Mihin sijoitut puoluekartalla? Tee testi.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tee pikatesti joka kertoo polittisen suuntautuneisuutesi:
http://www.theadvocates.org/quiz.html

Vasemmalle ylös pukkaa,mites muilla?
http://www.theadvocates.org/quiz-score/draw.php?p=9&e=3

edit:
rajatuloksella voi äänestää mieleisempää vaihtoehtoa.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

ACCORDING TO YOUR ANSWERS,

The political group that
agrees with you most is...

.

LIBERAL

Edit: left -liberal (60 )

Your PERSONAL issues Score is 60%.
Your ECONOMIC issues Score is 0%.

Vierailija
Mummo
Perustunee yhdysvaltalaiseen puolueajatteluun ?

Kyllä, joten varmastikkin tulee vasemmisto painotteinen äänestys. Suomalaiset kun ovat melkoisen "vapaamielisiä komukoita" sieltä suunnasta katsottuna.

Toope
Seuraa 
Viestejä23134
Liittynyt23.7.2006

Testi on huono. Itse vastasin "ehkä" useimpiin kysymyksiin, se ei vielä paljoa kerro, ei oikeastaan juuri mitään. Olen testin mukaan "keskustalainen".

Syfilis
Kyllä joten varmastikkin tulee vasemmisto painotteinen äänestys. Suomalaiset kun ovat melkoisen "vapaamielisiä komukoita" siltä suunnasta katsottuna.

Keskiverto suomalainen on luultavasti vasemmistolainen tuon testin mukaan, mutta toki testi itsessään on aika p.....stä.

ps. Sijoitan itseni kuitenkin mieluummin vähän oikealle siitä keskustasta.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

rosewater
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt1.4.2007

Liberal statist.

Testissä on luokkia itse asiassa enemmän, kuin yllä mainitut. Myös rajapinnoilla on oma luokkansa.

"between the click of the light; and the start; of a dream"

Vierailija
rosewater
Liberal statist.

Testissä on luokkia itse asiassa enemmän, kuin yllä mainitut. Myös rajapinnoilla on oma luokkansa.

Ok, sovitaan että ne jotka saa rajatuloksen saa äänestyksessä laittaa näistä sen mieleisemmän.

Vierailija
Toope

Keskiverto suomalainen on luultavasti vasemmistolainen tuon testin mukaan, mutta toki testi itsessään on aika p.....stä.

Joo, kysymyksiä saisi kyllä olla enemmän. Pintaraapaisuksihan toi jää.

Vierailija

Mikä tämä on? Joku Jenkkien keskustalainen vai ?
En kyllä ymmärtänyt ihan kaikkia kysymyksiä mutta sontaa tämä kaiketi on?

Vierailija

Noihin kantsii vastata äärilaitavaihtoehdoilla.

Olen huomannut 'oikeissa' testeissä, että jos vaihtoehtoina ovat 1,2,3,4,5 esimerkiksi, niin vastaamalla (ruksaamalla) pääosin joko 1 tai 5 vaihtoehtoa, saa 'oikeamman' tuloksen.

Itse vastaan aina äärilaitavaihtoehdolla, vaikka elämä ei olekkaan mustavalkoista. Äärilaitavastauksilla poistaa tulkinnan mahdollisuuksia. Saa mielestäni 'oikeamman' tuloksen.

Niin no, kepulaiset vastaa aina: 'Emmää tiiä. Ruksaan kolmosen'

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Yllättävän tarkka näin tarkemmin ajateltuna. Ääripäät eivät koskaan ole olleet "mun juttu". Tietenkin testin tarkkuus on aika kyseenalainen kysymysten pienen määrän ja vastausmahdollisuuksien rajallisuuden vuoksi.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat