Uloste

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten pitkään omaa paskaa syömällä pysyy hengissä?

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Kokeilemallahan se selviää

Ilman ruokaa on mahdollista selvitä yli kuukauden, kunhan vedensaanti on varmistettu, mutta ilman nestettä ihminen ei selviä kuin vähän päälle 3 päivää

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Mä voisin kyllä syödä naisen paskaa, taino en tiedä paskasta mutta naisen pissaa voisin juoda.

Voi vittu..lenti räkäpallukka tonne näppäimistön väliin.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

En tiedä

Mutta sikoja sillä on ainakin elätetty, kuulemma. Myös hyvän myyntipontikan siitä pitäisi saaman eli kyllä sen täytyy olla aika ravinnollista.

Hämärästi (hyvin hämärästi) muistelen väitettä, että syönnistä 40 % jää käyttämättä ja tulee takaa ulos. Siitä vain laskemaan. Laskussa on syytä huomata arvio ruuatta säilymisestä. Olen kuullut väitteen, että se on peräti 3 kuukautta. Sama epäluotettva lähde väitti tiedon olevan irlantilaisten nälkälakkolaisten tuottama tieto.

Vierailija
Lustitarha
keskusteluissa: "hei jätkät mä oon ihan pilvessä", "uloste", "tuli vähän pissaa housuun"

Et tainnut huomata, että esim. "tuli vähän pissaa housuun"- keskustelussa kysyttiin virtsan ainaeosia. Erityisesti syövyttäviä eli ilmaisutavasta riippumatta asia oli ihan asiallinen.

Esim. virtsa on ollut (voi olla jossain vieläkin) hyvin tärkeä aine. Sitä taidettiin käyttää mm. nahan parkitsemiseen, ruudin valmistukseen?, jne.

Ei paskan ravintoarvokaan ole turha selvitettävä. Harvoinkos sitä omaa paskaa joutuu nielemään ja lannoitteena se on edelleen gutaa. kuten myös energiantuotannossa oikeilla laitteilla.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
valtiokonttorin elatti
En tiedä

Mutta sikoja sillä on ainakin elätetty, kuulemma.

Sikoja, lampaita, lehmiä. Ennenvanhaan makin sisältö oli yleistä karjan talviruokaa.

Taannoin tuli TV:stä dokkari, jossa britti-seikkailija vieraili alkuperäiskansojen/heimojen luona. Yhdellä heimolla oli hyyskän alla ns. vessasiat, joiden tehtävä oli syödä ulosteet. Muuta ruokaa ne eivät saaneetkaan. Näiden sikojen liha oli heimon keskuudessa erityisen arvostettu herkku...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
valtiokonttorin elatti
Lustitarha
keskusteluissa: "hei jätkät mä oon ihan pilvessä", "uloste", "tuli vähän pissaa housuun"

Et tainnut huomata, että esim. "tuli vähän pissaa housuun"- keskustelussa kysyttiin virtsan ainaeosia. Erityisesti syövyttäviä eli ilmaisutavasta riippumatta asia oli ihan asiallinen.

Esim. virtsa on ollut (voi olla jossain vieläkin) hyvin tärkeä aine. Sitä taidettiin käyttää mm. nahan parkitsemiseen, ruudin valmistukseen?, jne.

Ei paskan ravintoarvokaan ole turha selvitettävä. Harvoinkos sitä omaa paskaa joutuu nielemään ja lannoitteena se on edelleen gutaa. kuten myös energiantuotannossa oikeilla laitteilla.

Joo, onhan virtsa hyödyllinen aine jota voi käyttää monenmoiseen, kuten meduusojen pistoihin ja myöskin rikkaruohoa voi virtsalla karkottaa.

Olen fiksu ja älykäs!

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Mitäs kakassa nyt on? Ainakin selluloosaa, jolla ihmiskroppa ei tee mitään. Bakteerimassaa, josta saattaisi irrota vähän proteiineja, ja B-vitamiinia joka syntyy bakteeritoiminnan seurauksena paksusuolessa, muttei sieltä imeydy elimistöön. Ja jos kyseessä on ylensyövän elintasoihmisen paska, siinä on paljon ravintoaineita jotka eivät yltäkylläisyydessä ole imeytyneet elimistöön.

Kauanko tuolla eläisi? Joku ravitsemustieteilijä osaisi varmaan vastata paremmin...

Vierailija

Ripulissa on kenties mukana reippaammin ravinteita. Jos täytyy alkaa elämään paskalla, uskoisin suositellut ripulin syöntiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat