Kosto ihmiskunnalle

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Yritän auttaa evoluutiota ja vältää minun supergeenien leviämistä.

Toivon että ihmiset kuolisi sukupuuttoon.

Jos ruiskisin geenejä joka paikkaa, niin mailmasta tulisi parempi paikka.

Kommentit (5)

Vierailija

Sä oot oiva, oiva
Vähän peilaat tota Linkolaa ehkä, kentiäs oot henkenheimoinenki.

Herkkuisa Ananda taipuisana sorjaisana jo toiseliaalla ylisti sut muihin sfäärilöihin, joten olen vaan maan matoisa edessäs ryömiin.

Kunnioitan tota päätöstäs kuitenski

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Yksillä geeneillä ei suuremmin ole vaikutusta evoluution, sukupuuton tai maailmanparantamisen kannalta oli ne kuinka superia tahansa.

Muuten ihan ohimennen nyt kysyn, kun on asia jo pitkän aikaa hieman vaivannut. Pidätkö oikeasti siitä, että näihin hassutuksiin vastataan menemällä mukaan hölmöilyyn, vai haluatko, että sinua kohdellaan kuten ketä tahansa muuta täyspäistä kaveria?

Moni meinaan aika siekailematta asettaa sinut asteelle hiukka höperö lapsi ja kohtelee sen mukaan väittäen sen olevan "söpöä". Luulisin kuitenkin, että haluaisit tulla kohdelluksi varsin tasavertaisesti muiden kanssa ilman "söpöilykertoimia".

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
DedMoroz
tiäremiäs

Yksillä geeneillä ei suuremmin ole vaikutusta evoluution, sukupuuton tai maailmanparantamisen kannalta oli ne kuinka superia tahansa.

Muuten ihan ohimennen nyt kysyn, kun on asia jo pitkän aikaa hieman vaivannut. Pidätkö oikeasti siitä, että näihin hassutuksiin vastataan menemällä mukaan hölmöilyyn, vai haluatko, että sinua kohdellaan kuten ketä tahansa muuta täyspäistä kaveria?

Moni meinaan aika siekailematta asettaa sinut asteelle hiukka höperö lapsi ja kohtelee sen mukaan väittäen sen olevan "söpöä". Luulisin kuitenkin, että haluaisit tulla kohdelluksi varsin tasavertaisesti muiden kanssa ilman "söpöilykertoimia".

Ei tarvi vastata, itse vastaatte. Ei tarvi hölmöilyyn vastata hölmöilyllä
Olenkin samaa ihmetellyt. Lähinä vitsi oli tämäkin.

Vierailija
tiäremiäs

Liian hidasta on sukupuuttoon kuoleminen. Onhan maailmalla ydinaseita, niillä pääsis hyvin alkuun.

Uusimmat

Suosituimmat