Hesarin sensuroimat keskusteluaiheet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eivät näköjään pistä yhtään viestiä koskien uusinta NATO:n siviiliuhreja vaatinutta iskua. Pari yrittäny laittaa. Oletteko huomanneet muita vastaavia aiheita, joissa Hesari on erityisen tarkkana kirjoitusten suhteen?

Sivut

Kommentit (32)

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Armitage

Mielestäni HS on ala-arvoinen paskajulkaisu. Näköjään sun tavara on kuitenkin liian paskaa jopa niille.

Vierailija

arvomaailmassa on jotain vikaa, jos "NATOn siviiliuhreja vaatinut isku" on mielestäsi paskaa.

Kyllä se hieman meitäkin koskettaa.

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Liekehtivä sikiö

Sitä vaan tässä, että minun nähteni Armitage ei ole kertaakaan kirjoittanut yhtä ainutta yhteiskunnallisiin asioihin liittyvää viestiä, jossa olisi pienintäkään tolkun häivää. Sä taidat olla samaa jengiä. Hyvästi.

Vierailija
L

Sitä vaan tässä, että minun nähteni Armitage ei ole kertaakaan kirjoittanut yhtä ainutta yhteiskunnallisiin asioihin liittyvää viestiä, jossa olisi pienintäkään tolkun häivää. Sä taidat olla samaa jengiä. Hyvästi.

Niin tai sitten et ole tajunnut Armitagen juttujen pointtia. Mitä en kylläkään pidä yllättävänä, koska sinuun tuntuu uppoavan mahdollisimman räikeä propaganda.
Ja kunnon oikeistolaisena et pysty käsittelemään tietoa joka ei sovi maailmankuvaasi vaan sivuutat sen..

L
Seuraa 
Viestejä7878
Liittynyt17.3.2005

Yeshua

Sinä et tajua minun pointtiani. Halusin vain tuoda julki sen, että mielestäni Armitage on pelle ja törppö, joka ei tajua mistään mitään. Sama koskee sinua ja liekehtivää sikiötä. Ja jos joku muu haluaa tulla ilmoittautumaan, niin pilkkaan sitten sitäkin. Täältä pesee ja linkoaa.

Vierailija

Suosittelen Håplan yleisönosastoa, siellä ei ikinä sensuroida mitään, tämä mahdollisesti välistä vaivaavan ihan aineiston puutteenkin johdosta. Tosin toimitus välistä panee poikki kovin pitkänsitkeäksi jankkailuksi muodostuneen aiheen, mutta silloin he aina kyllä reilusti siitä ilmoittavat jonkinsortin yhteenvedon kera.

Vierailija
L
Yeshua

Sinä et tajua minun pointtiani. Halusin vain tuoda julki sen, että mielestäni Armitage on pelle ja törppö, joka ei tajua mistään mitään. Sama koskee sinua ja liekehtivää sikiötä. Ja jos joku muu haluaa tulla ilmoittautumaan, niin pilkkaan sitten sitäkin. Täältä pesee ja linkoaa.

Yhyy...

Vierailija

Hesari ei ole julkaissut Kysy Kirstiltä -palstalle lähettämääni kysymystä vaikka olen laittanut sen viisi kertaa. Ihan selvä salaliitto! Erkko nauraa partaansa ja heittää kysymykseni bittiroskiin.

Vierailija
Asimov
Hesari ei ole julkaissut Kysy Kirstiltä -palstalle lähettämääni kysymystä vaikka olen laittanut sen viisi kertaa. Ihan selvä salaliitto! Erkko nauraa partaansa ja heittää kysymykseni bittiroskiin.

Yritäpä välillä lähettää kysymyksesi "Kysy Torstilta" -palstalle, josko silloin onnaisi:)

Vierailija

Snaut, käytit nimitystä Håpla. Olen kuullut myös muunnoksen Höplä, mutta meille tulee Hussis.

Tiedätkö, mistä nämä erilaiset nimet juontuvat? juu se yleisönosasto on omituinen. Ankkalammikkopärskeitä & kirkolliskiistoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat