Häpeäisin itseni kuoliaaksi, jos sukupuolielimet..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kyllä minua hävettäisi suuresti, jos uuteen ihmiseen tutustuminen olisi sukupuolielinten tai varakkuuden tasolla aivojen sijasta.

Toivoisi, että maa minut silloin nielisi...

Sivut

Kommentit (141)

Vierailija

No kenen kohdalla on ja kenen ei...

Henkisesti köyhää elämää viettävä kiinnostuu tiukasta pepusta, tai siitä, että vain varakkaan miehen kanssa elämä muka onnistuisi.

Syöpä, autokolari jne. ei kysy: onko tiukka peppu tai onko varallisuutta..

Ne sattuvat kohdalle jos ovat sattuakseen.

Emmekä voi varjella EDES lapsiamme "elämän pahuudelta".

Heillekin käy kuten kohtalo on.

Vierailija

Onko suurin osa palstan kirjoittajista kevytkenkäisiä?

Jotka kiinnittävät huomion kaikkeen ulkoiseen?

Jaaritteluun.

Vierailija

Sanokaapa, menisittekö naimisiin rikkaan kanssa, jota ette rakasta, mutta jonka kanssa pärjäisitte, vai sen uskomattoman ihanan hieman alle "keskiluokkaisen" kanssa?

Itse valitsisin toisen vaihtoehdon, sillä on helppo ymmärtää, että avioliitto ilman rakkautta kariutuu helposti.

Vierailija
qaz
Kyllä minua hävettäisi suuresti, jos uuteen ihmiseen tutustuminen olisi sukupuolielinten tai varakkuuden tasolla aivojen sijasta.

Siis mitä? Ettäkö tutustuttaessa kättelyn ja esittäytymisen sijaan vertailtaisiin oitis sukupuolielimiä ja pankkikirjoja?

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
qaz

.
Aivopuolellakos olet parhaimmillasi?

Vierailija
qaz

Ei siinä kyllä mitään pahaa ole kenellekkään jos joku muu/toinen ihminen haluaa uudelta tuttavuudelta vain seksiä, tai että tuttavuus alkaa seksillä. Siinä ei mitään häpeämistä ole. Sehän on jokaisen oma henkilökohtainen asia. Moralisointi ei auta kun on seksistä kysymys.

Vierailija

Rakastuisin naiseen, joka on kaunis ja hoikka. Varallisuudella ei ole niin suurta merkitystä ja hyväksyisinkin köyhänkin naisen, jos hän olisi muuten nätti ja mukava. Naiset tuntuvat olevan vaan liian ylimielisiä. Jos naiselle ei mene lirputtelemaan, niin naisen nenä nousee hyvinkin korkealle, josta voi sitten katsella maailmaa alaspäin.

Vierailija
Dredex
Naiset tuntuvat olevan vaan liian ylimielisiä. Jos naiselle ei mene lirputtelemaan, niin naisen nenä nousee hyvinkin korkealle, josta voi sitten katsella maailmaa alaspäin.

Jospa he (miesten tietämättä) tietävät olevansa "ylemmällä" kuin nämä, ja tämän ironian vuoksi hymyilevät samalla tavalla kuin Mona Lisa.

Tämä voisi olla totta, nimittäin Mona Lisan hymyn on sanottu johtuvan itseironiasta, joka johtuu siitä, että hän tietää kuolevansa.

Joskin yleistät aika paljon.

Vierailija

AUTS AUTS AUTS - paha juttu: onhan sanottu että aivot on tärkein sukupuolielin...

Aivojaankin on aika kökkö yrittää esitellä ensivaikutelmaa tehdessä. Kyllä siinä antaa pahasti pullistelijan kuvan. Varsinkin jos menee sillä vastaanottopuolella himppasen yli hiuspohjaepiteelin.

Minä näitä ryntäitä sitten mieluummin tiskiin...

Vierailija
Ahteri
Jospa he (miesten tietämättä) tietävät olevansa "ylemmällä" kuin nämä, ja tämän ironian vuoksi hymyilevät samalla tavalla kuin Mona Lisa. Tämä voisi olla totta, nimittäin Mona Lisan hymyn on sanottu johtuvan itseironiasta, joka johtuu siitä, että hän tietää kuolevansa.

Nainen hymyilee, koska tietää, että mies on valmis kietoutumaan naisen pikkusormen ympärille, jos nainen vaan vähänkin siihen suuntaan vihjaisee. Toisin sanoen, naiset tietävät, että miehet ovat heidän orjiaan. "Vie roskat" kajahtaa välittömästi, kun ollaan päästy avioon. Ja jos mies ei sitten viekään roskia, niin nainen masentuu ja tai alkaa pitää suurta raivariälämölöä, jolloin mies taipuu orjuuteen. Mies saa vaivan palkaksi tyydyttää naisen mielihalut sitten illalla. Paitsi jos naisella on "päänsärkyä", niin miehen ei tarvitse tehdä sinä iltana mitään, välillä saa orjakin onneksi levätä.

Ahteri
Joskin yleistät aika paljon.

Kyllä nämä ovat ihan geenitason juttuja. Miehet ovat syntyjään geeniensä mukaisesti fyysisesti voimakkaampia kuin naiset. Ja yleensähän orjiksi valitaan voimakkaimat yksilöt, siis miehet. Miehet tienaavatkin keskimäärin enemmän kuin naiset, mutta se johtuu siis samasta asiasta. Naiset valitsevat elättäjänsä, miehen rahoilla sitä elämässä porskutetaan.

Vierailija

Häpeä= tunne jonka ihminen kokee, asetettuaan itselleen tavoitteen, jota ei pysty noudattamaan.

Moraaliset velvoitteet on useinkin itse asetettuja, vaikka ne olisikin ulkoapäin opittuja.

Ehkäpä se kemia kuitenkin on parinvalinnassa, melko oleellinen tekijä.

Vierailija

Ostin juuri Alligaattorit, ne ovat muuten tosi kevyet kengät, sellasta vaahtomuovia. Olen siis virallisesti kevytkenkäinen.

Empä tiedä, olen kai hieman perverssi, minusta niitä tiukkoja periä, ja upeita uomia on kiva tuijotella ainakin joskus, eikä se pitelykään, pahitteeksi ole. Voiko sitä toista ihmistä lähemmäksi päästäkään fyysisesti kuin seksin aikana, vielä kun henget toisiaan kättelisivät Taitaa johtua asenteeni noista kengistä, pois en ota jäljelle jäisi hikiset sukat, tai nimimerkkini tittelöimät varpaanvälit.

Varallisuutta, en arvosta, henkistä kehitystä kylläkin, tosin itsessäni tuskin semmosta on päässyt tapahtumaan... hyvyys.. tekoina ja sanoina, ajatuksina tulevat toki henkisen kehityksen mukana, mutta silti ... en ketään tuomitse kevytkenkäisenä. Kyllä se valo sieltä otsasta paistaa meillä jokaisella. Toisilla vaan on vahvempi himmennin siinä välissä. Kutsuttakoon sitä nyt vaikka egoksi. Mutta luonnollisesti ego ihmisen kanssa, vain naidaan ja shoppaillaan. Kyllähän se aika laiha lohtu on ihmiselle pitkässä juoksussa.

T: prisoner of ego

Vierailija
qaz

Luonnonvalinta.

Vierailija

pienisieni Toivottavasti ostit Crocsit, etkä Alligaattorit. alligaattorit saattavat muuten aiheuttaa aika pahoja hiertymiä.

Nättien peppujen ja huumaavien kurvien tuijottelu parantaa tutkitusti miesten terveyttä (laittakaa joku reippaampi linkki pienisienelle)

Jalkasieneen on muuten keksitty ihan upeita lääkkeitä. Käänny luottavaisesti lähifarmaseuttisi puoleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat