä tilannettaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat